wie nog meer langer als een jaar bezig????

Lieve Inge,

Ik zag net dat mijn reactie over dat stoppen er niet op staat...

Ik moest wel even lachen toen ik het misverstand begreep... Kan me goed voorstellen dat het heel lastig is om te stoppen (ouders flink verslaafd aan de peuken) zeker als je weer de stress hebt van het wachten op een zwangerschap... Maar meid, ik sta helemaal achter je, JE KAN HET!!!!

Veel succes met de neiuwe poging...

Liefs en welterusten
Mylène

Lieve Meiden,

Jeetje zeg! Er was duidelijk behoefte aan dit topic! :) Ik ben even niet geweest en dan moet ik meteen heeeeel veel bijlezen. Leuk hoor!

Het is toch prettig om te "praten" met mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Alhoewel ieders verhaal weer anders is.
Ik heb eind oktober vorig jaar een miskraam gehad en ik heb nu eindelijk het idee dat mijn cyclus weer een patroon gaat krijgen. Het was niet heel anders qua dagen elke keer maar wel lang. Ik begon met een cyclus van 35 dagen. En dat werden steeds 1 a 2 dagen minder. Nu zit ik weer op 29 dagen. Dat is wel prettig.

Pas: ik zag al dat iemand andes de website van fertilityfriend.com had doogegeven. Daar vul ik het zelf ook in. Je kunt je daar ook opgeven voor lessen en dan sturen ze in het begin iedere dag een les op per e-mail. Ik vond het wel interessant en kwam weer meer te weten. Ik zag temperaturen nooit zo zitten maar met deze site vind ik het helemaal geweldig! :) Ben je al begonnen?

Mylene: Het lijkt me wel moeilijk om op een kdv te werken als je zo graag zwanger wil worden. Daar wordt je inderdaad enorm geconfronteerd met zwangere moeders en collega's! Ik ga hier elke vrijdag naar een "Playgroup". Dat is een groep moeders die samen komen zodat de kinderen dan lekker kunnen spelen en de mama's lekker kunnen beppen. Ik ben daar in februari mee begonnen. En op dit moment zijn er de laatste maand al drie meiden zwanger geworden daar. Bij de eerste vond ik het wel moeilijk hoor! Ik was er even niet op voorbereid denk ik. En dat zijn dan allemaal dames waar het snel bij gelukt is.
Het is inderdaad frsutrerend dat je vriendinnnen al bevallen zijn en die zijn rond dezelfde tijd of zelfs daarna begonnen aan een kleine. Daar wordt ik ook wel verdrietig van. En je blijft maar vrolijk "Hoera een zoon/dochter" kaartjes sturen.
Maar ja.... we houden maar de moed erin en hopen ook op een positieve test.

Dee Dee: Je moet inderdaad zelf aanvoelen of je wel of niet naar de huisarts wil gaan. Ik zou inmiddels wel wat beginnende tests willen doen om te kijken of er wat is. Maar mijn mannie ziet dat niet zitten. Hij wilde in eerste instantie ook geen tweede kleine (we hebben een dochter van  3 jaar) maar uiteindelijk heb ik hem toch kunnen overtuigen. Maar hij wilde van tevoren al geen medische poespas. Misschien dat hij nog van gedacht veranderd.  

xx
Dile  

Ben vanmorgen ongesteld geworden en had ook een lage temperatuur. Over en uit dus en officieel naar ronde 20!

Moet dus op dag 3 beginnen met de hormonen en dat is zondag. Babbypoppenmaakster ik hou je op de hoogte.

Veel liefs
Nataly

Hallo Meiden,

Moet ff me ei kweit hoor!!
Was vanmorgen bij de huisarts voor inw onderzoek nou alles was goed geen afweikingen... dus moet nu gewoon wachten tot mijn ongi vanzelf weer op gang komt.
Natuurlijk wel blij dat ik geen afweikingen heb maar ohh dat wachten bha..
Wel weer bloedonderzoek....
Omdat ik ook af en toe steken heb in mijn linker onder buik ben ik toch wel onzeker of er niet toch iets mis is...
Maar we blijven af wachten....

Wat gezellig dat er allemaal nieuwe meiden bij zijn!!!!

Gr Suzanne

Lieve Nataly,

Wat balen voor je meis dat je weer ongesteld ben geworden... Ook al weet je vaak toch wel dat het eraan komt, het is en blijft even een rot moment om toch weer even met je neus op de feiten te worden gedrukt dat je niet zwanger bent...

Nu merk ik dat heel af ent oe toch even een kriebel om de hoek komt kijken die zich af vraagt of alles wel oké is... Dat het daarom wat langer duurt...

Succes met de start van nieuwe kansen!
Liefs Mylène

Lieve Suzanne,

Fijn dat niets vreemds is gevonden, wel jammer dat je toch niet helemaal gerustgesteld bent. Wanneer is de uitslag van het bloedonderzoek binnen? Wie weet komt daar nog een verklaring uit voor je steken in je buik...

Succes met wachten op je ongi,

Liefs Mylène

Lieve Dile,

Leuk zoveel mensen maar soms ook wat lastig... Dan moet ik steeds even teruglezen welk stuk bij wie hoort...

Tja, die zwangeren zijn altijd al in mijn omgeving geweest, ben al wat ouder (37) dus mijn vriendinnen zijn al klaar met gezinnetjes stichten. Heb al heel wat dikke buiken in mijn omgeving gezien!!
Maar als je zelf ermee bezig bent is het heel anders. Normaal gesproken reageerde ik gewoon super enthousiast voor hun en vroeg ik me natuurlijk wel een af hoe het zou zijn om zelf zwanger te zijn.. Maar als je nog geen vaste relatie heb ben je er niet mee bezig. Totdat je de man van je dromen vind, een leuk leven samen hebt opgebouwd, een mooi huis heb gekocht en je mannetje eindelijk 'om' is, dan wil je OOK en WEL NU!!! hihi...

Ik hou me voor dat ik tot nu toe een prima en gelukkig leven heb gehad, dus dat zetten we nog maar even voort...

Wat de toekomst betreft, ik ga er nog steeds van uit dat het een keertje raak zal zijn en zo niet... even flink depri zijn om uiteindelijk dat ook weer een plekje te kunnen geven..

Liefs Mylène

hoi suzanne

heb ook eens gehad dat mijn menstr wegbleef en ben toen ook naar de dokter gegaan, en die vondt dat ook heel normaal. op forums denken mensen dat dat niet goed is maar zo zie je maar dat dokters dan toch zeggen dat je maar moet wachten.   Jammer dat je geen pakje geduld in de winkel kunt kopen he maar ja je moet maar denken ooit moet het gewoon lukken!!!!!!! het moet hahah dat zeg ik ook tegen me zelf

veel liefs en heeeeel veeeeel geduld voor iedereen

Terug
Bovenaan