A
Anoniem
Guest
Nou we zitten toch allemaal in hetzelfde schuitje.
Een tijd bezig maar nog niet echt in de medische molen.
Ik ben blij dat je dit topic gestart bent Bontrie, er was echt behoefte aan.
Ik denk dat we elkaar kunnen steunen en kunnen leren van elkaar wat de vervolgstappen zijn.
Het lijkt me erg lastig als je niet ongesteld wordt, denkertje. Daar zal de huisarts toch werk van moeten maken lijkt me.
Ik ben zelf erg regelmatig, cyclus van 27 of 28 dagen. Dat is wel prettig hoor. Ik hoef geen dagen te twijfelen of ik ongesteld wordt, ik wordt het gewoon.
Lijkt me lastig als je niet zo regelmatig bent zoals MissSuuzy en depri. Dan ga je toch twijfelen.
Bontrie wat is een fertiliteitsarts? Is dat een soort gynacoloog?
Ik schrijf hier misschien niet veel. Ik ben niet zo gewent om te kletsen met onbekende. Maar ik wil even kwijt dat het me goed doet dat ik niet de enige ben.
Ook fijn om even te praten met mensen die niet zeggen:
"Vandaag was m'n laatste pil, ik denk dat ik volgende maand zwanger ben"
(Ja, ook ik heb zo'n vriendin die dat roept)
Het gaat misschien niet zo snel. Het gaat misschien helemaal niet.
Maar misschien lukt het toch, al dan niet met een beetje hulp.
Een tijd bezig maar nog niet echt in de medische molen.
Ik ben blij dat je dit topic gestart bent Bontrie, er was echt behoefte aan.
Ik denk dat we elkaar kunnen steunen en kunnen leren van elkaar wat de vervolgstappen zijn.
Het lijkt me erg lastig als je niet ongesteld wordt, denkertje. Daar zal de huisarts toch werk van moeten maken lijkt me.
Ik ben zelf erg regelmatig, cyclus van 27 of 28 dagen. Dat is wel prettig hoor. Ik hoef geen dagen te twijfelen of ik ongesteld wordt, ik wordt het gewoon.
Lijkt me lastig als je niet zo regelmatig bent zoals MissSuuzy en depri. Dan ga je toch twijfelen.
Bontrie wat is een fertiliteitsarts? Is dat een soort gynacoloog?
Ik schrijf hier misschien niet veel. Ik ben niet zo gewent om te kletsen met onbekende. Maar ik wil even kwijt dat het me goed doet dat ik niet de enige ben.
Ook fijn om even te praten met mensen die niet zeggen:
"Vandaag was m'n laatste pil, ik denk dat ik volgende maand zwanger ben"
(Ja, ook ik heb zo'n vriendin die dat roept)
Het gaat misschien niet zo snel. Het gaat misschien helemaal niet.
Maar misschien lukt het toch, al dan niet met een beetje hulp.