Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

Ik heb nu voor de derde dag op rij een positieve ovulatietest... Ik snap er niks van, nog nooit eerder gehad. Heeft iemand hier ervaring mee? Dinsdag en woensdag sex gehad, vanavond dan ook nog maar weer?

Dreamer en AlisaAimee jammer, ik hoop dat jullie te vroeg hebben getest!!
Jillz is hij 3 keer knalpositief of zie je nog wel onderlinge verschillen, 1 toch iets donkerder dan de rest? Volgens mij kan 3 dagen een piek opzich nog wel, zou idd vanavond nog een keer seks hebben voor de zekerheid. 
Wat je ook vaak op forums leest, maar ik wil ook weer geen valse hoop geven; ovulatietesten kunnen ook reageren op HCG. Dus blijf hij een week lang knalpositief zou ik even een zwangerschapstest doen. ]
Hier ben ik gisteren idd snel na mijn laatste berichtje ongesteld geworden, dus dat is in één klap duidelijk. Gelukkig ben ik tegelijk ook herstellende van mijn blessure en mag ik eindelijk weer hardlopen, dus ik ben al wat leuke wedstrijden aan het uitzoeken voor 2020 en focus me nu even daar op. Zo rond cyclusdag 11 ga ik weer met ovulatietesten aan de slag, denk dat ik in de tussentijd even wat stiller ben, zeker ook met kerst voor de deur. Fijne dagen allemaal en hopelijk veel goede berichten hier komende week! 

@runbabyrun 
Fijn dat je weer mag hardlopen! Niet mogen en dan wel willen is zeer frustrerend.. Wens je fijne feestdagen ondanks je weer een ronde verder bent! Geniet van al het lekkers!

@ Runbabyrun helaas heeft de rode duivel hier ook aangeklopt! Vorige maand deed ik een zwangerschapstest en die was negatief paar uur later werd ik ongesteld en vandaag precies het zelfde verhaal.    Hopelijk heeft iedereen in 2020 een postieve zwangerschapstest die dat nu nog niet heeft gehad! :) 

Hij leek gisteravond al iets af te lopen gelukkig ;) Nu dus op het wachtbankje! Balen voor degenen die weer naar de volgende ronde door gaan... 2020 moet maar voor veel positieve testen zorgen!

@AlisaAimee
dat hoop ik voor jou ook! Fijne feestdagen en veel voorspoed in 2020!
Hier nog weinig gebeurt de afgelopen dagen, volgens eigen berekening zou ik 16-12 ongesteld moeten worden, volgens Flo 18-12. Test de 18e negatief, wacht het maar weer af tot zaterdag maar vrees dat ik net als jullie een ronde verder mag en alle hoop op 2020 mag vestigen. 

@Jillzz
Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar ook nog geen positieve test.. Gisterochtend getest met 2v5 van Kruidvat en die was blanco. Ben wel klaar met die onregelmatige cyclussen dat ik me voorgenomen hebt volgend jaar langs de huisarts te gaan. Inmiddels 9 maanden verder na stoppen met de pil en geen touw aan vast te knopen:(
Hoe is het met jou? Jouw NOD was met oudjaarsdag toch?

Terug
Bovenaan