Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@AlisaAimee
Balen zo'n infectie, weet niet of dit invloed heeft op je ovulatietesten.. Volgende maand maar weer goed tracken dan maar..
Hoop dat je er snel vanaf bent!

@KKKK zijn je testen inmiddels wel veranderd of nog steeds niet? Balen he zo'n onvoorspelbare cyclus.. aan de andere kant zijn er ook zat die met een super regelmatige cyclus alsnog lang bezig zijn met hun kinderwens.. 
Ben zelf na 51(!) dagen ongesteld geworden, voel me lichamelijk wel een stuk beter dan de afgelopen dagen, ondanks ik wel weer baal dat het niet gelukt is. Morgen naar het telefonisch spreekuur bellen van de huisarts ivm die rare cyclus van mij 

Ik heb net een positieve ovulatietest gehad. Afgelopen vrijdag begonnen met testen eerst 4 dagen negatief. Dinsdag en woensdag een knipperende :) en nu een stilstaande :). Ik had gister al zo een buikpijn. Alleen ik ging nog niet uit van een eisprong, omdat de vorige maanden het veel langer duurde. Nu hebben wij het alleen gister maar gezellig gehad en verder helemaal niet...... Is het nog zinvol om het vandaag nog gezellig te maken?    Ik vraag mij af dit voldoende is geweest. Hopelijk is dit een teken dat mijn cycles wat korter en regelmatiger gaat worden nu mijn eisprong zich eerder meld. 

@AlisaAimee dat zou fijn zijn om een kortere cyclus te hebben toch! Ik zou zeggen niet altijd kijken alleen of het zinvol is, wij proberen het (ook soms niet natuurlijk) nog steeds 'natuurlijk" te houden en leuk in bed. Dus heb je zin, gewoon doen ;)
Ik heb gisteren telefonisch contact gehad met de huisarts omdat mijn cyclus na 10 maanden nog steeds alle kanten op schiet. 3r ligt een verwijsbrief op me te wachten voor de gynaecoloog. Beetje dubbel; fijn dat ik straks misschien weet wat er 'aan de hand is maar aan de andere kant best een stap. Had gehoopt dat het niet zo ver had hoeven komen.

@dreamer spannend zeg! Hopelijk kan je snel terecht bij de gynaecoloog. En is er niks aan de hand! Heel veel succes en sterkte. Houdt je ons op de hoogte? Ik hoop voor je dat je snel in blijde verwachting mag zijn :)

@dreamer wow na 51 dagen. En je hebt wel een duidelijke ovulatie gehad??  Ik heb tot nu toe wel steeds tussen 12-16 dagen na ovulatie menstruatie . En hoopte dus nu weer op dag 15 ovulatie te vinden dat was namelijk de afgelopen 2 cyclussen zo, daarvoor ook heel lang (55 dagen en 45 dagen 40 dagen etc) 
Heb vandaag weer ovulatietest gedaan en is ineens weer een streepje te zien. Maaaaarr ik heb een nieuw pakje opengemaakt. Die vorigen waren via marktplaats gekocht. En die van vandaag gekocht op sensitest site zelf. Beide wel zelfde merk en alles. Maar deze controle streep is ook donkerder en heb ineens ook weer teststreepje . Heb even foto gemaakt voor jullie haha. 
https://www.mupload.nl/db/e50r75xhw42

@dreamer snap dat het niet is wat je wilt maar aan de andere kant kan het wel positief zijn misschien krijg je wel medicatie en is je cyclus dan mooi 28 dagen dan heb je meer kans!  Hoop dat er snel een afspraak is en je niet nog weken hoeft te wachten. Ben benieuwd hoe het verder gaat. Wanneer was je ook alweer gestopt met de pil? 
@alisaaima fijn dat je cyclus weer korter is dat is altijd fijn!  Ik zou nog wel seks hebben vandaag. Je ovulatie komt eraan misschien heeft je vriend wel super snelle zwemmers die ook nog even mee kunnen doen haha kan in ieder geval geen kwaad!  Wij ook maar weer om de dag ivm ineens weer streepje te zien op ovulatietest.. Haha beentjes weer in de lucht vanavond 

Terug
Bovenaan