wie nog meer langer als een jaar bezig????

hoi babypoppenm.

Zo als je zegt Als het maar gezond is!!!
Ik wil ook graag een meid maar we hebben al na, al die tijd een naam voor meisje en jongen dat als het een jongen word ik het al te gek vind voor de naam!!! MAAR mijn zus heeft ook en jongen en die zijn oooook zo leuk (niet dat het daar om gaat ). Ik weet het eigenlijk niet en denk dat ik tot de conclusie kom dat het me niet meer uit maakt.
Snap je of is het te moeilijk uitgelegt? Want voor een meid heb je zooo leuke kleren!!!
En lijkt me makkelijker omdat ik ook een meisje ben

groetjes

Hoi Meiden,

Zo, het weekend is weer voorbij. M'n schoonouders zijn nu weg. We wonen sinds 8 maanden in Australie en zij waren onze eerste bezoekers. Ze zijn hier 6 weken geweest. Het was gezellig maar het is toch  ook wel lekker  om het huis weer voor onszelf te hebben.
We hebben het weekend niets gedaan. Een beetje rond gehangen, lekker relaxt.
Vandaag dus weer even flink aan de schoonmaak :)

Tamaar: hoe weet je wanneer je je ei hebt? Ik ben ook altijd redelijk regelmatig geweest en ik dacht ook altijd dat je ei zo rond dag 14 moet liggen. Ik ben nu sinds een paar weken aan het temperaturen n dat geeft wat meer duidelijkheid. Vorige maand had ik m'n ei op dag 14 maar ik zit nu al op dag 18 en nog steeds geen ei! Ik snap het niet maar weet dus wel dat dat niet regelmatig hoeft te zijn.
Ik kan je dus zeker aanraden om te temperaturen. Ik vul al m'n gegevens in op fertilityfriend.com. Dat helpt mij!
Succes!

Ik heb verder niet veel nieuws te melden. Wat me op dit moment bezig houdt is m'n ei!  Ik zit dus nu al op dag 18 en nog steeds geen ei. Ik snap er niets van. Ik ben benieuwd of die deze maand nog komt. Maar dat zal wel want ik wordt altijd ongesteld. Jullie horen het wel!

Groetjes!
Dile

Jee het wordt druk in dit topic.
Ik heb voor mezelf even een lijstje gemaakt wie wie is, want ik raak de draad bijna kwijt.

Bontrie (Inge) 16 maanden bezig voor de eerste.  
Miena 1,5 jaar bezig
Pasvm 16 maanden
Nataly ronde 20
Babypoppenmaakster (Mylène)10 maanden
evi1973 13 maanden voor de tweede
p3 bijna 2 jaar bezig
denkertje ruim   een jaar
danielle1984 14 maanden
MissSuuzy (Suzanne) 7 maanden bezig
x_marije_x 14 maanden bezig voor de tweede
Dile 15 maanden voor de tweede
depri (Wendy) 2,5 jaar voor de tweede (eigenlijk de derde)
DeeDee1973 1,5 jaar bezig
mamaloe1978 1 jaar bezig
scibby en zoey (San) 10 maanden
MarvdBe (Marina)1,5 jaar
Famstol (Tamaar) ronde 15

Bontrie bedankt voor je uitleg over de fertiliteitsarts.
Ik dacht wel dat het zo iets was, maar het klinkt eigenlijk nog beter.
Het klinkt alsof je beter begeleid wordt in het hele proces.

Nataly ben je nu begonnen met je hormonen kuur?
Heb je er last van of valt het allemaal nog wel mee?

p3 een jongen of een meisje?
Maakt me helemaal niets uit!
Het liefst heb ik een gezond kindje. Maar als het niet gezond blijkt te zijn is het ook van harte welkom hoor. Vrienden van ons hebben een meisje met een gat in haar hartje, maar ook al brengt het extra zorgen met zich mee, ze zijn net zo blij met de kleine als dat ze met een gezond kindje waren geweesd.

M'n pete kind is echt zo'n meisjes-meisje alles wat roze is en glitters heeft is geweldig (ze is AL vier  )
Van het weekend vrienden op bezoek met een klein gozertje van net 1 jaar. Zo'n vrolijk kind heb ik nog nooit gezien.

Ze hebben allemaal hun eigen dingen.

In het dagelijks leven kan ik het beter vinden met mannen dan met vrouwen. Dus ik heb misschien toch een lichte voorkeur voor een jongetje. Maar als het puntje bij paaltje komt, maakt het me 0 komma 0 uit.

hallo allemaal

ja goede vraag een jongen of een meid.

eerst had ik altijd zoiets van geef mij maar jongens zijn lekker stoer.
maar nu ik een tijdje bezig ben om zwanger te worden heb ik zoiets van ja een meisje zou ook leuk zijn vooral voor mijn familie dan zou ik veel gelukkig maken want dan vernoem ik het naar mijn moeder (die leeftniet meer namelijk)

moet donderdag voor een echo omdat mijn ongie wegblijft zoals ik al eerder vermeld heb

maar het duurt zooooooo lang word   er gek van voel van alles heb wel elke keer het gevoel dat ik ongie moet worden maar het komt niet zo nu en dan last van ijn borsten
sávonds als ik op bed ga misselijk vreemd tijdstip maar kan ik ook niks aan doen.
over dag ook wel eens maar niet vaak.

en steeds meer mensen die zeggen je kunt wel zwanger zijn hoor testen kloppen ook niet altijd,maar ik wil niet te veel hopen anders is het weer zon teleurstelling..

nou dit was het eerst maar weer hoor

groetjes denkertje

ff volhouden nog denkertje.
Vorige keer was het een week nu nog maar een halve week.
Donderdag komt vanzelf.

Hey meiden,

Ik las net eerst mijn stukje tekst nog eens door want vond het zo vreemd waarom jullie mij vroegen hoe ik nou wist wanneer mijn ei was. Nou niet duss.. Ik probeerde daar mee aan te geven doordat ik een regelmatige cyclus heb ik voor mijn gevoel alle mogelijke opties met klussen geprobeerd heb. Maar hij moet toch ergens zijn geweest want anders word   je toch niet ongi.

Sorry voor mijn onduidelijke verhaal hoor, maar het baart me juist zo'n zorgen dat ik het niet kan ontdekken. Typetaal is altijd anders als schrijftaal....

Wij hebben echt geen voorkeur of het nu een jongen of een meisje word, ik hoop gewoon dat wondertje mee te mogen maken.

Werd zaterdag gebeld dat mijn tante bevallen was ben super blij voor ze hoor maar kan me er bij niet toe zetten om bij het mannetje te gaan kijken. Was trouwens wel een flinkerd 4800 gram pfff das echt niet mis en 53 cm!

Ga maar weer gauw aan het werk want er komt niets uit mijn handen vandaag..

gr Tamaar

Terug
Bovenaan