Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@AMCK
Ja kan ik me goed voorstellen , nog even geduld (voor ons beiden) en dan hopelijk iets meer duidelijkheid in het ziekenhuis. Fingers crossed!
Heb zelf de pil 15 jaar geslikt... Maar weet wel dat ik er nooit meer aan ga beginnen. Vind het wel fijn zo zonder die chemische troep.

Nou meiden helaas deze maand ook geen geluk bij mij, ben zojuist ongesteld geworden.  Had deze maand beetje gekke ovulatietesten geen duidelijke piek maar was een lichte piek. Dus ben doorgaan testen en Had nu weer wat een piek dus hoopte  stiekem dat dat zwangerschap zou betekenen.. Helaas nu dus gewoon ongesteld. Dus voor je menstruatie krijg je weer donkere testen, nooit geweten want normaal stop ik na de piek. 
Ben nu 11 dagen na ovulatie alweer ongesteld (wel pas vanavond om 20.30 ongesteld geworden) Vorige maand 13 dagen en daarvoor ook 11 dagen (in avond om 20.00) en daarvoor 15 dagen, daarvoor 16 dagen, daarvoor 14 dagen. Hebben jullie dat ook wisselend? Vind 11 dagen zo kort, ben benieuwd wat jullir daarvan vinden of erover weten? 
Enige voordeel is dat ik deze maand dus cyclus had van 28 dagen. 

Hi meiden,
Ik sluit graag bij jullie aan. Ik ben 27 en eind mei met de pil gestopt. Ik heb zo'n 11/12 jaar aan de pil gezeten en mijn cyclus is eigenlijk redelijk stabiel (27/28 dagen).
Vandaag had ik ongeveer weer ongesteld moeten worden maar dit is nog niet gebeurd. Heb wel een vage buikpijn dus ik denk dat het morgen wel komt..Mijn geduld begint inmiddels een beetje op te raken, zo graag wil ik zwanger worden. Mijn vriend zegt dat ik gewoon geduld moet hebben en dat het vast wel lukt, terwijl ik eigenlijk het liefste wil laten uitzoeken waarom het niet lukt. Ik vraag me af hoe jullie hiermee omgaan?  
Sorry voor dit lange verhaal! Ben hier trouwens nieuw dus ik hoop dat ik dit topic weer terug kan vinden :).  

@Danielle
Welkom! Fijn dat je in ieder geval een regelmatige cyclus hebt (sommigen hier kunnen er nog steeds geen peil op trekken) Het is moeilijk om geduldig te blijven, als je eenmaal het besluit genomen hebt om je kinderwens (hopelijk) in vervulling te laten gaan is iedere dag er één teveel ;)
Ik ben zelf na 10 maanden naar huisarts gestapt mede omdat mijn cyclus van 21 tot 87 dagen loopt en dan weer 38, 51 dus geen enkele regelmaat. Normaliter (gaf de huisarts ook aan) als je een regelmatige cyclus hebt,  zeggen ze altijd dat je het één jaar moet proberen op de "natuurlijke" manier. Gelukkig ben je nog niet zover maar kan goed begrijpen dat je geduld opraakt.
Hoop voor je dat je snel een positieve test in handen mag hebben!

@Dreamer

Bedankt voor je reactie! Super vervelend dat jij (en inderdaad andere hier) zo'n onregelmatige cyclus heb. Snap heel goed dat je daarmee naar de huisarts bent gestapt. Wat dat betreft moet ik eigenlijk niet zo zeuren en blij zijn dat het bij mij wel regelmatig is.
Wij blijven oefenen en als het dan inderdaad na een jaar nog niet is gelukt ga ik langs de huisarts. Wel fijn om dit met jullie te bespreken!

@KKK
Heel vervelend dat je ongesteld bent geworden. Is altijd naar :(

@Daniëllek  ja altijd baalmoment
Enige voordeel van mij is dat ik nu 28 dagen cyclus heb. Dus heb het gevoel dat het regelmatiger wordt bij mij was het ook onregelmatig. Mijn cyclussen tot nu toe zijn: 
35 - 55 - 40 - 27 - 30 - 28
De laatste 3 cyclussen dus eindelijk wat kort. En kwam gisterenavond tot de ontdekking. Dat sinds oktober mijn ovulatietest steeds precies 4 weken later is. Dus misschien dat ik eindelijk ontpilt ben.. 
Maar toch wel teleurstelling. Had eerlijk gezegd nooit gedacht dat het zolang zou duren. Had liever veel eerder gestopt met de pil als ik dit wist.. 
Gebruik jij ook ovulatietesten? 

@Danielle
Doe niet zo gek, het is geen zeuren.. en ook geen wedstrijd om wie het langste bezig is.. Het is fijn om hier alles met elkaar te bespreken, soms alleen te lezen maar ook zeker je gevoelens te uiten! Regelmatig of niet, het eindresultaat is helaas voor ons allen nog hetzelfde!

Terug
Bovenaan