Hoi P3, Ikke,
Of ik voorkeur voor een geslacht heb? Helaas wel, ik heb altijd gefantaseerd over een meisje, als meisje al kon ik me geen leuke jongens babies voorstellen, hihi...
Inmiddels ben ik wel bijgedraaid. We hebben op mijn werk ook hele leuke jongetjes, maar toch vind ik een meisje veel meer bij me passen. Natuurlijk ben ik wel bang dat ik bevooroordeeld ben...
Mijn vriendin moet bijna bevallen en ze dacth echt dat het een meisje zou worden, vond ze helemaal bij zich passen. (ik niet, ik vond het helemaal geen meisjes moeder..) Nu wordt het een knul (leve de 20 weken echo) en dat klopt bij hun vind ik veel beter... Maar mijn collega is zwanger van de tweede (eerste is een jongen) en had echt gehoopd op een meisje. De verloskundige hed zelfs gezegd dat het een meisje zou worden omdat ze een snelle hartslag had (of juist niet, weet het niet meer). Maar met de 20 weken echo, viiel alles in duigen, weer een knul. Ze wilde het eerst niet geloven omdat ze zo uit ging van een meisje... Nu is ze er helemaal aan gewend...
Zo zie je maar, je krijgt uiteindelijk toch wat bij je past. Ik hoop stiekem toch op een meisje, maar bouw tevens aan een beeld voor een jongen, dat het niet tegenvalt.
NATUURLIJK IS HET ALLER BELANGRIJKSTE DAT HET EEN GEZOND KINDJE IS en nu ben ik al super happy als ik zwanger zou zijn... Ik hoop wel dat ik het kan zien met de 20 weken echo, als het dan toch een jongen is weet je het al en kan je je helemaal voorbereiden op zijn komst.
Qua kleding maakt het voor mij niets uit als ik het niet zou weten wat ik krijg. Door de popen die ik maak heb ik veel babykleding in huis, voor de eerste kleine maten voor zowel jongens als meisjes. Ik kan dus alle kanten op!!!
P3, Ikke, wat zou jij het liefste willen?
Liefs Mylène