Wie nog meer in Mei / juni gestopt met pil

@AMCK: Wat fijn dat ze je kunnen helpen en je gelijk kunt beginnen! Wel balen dat je PCOS hebt natuurlijk, maar zo weet je in ieder geval de oorzaak EN je kunt gewoon (natuurlijk) zwanger worden :) Ik snap dat je blij bent!!
Bij jou hebben ze dus gelijk een echo gemaakt en konden ze daarmee zien dat het PCOS is?
Ik weet dat het niet nodig is, maar ik vind het toch wel spannend hoor, zo'n eerste afspraak. En ik zit dan al gelijk te bedenken hoe dat zou moeten als ze een cyclus willen monitoren met echo's... Ik werk fulltime, dus ik kan niet elke keer zomaar weg. Hoe doen jullie dat?

@AMCK
Wat fijn dat je gelijk kunt beginnen met de medicatie en een kans op zwangerschap op die manier mogelijk is! Het is niet fijn om te horen dat je PCOS hebt maar denk dat djt wel een stukje onzekerheid weghaalt? Hoop coor je dat je snel ongesteld wordt!
Watvoor onderzoeken heb je gehad ? Start je nadat je ongesteld bent dan met Clomid of iets anders?
Bedankt voor je gerustellende woorden..  jij ook @KKKK 

Ik werk in de zorg, dus heb onregelmatige werktijden.. weet nog niet hoe ze het precies gaan doen met de echo's enzo, dat is nog even afwachten. 

ze hebben inderdaad gelijk nu een inwendige echo gemaakt, klinkt enger als dat het daadwerkelijk is.. vond het echt reuze meevallen. 

Ze hebben eerst wat vragen gesteld aan ons, en daarna hebben ze een inwendige echo gemaakt bij mij. 

ik heb nu provera gekregen, deze moet in 5 dagen innemen.. wanneer ik moet stoppen met dit medicijn, krijg ik als het goed is binnen 3-5 dagen mijn menstruatie.. dan moet ik op dag 3 van die menstruatie beginnen met de clomid.. ook moet ik gelijk de eerste dag van de menstruatie bellen voor een nieuwe echo op dag 12, zodat ze kunnen zien hoe de clomid zijn werk doet op dat moment of eventueel de dosering aangepast moet worden..

Vraagje.. in het verleden met de pil begonnen omdat ik extreem last had van mijn menstruatie. Tijdens de pil vloeide ik wel minder dan voor de pil, maar toch meerdere dagen en ook nog redelijk wat. Sinds ik gestopt ben met de pil stellen mijn menstruaties niet zoveel meer voor. Ik had zondag wel vreselijke buikpijn, maar tot nu toe weing gevloeid. Is dit herkenbaar voor jullie?

@AMCK 
Ik ben morgen aan de beurt... Spannend wel gewoon voor wat eruit zal gaan komen of niet... 
@AlisaAimee 
Zelfde hier, met de pil zeker 3 dagen goed ongesteld als het ware en dan nog 2 dagen begin en einde ervan... Nu max 1/2dagen dat ik echt bloedverlies hebt. Weet zelf niet meer hoe het voor de pil was.

@ dreamer
heel veel succes morgen, hoop dat jij ook gelijk wat meer duidelijkheid krijgt.. laat je ons even iets weten morgen? ?
maak je eigen niet te druk, is echt nergens voor nodig! ??

Terug
Bovenaan