Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@KKKK
Zeker, soms is het wat meer op de achtergrond dan andere dagen, misschien net hoe je in je vel zit. Heb de 29e een afspraak. Denk alleen dat ik daarna ook nog wel geduld moet hebben, uitslagen enzo duren waarschijnlijk ook weer even.
Hoe is het met jou? voel je je goed? En heb je al een afspraak kunnen maken met verloskundige ? Je had online toch wat ingevuld of ben Ik in de war  

Dreamer ik snap dat je nu toeleeft naar die afspraak, fijn dat dat ook helpt inderdaad! Ik train voor de marathon van Rotterdam begin april, vorig jaar heb ik die ook gedaan. 
KKKK goed om te horen dat jij ook gevoeligere borsten had dan normaal! ik vind zwangerschapstest idd spannend, maar denk wel dat ik die als ik het aandurf in één keer doe, dus niet nog ovulatie ertussen. Alleen maar meer zenuwslopende minuten wachten hihi.
Ik ben dus nog niet ongesteld geworden! Borsten zijn nog steeds gevoelig. Vanochtend heel licht in mijn onderbuik wat krampen dus ik dacht, nou, dit is het dan, maar tot nu toe alleen witte afscheiding. Zit nu 16 dagen na de positieve ovulatietest dus vermoedelijk 15DPO. Dus eigenlijk is dit wel het moment om te gaan testen... maar ik durf dus niet! Echt idioot hoe dat brein werkt, je leeft er naartoe en dan is het moment daar en dan stel je het alsnog uit, haha. Ik heb nu het volgende bedacht: ga zo met een vriendinnetje op pad, als ik bij terugkomst (einde van de middag) nog niet ongesteld ben geworden doe ik vanmiddag of vanavond een test. Wil ook niet nog een nacht wachten, denk dat dat mijn slaap niet ten goede zal komen. 

@runbabyrun 
Snap je brein wel hor, zolang je niet test heb je nog geen teleurstelling te verwerken.. Heb ik ook weleens gehad dat ik het telkens uitstelde!
Toevallig traint een goede vriendin en een vriend van ons ook voor de Rotterdam marathon ;) 
Zal voor je duimen, zou toch fantastisch zijn als je ook een positieve test in handen hebt..  Dan is het een vruchtbare maand geweest ;) 

Ik heb net getest en -waaaaaah- hij is gewoon positief!! Nog een licht streepje maar niet te missen. Had er eerst één gepakt van 2besure en daarna ter bevestiging nog de kruidvat 2v5. Beide laten een lijntje zien! Ook manlief ziet hem, duidelijk! :D 
Morgen gooi ik er nog een digitale van clearblue tegenaan, in letters is het echt echt :D
Zo, zo ontzettend blij! Door die marathon gaat een streep, haha :) 

@dreamer  oké de 29e. Nog 9 daagjes wachten vanaf morgen. Ja verschilt volgens mij op per ziekenhuis. Sommige worden meteen aankomende cyclus gemonitord en dan kunnen ze zien wat er aan de hand is. En dan die cyclus daarop misschien al medicatie en ja dan hopen dat snel raak is. Blijf voor je duimen hoor! 
Met mij gaat het goed. Nog steeds gevoelige borsten als ik op mijn buik slaap, en dat is enige manier hoe ik kan slapen dus dat wordt nog wat, dan voel ik ze al pijn doen. Heb 11 februari eerste afspraak met verloskundige en dan ook eerste echo. Dus nog even afwachten. 
@runbaby  omggg meeenje  gefeliciteerd! Zo onwerkelijk he. Maar als jullie de streep duidelijk zien is het sowieso waar! Gefeliciteerd!!!  Kun je morgen verloskundige bellen haha. Want dan heb je meer keus in afspraken anders moet je straks nog op je werkdag.. Ik had ook volgende dag me aangemeld via website.  Maar gefeliciteeerd! 

@runbabyrun waaauw gefeliciteerd wat goed! Snap dat je het nog even ter bevestiging wilt zien in letters ipv een streepje. Geweldig!
@KKKK
Dat schiet ook al op, zo fijn dat voor veel van jullie het wachten en geduld (en de seks natuurlijk haha) nu beloond is! Ik ben benieuwd naar mn afspraak.. Maar zie er niet meer tegenop, ga er gewoon met een open mind in..

Dankjewel dames! Hierbij nog een linkje naar mijn streepjes haha, foto exact op 5 minuten na de Kruidvat 2v5 gemaakt.
https://www.mupload.nl/img/po1ourjgb.jpeg
Heb inmiddels de Clearblue in huis en ga die er morgenochtend tegenaan gooien. 

@runbaby ja hoor duidelijk positief!! Gefeliciteerd ? super fijn voor je. 
@dreamer ja goed dat je er niet meer tegenop ziet, laat het maar gewoon over je geen komen inderdaad. Ze kunnen je alleen maar helpen en wie weet heb je dan ook snel een positieve test in je handen. Gun het je zoo. ? vooral als meerdere hier een positieve test hebben dat steekt toch altijd wat. Vond ik wel in ieder geval. Maar nu ik dan zwanger ben voelt het alsof het heel snel is gegaan,terwijl er toch 8 maanden overheen zijn gegaan. Ja heel gek. Vorige maamd vond ik het nog een eeuwigheid duren. 
Maar veel succes alvast bij je afspraak en wel even laten weten he!!!

Terug
Bovenaan