Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@dreamer je had een positieve ovulatietest op 2 december. Dus wel heel gek dat je dan nog niet ongesteld bent. Ik zou morgen even huisarts bellen hierover. Want je luteale fase is dan wel erg lang. En misschien zijn je zwangerschaptesten wel negatief maar ben je wel zwanger?  Wil je geen hoop geven maar mijn schoonzus werd maar niet ongesteld na stoppen met pil en alle testen gaven negatief aan en toen maar huisarts gebeld en bloedtest gedaan bleek ze al 13 weken zwanger. Dus het kan wel voorkomen dat je zwanger bent en de test aangeeft van niet.  Maar sowieso als je luteale fase langer is als 20 dagen mag je dokter bellen dacht ik want dat is te lang. 
Ik probeer deze cyclus er wat minder mee bezig te zijn. Dus jullie zullen me wat minder zien hier. Mijn ongesteldheid zit er weer op na 5 dagen. En we gaan vanaf dinsdag weer beginnen met om de dag plezier hebben hahah. Ga denk ik vanaf dag 12 beginnen met ovulatietesten. Dus dat is vanaf vrijdag 27 december . Afgelopen 2 cylussen op dag 15 en een keer op dag 16 positieve test. Dus hoop nu weer zoiets. 
Super veel succes allemaal voor in het nieuwe jaar!  En fijne kerstdagen. Ik ga wel gewoon drinken trouwens. Jullie ook?  Vooral voor de ovulatie gewoon, na de ovulatie drink ik niet meer. Mijn vriend drinkt wel gewoon. Bij mannen duurt het ook 3 maanden voordat geen drinken effect heeft dus dat ga ik hem niet aandoen. Wij zijn wel van gezellig drankje doen met vrienden en familie. 
Naja fijne kerstdagen allemaal! Op naar een vruchtbaar nieuwjaar hahah 

@KKKK
Thanks voor je advies! Ik kijk het nog even aan, vorige maand zat ik op 38 dagen (wel netjes 13 dagen na positieve ovulatietest ongesteld) nu dag 36 en met barstende koppijn opgestaan...
Ik wil je fijne feestdagen wensen met veel geluk in 2020! Ik drink normaliter ook voor ovulatie gewoon (wel met mate dus niet ladderzat ;) ) dus mocht ik ongesteld worden trek ik met kerst de kast ook open!

@Jillz
Ja gek he, ga bijna aan mezelf twijfelen of dit ovulatietest wel echt positief was. Kijk het nog maar even aan, wel lastig zo voor de feestdagen. Jij ook sterkte met het wachten de komende dagen! fijne Kerst!

Ja heel vreemd... Ik zou toch denk ik de huisarts bellen hierover, het is wel gek dat je niet ongesteld wordt...
Fijne feestdagen allemaal!

Ik stuur dit topic weer even naar voren met dit bericht!
Hier inmiddels cyclusdag 17 en zojuist een positieve ovulatietest gehad! Onwijs blij mee want dat betekent dat mijn cyclus dit keer rond de 32 dagen uitkomt, stuk beter dan de 49 van de vorige ronde. NOD komt hiermee op 19 januari uit.
Vanavond en morgen het maar gezellig maken en daarna starten de wachtweken alweer. 
Hoe gaat het met jullie allemaal? 

@runbaby yeah gefeliciteerd!
Ik net nieuw topic gemaakt ivm vraag over ovulatietest. Ik weet dus nog niet als mijn ovulatie al is geweest.. heb wel vanaf dag 10 om de dag seks en soms elke dag dus als hij is geweest hebben we wel kans gelukkig. Maar de test is nog geen knaltest geweest. Maar wel donker.. normaal heb ik dat ik eerste paar dagen echt lege test heb. Da loopt het 1 of dagen op naar licht streepje zoals op foto. En dan 1 dag knaltest en dan weer helemaal niets.  Weet niet meer hoelaat ik getest heb. Ene dag 15.00 En andere 11.00 etc. Maar doe ik elke cyclus wisselende tijden dus kan hem bijna niet missen. Vind zo gek. Blijf wel elke dag door testen. Heb nu al 4 dagen zo'n test als onderste. Helemaal niets. Niet eens klein streepje te zien.. heb jij dit wel eens gehad.? 
https://www.mupload.nl/img/flsmh9o.jpg

Ten eerste allemaal een vruchtbaar 2020 gewenst! Hopelijk hebben wij allemaal snel een positieve zwangerschapstest in onze handen!    Ik ben vrijdag weer begonnen met de ovulatietesten. Allebei de dagen een negatieve test dus nog maar even door testen. Hopelijk wordt mijn cycles snel wat regelmatiger.  Beetje balen dat ik vrijdag last kreeg van een schimmelinfectie. Hopelijk heeft dat geen invloed.......... Ik was wel blij dat de ovulatietesten nog negatief waren aangezien we het nu even niet gezellig kunnen maken. 

Hallo allemaal!
Allereerst een gelukkig en gezond 2020 gewenst! 

@runbabyrun dat is positief! Hoop voor je dat het deze ronde raakt mag zijn. Zou toch een mooi begin zijn van het nieuwe jaar.
@KKKK ja ik heb dus ook rondes gehad waar ik geen knaltest had. Ben er zelf een beetje klaar mee met elke dag die testen, daarom nu op een laag pitje gezet.
Ben overigens nog niet ongesteld.. Wél tussentijds een test gedaan (maar deze was vorige week nog negatief). Sinds 3 dagen heb ik onwijze buikpijn, soms alsof ik iets verkeerd gegeten hebt en soms alsof ik echt heel erg ongesteld moet worden. Normaal heb ik een kramp hier en daar, maar dit is anders. Licht bruinig bloedverlies hier en daar.. Morgen maar weer eens testen.. Zit op dag 50 momenteel, mocht de test negatief blijven ga ik deze week een afspraak bij de huisarts maken.

Terug
Bovenaan