Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@lila  ja ik zou echt even je verzekering bellen en die kunnen als het goed is voor je kijken als je ergens anders eerder aan de beurt bent. Dan maar iets verderop eventueel? Zitten er veel ziekenhuizen in je omgeving? 
@dreamer ik ben lid geworden van een Facebook en die zeiden dat ze allemaal op de dag dat ze een positieve test hadden meteen de verloskundige hadden gebeld. Ik vond dat zo snel maar ze zeiden dat het er druk was en anders kun je misschien niet meer op je vrije dag. Dus heb me ook maar bij de verloskundige in ons dorp aangemeld via de site en nu nemen ze binnen 2 dagen contact op. Maar vind het wel heel vreemd hoor. Ben altijd zo bezig met die ovulatietesten en mijn cyclus goed bijhouden en dat hoeft ineens niet meer.. als het goed blijft gaan natuurlijk. Op die Facebook zijn al meerder berichten van meiden die ineens begonnen te bloeden na paar weken. Dus blijft nog wel spannend.  

Hoi meiden,
Ik heb vanochtend nog een test met ochtendurine gedaan.... En ik heb een heel dun streepje!!
Ik wilde graag een foto bijvoegen maar ik weet niet hoe dat moet...  
Ik ga morgenochtend nog een keer testen, maar ik denk dat het raak is. Heel onwerkelijk nog op dit moment..

@danielle gefeliciteerd !  Super fijn voor je. Voelt zo onwerkelijk vast haha tenminste bij mij nog steeds. 
Hoop dat de rest ook snel zwanger mag worden ?

Terug
Bovenaan