Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

Heel gek, ik had vanochtend al gereageerd maar zie nu dat mijn berichtje er helemaal niet staat.

@KKKK
Ik denk dat ik ook eerder met de pil gestopt was als ik dit had geweten.. Maarja is altijd achteraf praten.
Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden dus zit toch een beetje in spanning. Ondanks dat ik het gevoel heb dat ik wel ongesteld ga worden..
Ik heb tot nu toe nog geen ovulatietesten gebruikt maar inmiddels wel besteld. Ik heb een app waarin ik alles kan bijhouden en waarin ook staat wanneer mijn vruchtbare dagen etc. zijn maar is natuurlijk niet super betrouwbaar. Wat is jouw mening over ovulatietesten?
Ik heb een nieuwe telefoon dus ik weet alleen mijn cyclus van afgelopen maanden en dat was 29 - 28.

@Dreamer
Bedoelde het ook niet als zeuren hoor, misschien beetje verkeerde woordkeus :). Inderdaad fijn om het te bespreken als het kan. 

@danielle  ja ik vind ovulatietesten heel handig. Heb elke maand een duidelijke piek ( behalve deze maand... Maar dat had ik in mijn vorige berichten al gezegd) 
Dus je weet precies wanneer de piek is en omdat mijn cyclussen niet regelmatig zijn is dat handig. Als je regelmatige cyclus hebt en gewoon om de dag seks hebt dan is dat ook wel prima. Maar ik heb wel een cyclus gehad van 55 dagen en sorry maar zolang om de dag seks werd mij wat teveel haha. 
Ik heb vandaag weer wat geks. Ben benieuwd als jullie dat ook wel eens hebben gehad? 
Gisterenavond was ik weg en toen ik daar naar wc ging om 20.00 bij afvegen ineens sliertjes bloed. Inlegkruisje ongedaan en avonds toen ik op bed ging klein rondje bruin zegmaar erop. Toen gisterenavond schoen ingedaan. Maar die is nu nog steeds wit. Dus als ik ga plassen heb ik bij afvegen wat bruinverlies maar net ook niets. 
Heb normaal altijd heel snel helderrood bloed. Nu nog niet. Maar heb wel buikkrampen. Dus vrees dat ik morgen ongesteld wordt. Maar vind dit wel weer vreemd. Net zoals geen echte piek gevinden deze maand. Vreemde maand voor mij haha. Zal zo op bed en benieuwd als er morgen we echt bloedverlies is. Hoop het natuurlijk niet. 
Hebben jullie wel eens hele dag alleen bij afvegen wat bruinverlies? Voor menstruatie. Ik zelf niet eerder gehad. Lees wel op Google dat dat veel voorkomt.. 

Heb net nog ovulatietest gedaan wel gewoon gedronken en die was weer best positief. Dus dacht doe gewoon een sensitest zwangerschapstest.  Want vind het zo raar gaan dat mijn bloedverlies weer stopte. 
En volgens mij is hij positief??!  Omg kan het niet geloven.. 
https://www.mupload.nl/img/fuga6reilcnaq.jpg

@KKKK
die is inderdaad positief ! Snap dat het onwerkelijk is, dus feliciteer je gewoon voorzichtig ! Wanneer zou je NOD zijn?

@KKKK ik had vorige cyclus denk vier dagen lang alleen bruin bloedverlies met afvegen. Daarna 3 dagen krom gelegen van de buikpijn en daarna pas rood bloedverlies (normaal geen buikpijn tijdens mn cyclus  meer lichte kramp 1 dag)
Hoop zo voor je dat je over 2/3 dagen een super duidelijke streep hebt!!!!

@dreamer  ik weet niet precies wanneer mijn nod is omdat mijn luteale fase steeds verschilt die is tot nu toe dit geweest 
16 - 15 -12- 14 - 13
Dus van alles wat. Vandaag zit ik op 13 dagen na positieve ovulatietest . Alhoewel ik het lastig vind ondat ik geen knaltest heb voor het eerst, maar ga uit van ovulatie pp 30 of 31 december. 
En als ik daarvan uitga ben ik precies uitgerekend op mijn verjaardag, als alles goed blijft gaan. 
Ik ga straks nog een Kruidvat test doen. Wacht tot mijn vriend wakker wordt. Ik ben natuurlijk mega vroeg wakker normaal slaap ik heel lang maar is zo gek dit... 
Hoop dat jullie ook snel een positieve test zullen hebben. Dit was onze 8e maand. Maar eigenlijk pas de 6e cyclus ivm onregelmatige cyclus

@KKKK

Oh wat spannend! Ik zie hem ook als positief! Heb je nog een nieuwe test gedaan en was die ook positief??
Ook vanuit hier een voorzichtige gefeliciteerd!?

Ik heb de ovulatietesten besteld! We doen het wel regelmatig maar is toch handig. Maar ben ook nog steeds niet ongesteld geworden en had dat zaterdag moeten worden. Ga denk toch ook maar testen!

Terug
Bovenaan