Lieve Meiden,
Jeetje zeg! Er was duidelijk behoefte aan dit topic!

Ik ben even niet geweest en dan moet ik meteen heeeeel veel bijlezen. Leuk hoor!
Het is toch prettig om te "praten" met mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Alhoewel ieders verhaal weer anders is.
Ik heb eind oktober vorig jaar een miskraam gehad en ik heb nu eindelijk het idee dat mijn cyclus weer een patroon gaat krijgen. Het was niet heel anders qua dagen elke keer maar wel lang. Ik begon met een cyclus van 35 dagen. En dat werden steeds 1 a 2 dagen minder. Nu zit ik weer op 29 dagen. Dat is wel prettig.
Pas: ik zag al dat iemand andes de website van fertilityfriend.com had doogegeven. Daar vul ik het zelf ook in. Je kunt je daar ook opgeven voor lessen en dan sturen ze in het begin iedere dag een les op per e-mail. Ik vond het wel interessant en kwam weer meer te weten. Ik zag temperaturen nooit zo zitten maar met deze site vind ik het helemaal geweldig!

Ben je al begonnen?
Mylene: Het lijkt me wel moeilijk om op een kdv te werken als je zo graag zwanger wil worden. Daar wordt je inderdaad enorm geconfronteerd met zwangere moeders en collega's! Ik ga hier elke vrijdag naar een "Playgroup". Dat is een groep moeders die samen komen zodat de kinderen dan lekker kunnen spelen en de mama's lekker kunnen beppen. Ik ben daar in februari mee begonnen. En op dit moment zijn er de laatste maand al drie meiden zwanger geworden daar. Bij de eerste vond ik het wel moeilijk hoor! Ik was er even niet op voorbereid denk ik. En dat zijn dan allemaal dames waar het snel bij gelukt is.
Het is inderdaad frsutrerend dat je vriendinnnen al bevallen zijn en die zijn rond dezelfde tijd of zelfs daarna begonnen aan een kleine. Daar wordt ik ook wel verdrietig van. En je blijft maar vrolijk "Hoera een zoon/dochter" kaartjes sturen.
Maar ja.... we houden maar de moed erin en hopen ook op een positieve test.
Dee Dee: Je moet inderdaad zelf aanvoelen of je wel of niet naar de huisarts wil gaan. Ik zou inmiddels wel wat beginnende tests willen doen om te kijken of er wat is. Maar mijn mannie ziet dat niet zitten. Hij wilde in eerste instantie ook geen tweede kleine (we hebben een dochter van 3 jaar) maar uiteindelijk heb ik hem toch kunnen overtuigen. Maar hij wilde van tevoren al geen medische poespas. Misschien dat hij nog van gedacht veranderd.
xx
Dile