Hoi allemaal, KKKK en Danielle: gefeliciteerd!!! Wat onwijs fijn voor jullie.
Ik zit inmiddels op 14 DPO. Mijn NOD is morgen. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken. Mijn borsten zijn gevoeliger dan vorige rondes, al sinds een paar dagen na mijn ovulatie. Gister werd het ineens minder dus toen dacht ik dat mijn kans verkeken was, maar vandaag is het weer terug. Afgelopen dagen was mijn rusthartslag eigenlijk duidelijk lager dan de vorige ronde voor mijn NOD, maar vandaag is 'ie een stuk hoger (57 ipv 49). Voel me ook niet helemaal topfit en weinig eetlust. Maar misschien word ik ook wel gewoon ziek 😛
Ik ben er relaxter onder dan de vorige rondes en dat komt ook omdat ik meer kan sporten en gewoon naar mijn eigen persoonlijke doelen aan het werken ben (o.a. marathon lopen), doelen die waarschijnlijk aan de kant geschoven moeten worden als ik zwanger blijk te zijn. Ook zijn we bezig met de zomervakantie boeken enzo. Doordat ik ook daar mee bezig ben kan ik meer relativeren en ook nog aan andere dingen denken en dat helpt echt enorm.
Ik wil pas morgen op zijn vroegst testen als ik niet ongesteld word, dus nog eventjes afwachten. We gaan het zien, ik laat het weten! 🙂