wie nog meer langer als een jaar bezig????

Nou we zitten toch allemaal in hetzelfde schuitje.
Een tijd bezig maar nog niet echt in de medische molen.
Ik ben blij dat je dit topic gestart bent Bontrie, er was echt behoefte aan.

Ik denk dat we elkaar kunnen steunen en kunnen leren van elkaar wat de vervolgstappen zijn.

Het lijkt me erg lastig als je niet ongesteld wordt, denkertje. Daar zal de huisarts toch werk van moeten maken lijkt me.
Ik ben zelf erg regelmatig, cyclus van 27 of 28 dagen. Dat is wel prettig hoor. Ik hoef geen dagen te twijfelen of ik ongesteld wordt, ik wordt het gewoon.
Lijkt me lastig als je niet zo regelmatig bent zoals MissSuuzy en depri. Dan ga je toch twijfelen.

Bontrie wat is een fertiliteitsarts? Is dat een soort gynacoloog?

Ik schrijf hier misschien niet veel. Ik ben niet zo gewent om te kletsen met onbekende. Maar ik wil even kwijt dat het me goed doet dat ik niet de enige ben.
Ook fijn om even te praten met mensen die niet zeggen:
"Vandaag was m'n laatste pil, ik denk dat ik volgende maand zwanger ben"
(Ja, ook ik heb zo'n vriendin die dat roept)

Het gaat misschien niet zo snel. Het gaat misschien helemaal niet.
Maar misschien lukt het toch, al dan niet met een beetje hulp.

hallo iedereen

nou heb de stap vanmorgen genomen
heb gister weer een test gedaan de derde inmiddels en weer nega
dus vanmorgen heb ik eerst een afspraak gemaakt met de ha en kon er tien over negen terecht hij zij verder niet zo veel hijwist ook niet wat het was maar heb wel een verwijs brief mee gekregen om een echo te laten maken.
toen ik thuis kwam meteen maar een afspraak gemaakt en kan er volgende week donderdag 2 augustus terecht hopen dat er wat uit komt.
maar het liefst zou ik wel weer ongie willen worden dan heb ik teminste zekerheid.

en hoe staat het met jullie verder

voor iedereen veel succes
groetjes denkertje

Goed gedaan denkertje

1 week wachten is nog wel te doen denk ik.
Je wacht al sinds mei, dus die ene week is zo om.

Ik hoop dat ze kunnen vinden wat er aan de hand is en ik hoop dat het niet ernstig is.

Heel veel succes volgende week.

hey allemaal

ja een week is nog wel te doen ,maar dan moet ik nog een week wachten voor ik de uitslag krijg van de ha.
dus ben benieuwd hoop ook niet dat het iets ernstigs is.
ga ik ook niet van uit eigenlijk en als het wel zo is ze kunnen tegenwoordig zo veel.

groetjes denkertje

Hoi Denkertje,

Oh meis, ik zal voor je duimen dat je een hele leuke verrassing vindt met de echo...

Ik hoop niet dat dit je teveel hoop geeft maar ik kreeg maandag te horen dat mijn collega zwanger is (na mijn schoonzus van afgelopen zaterdag kan dat er ook nog wel bij).

Lijkt niet erg hoopvol dit bericht, maar wel het feit dat zij vanaf mei ook niet meer ongi was geworden, erg onregelmatig was en na drie testen nega toch uiteindelijk een positieve test in handen had...

Dus het kan nog niets uitsluiten...

Succes met de komende slopend trage dagen en we willen wel weten hoe het was!!

Liefs Mylène

Hoi Nataly,

Ik lees dat jouw cyclus erg kort is, die van mij schommelt tussen de 24 en 28 dagen in nu. Zou het daarom zo lang duren dan? Ik wil eigenlijk geen troep slikken, voelt zo on natuurlijk, maar nog een jaar wachten is voor mij ook geen goede optie. Als je ermee aan de slag gaat, wil je dan me laten weten hoe het bevalt en wat de evntuele bijverschijnselen zijn?

Thankx en veel succes..

Liefs Mylène

Lieve Inge,

Ik ben gisteravond naar mijn schoonzus geweest en was zo van plan om mijn hart te luchten... Kwam er niet helemaal van maar ik had wel een kaart geschreven en een paar kleine sokjes ingepakt (handig als je die voor de babypoppen in huis hebt). Dat vond ze erg leuke n ze zei ook dat ze het fijn vond dat ze het mij had verteld. Manlief is er nog niet helemaal mee bezig en met mij kon ze het er al even lekker over hebben. Ik had het even wel moeilijk en zei toen dat ik blij was dat ik het al wist voor de rest zodat ik dan niet de klap krijg als de rest het ook hoort. En dat ikz elf ook aan het idee moets wennen..

Wel fijn dat ik de eerste was aan wie ze het vertelde... Niemand (behalve mijn vriend) weet het nog... Het si ook een hele goede vriendin van mij. Nu gaat het wel weer beter, ik zie het weer helemaal zitten en heb net een heel schattig babyhoofdje gekleid (opgezet). Dan ga ik die maar maken, dat kan ik namelijk wel... hihi

Lekker dat je nog op vakantie gaat, maar waarom ga je niet als je zwanger bent?

Ik moest mijn vakantiebeeld wel even aanpassen vandeweek omdat ik dan nog niet zwanger zal zijn. Ging er toch wel van uit dat ik al lekker mijn buikje ongegeneerd kon laten 'bollen' met het excuus dat ik zwanger was (geen maatje 36 helaas..) Ik hoop dan ook stiekem wel dat ik net voor de vakantie zwanger blijk te zijn en dan wordt het helemaal een super vakantie!! Anders neem ik de nodige rust tijdens de vakantie en gaan we daarna gewoon weer verder...

Liefs Mylène

Hallo andere meiden.

Leuk dat het zo gezellig is hier, vind ik ook!! Kijk ook nergens anders meer naar en duik meteen 'ons' hoekje in...

Afgelopen weekend vertelde mijn schoonzus dat ze zwanger was, kom ik maandag op mijn werk, ik 'klagen' tegen mijn collega (net als ik bezig maar erg onregelmatig). Nou zei ik, dan zal ook jij me wel voor zijn... Begint ze schaapachtig te lachen... IS ZE ZWANGER!!!

Fijn hoor, de hele dag moest ik eraan denken en kon er met niemand over praten... (is natuurlijk nog geheim..)

Ik ben gaan rekenen, vanaf het moment dat ik ben gestopt met de pil zijn er zeker 10 mensen zwanger geworden. Gelukkig niet allemaal in naaste omgeving, maar wel beste vriendin, schoonzus, nu dan drie collega's en vriendin van mijn neef (lievelingsneef). Dan nog maar niet et praten over de tijd dat ik weg ben op mijn oude werk. (wegens samenwonen van baan en plaats veranderd). Daar hoorde ik iedere keer weer dat er iemand zwanger was of net was bevallen... Oja, en ons oude burrmeisje is 'per ongeluk' zwanger geraakt maar gaat er gelukkig voor..

Dus ladies, net als jullie word ik af en toe gek van al die zwangeren en buikjes...

Ik stort me voorlopig maar op mijn gekleide babypoppen, heb ik toch nog wat babies in huis... en een hoop afleiding.

Maar dat kleien zorgt er ook voor dat ik al gruwelijk te laat ben om te gaan slapen... Snel naar bed want morgen weer werken..

Als ik jullie morgen neit spreek, fijn weekend en tot ziens in 'ons ' knusse hoekje
Liefs Mylène

Terug
Bovenaan