Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@KKKK
Dankjewel!? Voelt nog onwijs onwerkelijk, maar begin er wel langzamerhand aan te wennen nu! 
Hopelijk heeft de rest ook snel een positieve test in handen!

@Dreamer
Ik voel me eigenlijk wel prima. Heb wel echt enorm gevoelige borsten en heb soms een opgeblazen/rommelig gevoel in mijn buik maar het blijkt dat dat normaal is. 

Hoi allemaal, 
Heb alle berichten even bijgelezen. Ik ben eind mei gestopt met de pil omdat ik de klachten te heftig vond. 
We zijn op dit moment niet fanatiek bezig om direct zwanger te worden. Mede door mijn onregelmatige cyclus. Die is tot nu toe: ?- 63-48-36 en bij de huidige cyclus zit ik op 45. Dit vond ik wel gek omdat het steeds korter werd. 
Ik heb sinds 6 dagen een gek gevoel in mijn buik, test was negatief maar ik weet niet goed wanneer ik over de nod zit. 
Kan iemand mij wellicht advies geven? 
Liefs! 

@ITVS
Welkom! Helaas kan ik je niet van een goed advies voorzien,  mijn eigen cyclus is nog steeds onregelmatig (eind maart gestopt)
Wat ze zeggen is dat je je langste cyclus moet aanhouden en dan pas testen.  Misschien kun je gebruik gaan maken van ovulatietesten om zo je cyclus een beetje in kaart te brengen?

@itvs  ja kan je ook geen advies geven. Kan soms wel erg lang duren voordat je regelmatige cyclus hebt als je die al krijgt. Maar met een onregelmatige cyclus kun je in veel gevallen ook zwanger raken door op juiste dagen seks te hebben. 
Ik zou gewoon idd je langste cyclus dagen aanhouden en evt. Dan nog een Kruidvat zwangerschapstest doen. 
En anders misschien daarna contact opnemen met arts als je wilt. Dan krijg je vast een doorverwijzing met zo'n onregelmatige cyclus. Maar dat is maar net wat je zelf wilt als je eerst gewoon nog even zelf wilt aankijken

Hoi allemaal, KKKK en Danielle: gefeliciteerd!!! Wat onwijs fijn voor jullie. 
Ik zit inmiddels op 14 DPO. Mijn NOD is morgen. Ik weet niet zo goed wat ik moet denken. Mijn borsten zijn gevoeliger dan vorige rondes, al sinds een paar dagen na mijn ovulatie. Gister werd het ineens minder dus toen dacht ik dat mijn kans verkeken was, maar vandaag is het weer terug. Afgelopen dagen was mijn rusthartslag eigenlijk duidelijk lager dan de vorige ronde voor mijn NOD, maar vandaag is 'ie een stuk hoger (57 ipv 49). Voel me ook niet helemaal topfit en weinig eetlust. Maar misschien word ik ook wel gewoon ziek :p 
Ik ben er relaxter onder dan de vorige rondes en dat komt ook omdat ik meer kan sporten en gewoon naar mijn eigen persoonlijke doelen aan het werken ben (o.a. marathon lopen), doelen die waarschijnlijk aan de kant geschoven moeten worden als ik zwanger blijk te zijn. Ook zijn we bezig met de zomervakantie boeken enzo. Doordat ik ook daar mee bezig ben kan ik meer relativeren en ook nog aan andere dingen denken en dat helpt echt enorm. 
Ik wil pas morgen op zijn vroegst testen als ik niet ongesteld word, dus nog eventjes afwachten. We gaan het zien, ik laat het weten! :)

@runbabyrun super spannend ! leef met je mee.. Het helpt mij inderdaad  ook om met andere dingen bezig te zijn en gek gezegd helpt het me ook nu ik een zkh afspraak hebt staan.. dan gebeurt er tenminste iets!
Voor welke marathon train je? 

@runbaby  ik had ook ergere gevoelige borsten. En ovulatietest was dus beetje positief die kun je evt. Nog doen als je nog geen zwangerschaptest eraan wilt wagen haha.  Fijn dat je wat afleiding hebt dat helpt wel, en vakantie zoeken is altijd leuk . Laat het even weten wanneer je test!
@dreamer ja het is fijn dat je dan ergens naar toe leeft. En dan kunnen ze meteen kijken als er iets is en je daarmee helpen. Wanneer had je ook alweer de afspraak. 

Terug
Bovenaan