Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

Van harte gefeliciteerd alle meiden die zwanger zijn!!! Ik hoop dat jullie een fijne zwangerschapsperiode tegemoet gaan! :)  Ik zit nu in het wachtbankje..... laatste dagen heb ik steeds wat kramp in mijn onderbuik. Ik weet niet wanneer mijn NOD is i.v.m. onregelmarige cyclus, maar donderdag 9 januari had ik een positieve ovulatietest in mijn handen. Vorige rondes duurde het ook lang voordat ik na de positieve ovulatietest ongesteld werd afgelopen  ronde 3 19 dagen en daarvoor ongeveer 4 weken. We wachten weer af.... Ik wordt al weer weer gek van mijzelf oepss

Helaas de rode duivel heeft weer toegeslagen.... Hoe proberen jullie het zwanger worden een beetje los te laten in je hoofd? Ik ben er veelste veel mee bezig....

@AlisaAimee :( dat is vervelend nieuws.. Ja hoe ga je ermee om? de ene maand ben ik er meer op "gefocussed" dan de andere maand. Afleiding vind ik in leuke dingen doen, lezen en af en toe er gewoon aan toegeven en het forum doorlezen.. 

@AMCK
Sterkte en succes morgen bij je afspraak! Dat was morgen toch? (moest even goed in mijn geheugen graven)
Hier wel ik ook de dagen af.. soms omdat ik blij ben dat ik een afspraak hebt maar af en toe zie ik er ook tegenop als een berg.. 

Vandaag mijn eerste afspraak gehad bij de gynaecoloog! 
helaas heb ik PCOS en mag gelijk beginnen met eisprong/menstruatie opwekkende medicatie. 
De kans op een natuurlijke zwangerschap was zeker niet uitgesloten, daar ben ik wel heel blij om!! ?? alleen heeft mijn cyclus gewoon even een duwtje nodig nu.
ben heel benieuwd wat deze medicatie nu gaat doen.. 
@dreamer
maak je eigen niet druk, ze stellen je echt heel erg op je gemak! Ik was er ook wel wat zenuwachtig voor maar is echt nergens voor nodig ?

@amck vervelend dat je pcos hebt,maar aan de andere kant ook weer positief dat ze je meteen kunnen helpen. En bij een volgende zwangerschap mag je dan ook meteen beginnen met medicijnen weet ik van een collega die het ook heeft. Zij was na het starten met medicatie binnen 3 maanden zwanger, hoop dat jij ook spoedig een positieve test mag hebben. 
Moet je nu eerst ook wachten op menstruatie? En dan gaan ze je cyclus volgen of hoe gaat het precies in zijn werk? 
@dreamer jij ook alvast succes, aan de ene kant blij dat er inderdaad een afspraak is en je misschien wat meer duidelijkheid mag ervaren maar snap ook als je er tegen op ziet. Toch het onbekende wat het is en hoe het precies allemaal in zijn werk gaat. 
Duim voor jullie! ?

@kkkk
nee heb nu al medicatie gekregen om de menstruatie op te wekken.. daar moest ik nu al gelijk mee beginnen. Als de bloeding begonnen is moet ik gelijk bellen naar het ziekenhuis om een afspraak te maken voor echo. Moet dan namelijk ook gelijk starten met de medicatie die de eisprong opwekt. Om te kijken of ik de juiste dosis krijg enzo en de eisprong daadwerkelijk plaats gaat vinden. Anders krijg ik een hogere dosis. 
ben heel benieuwd hoe dit gaat verlopen nu! ? maar sta er positief in voor nu! ?

Terug
Bovenaan