Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@Daniëlle wat vervelend dat je nog steeds niet ongesteld bent. Misschien dat je ovulatie nog komt? Ik had ook eens een cyclus dat ik op dag 41 positieve test had. Dus ovulatietesten vind ik wel handig weet je ook precies wanneer je menstruatie moet komen. Maarja het is gewoon niet leuk als het zolang duurt. Hoop dat je snel duidelijk heid krijgt. 
Had je al definitieve afspraak in ziekenhuis? 

@KKKK
Ik heb net een early test gedaan maar die was negatief... Afwachten totdat ik ongesteld ben dus maar. 
Ik heb nog geen afspraak in het ziekenhuis, ben nog niet langs de huisarts geweest.

Heb jij al meer duidelijkheid? :)

@Dreamer: nee, ik krijg alleen een mail dat de wachttijd (ruim) een maand is en ik weer bericht krijg als ik ingepland ben. Nog even afwachten dus. 
Ik heb 12 jaar de pil/Nuvaring gebruikt en doe het inderdaad liever nooit meer! Al was het wel heel fijn dat je niet elke maand ongesteld hoefde te worden..
@KKKK: gefeliciteerd! :) 
En fijn om te lezen dat het toch ook 'gewoon' lukt met eerder een onregelmatige cyclus.

@danielle ja ik denk dat ik wel echt zwanger ben haha. Voelt zo gek om te zeggen want voel me niet anders ofzo. Maar vanochtend Kruidvat test gedaan en die was ook positief. Heb nog een clearblue weken indicator gekocht die ga ik a.s. zaterdag doen.  Maar bruinverlies is ook helemaal gestopt dus denk wel echt dat ik zwanger ben. 
Ja ik had cyclus variërend van 55 tot 27 dagen. Maar heb dus wel elke maand ovulatietesten gebruikt. Alleen de laatste maand echt vanaf dag 8 al om de dag seks gehad en soms zelfs dan 2 uren later nogmaals. Want had een onderzoek gelezen dat de 2e lading sperma veel beter is als die binnen 1 tor 3 uur nogmaals komt.  Geen idee als dat heeft geholpen maar las hier op het forum dat dat iemand had geholpen dus dacht proberen het ook eens. Dat hebben we rondom ovulatie 2x gedaan. Maarja het is vast gewoon mazzel. 
In juni gestopt met de pil en nu dus gisteren een positieve test. Dus dit was 8e maand en 6e cyclus. En eigenlijk hebben we die eerste cyclus niet op juiste moment seks gehad dus daar hadden we ook geen kans. Dus dan zoude het 5 cyclussen zijn. 
En het kan dus inderdaad met een onregelmatige cyclus gewoon doorgaan en lees zovaak hier : er niet te vaak mee bezig zijn. Dat vind ik zo onzin. Ik Google me altijd suf en was er dus ook veel mee bezig. 

@KKKK
Super leuk! Gefeliciteerd!!?
Ik ga dan toch ook maar gebruik maken van ovulatietesten! Zie maar weer dat dat goed kan uitpakken :). En dan misschien ook maar 2x op 1 dag rond de ovulatie, vind m'n vriend vast ook niet erg haha.

@KKKK al een afspraak gemaakt bij de verloskundige of wacht je het nog af? geen idee wanneer je dit soort dingen gaat regelen normaliter.. 
@Lilaa dat is ook vervelend zeg.. Kan je zorgverzekeraar niets doen mbt wachtlijst bemiddeling of iets dergelijks? stond op mijn afspraakbevestiging aangegeven terwijl ik binnen 3 weken kan (had ook gedacht dat het misschien wel februari zou worden)

Terug
Bovenaan