Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@AlisaAimee Ja vind het zelf ook wel spannend, ook wel een soort van opluchting.. ben toch niet de enige die dit gek vind. Bedankt voor je lieve reactie! Laat jullie weten hoe het verloopt.
@KKKK Ja ben ook wel soort van opgelucht hor, dat er nu een soort van iets mee gaat gebeuren. Dat wachten iedere keer was ook om gek van te worden. Ben eind maart 2029 gestopt en cyclus was 34 - 21 - 48 - 87 - 38 - 51 ;) dus behoorlijk van slag. Die laatste ovulatie test twijfel ik of hij echt positief was, in mn 38 dagen cyclus wel een knaltest gehad en ook 12 dagen later ongesteld. Had toen hoop op een wat normalere cyclus maar helaas.

@dreamer
fijn dat er bij jou ook naar gekeken gaat worden. Ik moet zelf ook eind van deze maand naar de gynaecoloog, dus ben ook wel heel benieuwd wat daar uit gaat komen. Ben 31 december wel voor de 2e keer ongesteld geworden sinds ik in mei gestopt ben met de pil, dus dat was voor mij al een hele opluchting. 
Maar ben alsnog heel erg benieuwd naar mijn afspraak bij de gynaecoloog, ben zelf echt bang dat er misschien wel eens iets niet goed zou kunnen zijn.. ? had anders toch al veel vaker ongesteld moeten worden denk ik? 

Dreamer en AMCK: spannend he. Ik ben nu een jaar gestopt met de Nuvaring en sinds september aan het proberen zwanger te worden, maar mijn cyclus werkt ook niet mee. Nu het de laatste keer weer 40 dagen was, was ik er klaar mee en heb ik de huisarts maar gebeld.
Ik heb inmiddels ook een verwijzing naar de gynaecoloog gekregen. Aan de ene kant wel fijn dat het serieus genomen wordt en alles dan nagekeken wordt ofzo. Maar ik ben toch ook bang dat er iets niet goed is...
Weten jullie al wanneer je terecht kan? Hier is minimaal een maand wachttijd, dus nog even geduld.

Ja klopt inderdaad, ik heb 27 januari een afspraak staan.. dus moet nog wel eventjes geduld hebben.. maar dat lukt me wel haha. 
Ben gewoon heel erg benieuwd waar het aan ligt dat mijn menstruatie zolang wegblijft.. 
fijn dat jij ook een verwijzing hebt gekregen! 

@Lilaa
Toevallig zitten we dan allemaal in hetzelfde schuitje.. Heb vandaag de doorverwijzing opgehaald en ik kan 29 januari terecht bij de gynaecoloog..  Heb jij al een afspraak kunnen maken?
@AMCK
Vervelend dat jouw cyclus helemaal niet echt op gang komt. Hoelang had je de pil gebruikt? Ik hoop zelf dat het wellicht net een klein beetje hulp nodig heeft.. en dat hoop ik voor jou ook! Weet dat ze menstruatie opwekkende middelen hebben,  misschien dat dit de uitkomst bied voor jou? Houd me op de hoogte (als je dat wilt) altijd fijn om met iemand te kunnen kletsen die ongeveer hetzelfde meemaakt. 

Ik heb ongeveer 12 jaar de pil gebruikt, dus is wel een tijdje natuurlijk. Had ook niet verwacht gelijk een regelmatige cyclus te hebben, maar helemaal niet ongesteld worden maakt me toch een een beetje ongerust haha! 
Oohh dat moet je 2 dagen na mij naar de gynaecoloog.. ik moet 27 januari voor mijn eerste afspraak. 

Terug
Bovenaan