wie nog meer langer als een jaar bezig????

hoi kaylee

welkom bij ONS,
Jammer maar is wel goed dat dit toppic is geopend!!
il leesde dat je de 27 naar de gynocoloog gaat, kun je ons en vooral mij op de hoogte houden wat ze hebben gedaan wij moeten de 29 en ik ben er zo gespannen voor he!
verder heel veel succes en tot schrijfs

groetjes

quote: p3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-08-2007 21:51:59'));

hoi kaylee

welkom bij ONS,
Jammer maar is wel goed dat dit toppic is geopend!!
il leesde dat je de 27 naar de gynocoloog gaat, kun je ons en vooral mij op de hoogte houden wat ze hebben gedaan wij moeten de 29 en ik ben er zo gespannen voor he!
verder heel veel succes en tot schrijfs

groetjes

Hoi p3,

ik beloof je dat ik je op de hoogte hou wat er bij de gyneacoloog is gebeurd.

Voor jou dus ook spannende weken vol nieuwsgierigheid met wat er gaat gebeuren he.

zodra ik meer weet zal ik hier even vertellen hoe het is gegaan.

Liefs Kaylee.

hoi kaylee

dank je wel dat je ons op de hoogte wilt houden je snapt natuurlijk wat wij mee maken, daarom is dit forum ook zo leuk, lieve meiden waar we mee kunnen kletsen omdat we eigelijk niemand  anders hebben wat  brgrijpt wat wij mee maken!!

nogmaals bedankt
groetjes en een heeel dikke knuffel en als ik je niet meer spreek heel veeel succes met jullie 2 en  

Pff dat temperaturen valt niet mee.

De eerste tijd schommeld het tussen de 36,5 en 36,8.
Maar de laatste paar dagen voel ik me niet lekker, eerst een paar dagen hoofdpijn, nu al een paar dagen misselijk.
M'n temperatuur is gestegen en ligt nu tussen de 36,9 en 37,3.
Maar ik weet dus niet of dat komt omdat ik niet helemaal lekker ben,
of dat het gewoon door m'n ei-sprong komt.

Pff ben er veel te veel mee bezig deze maand.

Ik ga volgende maand denk ik naar de huisarts.
Dan heb ik in elk geval al een maand temperaturen op papier staan.

Meiden ik wacht vol spanning met jullie af hoe het zal gaan bij de gyn.
Fijn dat jullie het hier komen vertellen, dan kan ik me er een beetje op voorbereiden.

Hoe reageerde jullie huisarts eigenlijk?

hoi deedee

Ik had het idee dat onze huisarts er niet veel van wist, hij vond ook ovuluatie testen niet betrouwbaar.
Toen ik zei dat ik mijn eisprong in de 3 de week krijg met een cyclus van 28 dagen zei hij dat dat normaal is dat iedere vrouw dat heeft ( dat heb ik hem toch maar eens ff uitgelegt) ik dacht bij mezelf mens ga eens achter internet zitten!!!
 Maar we stonden erop dat hij ons doorstuurde naar de gynocoloog, en hebben dan toch een verwijskaart gekeregen.anders waren we gewoon naar een andere huisart gegaan 2 jaar vonden wij het maximum om te "wachte'

groetjes

Tempen lijkt me knap lastig. Hier helemaal omdat er elke morgen 2 koters mijn bed in duiken en roepen goedemorgen mama, lekker geslapen? We zijn WAKKER!!!! Tja... dan komt er van tempen dus nix terecht hihi.

He hallo p3

Wat raar dat je huisarts het niet helemaal doorheeft hoe het zit.
Ik heb een vrouwelijke huisarts dus ik verwacht dat die in elk geval snapt hoe een vrouwen lichaam in elkaar zit.
Maar ik mag haar gewoon niet zo, dus ik ga er liever niet heen.
Ze kijkt altijd zo alsof ik zit te zeuren als ik daar ben.
bah.

Maar goed, het moet maar.

Ik ben vandaag lekker vrij, dus hopen dat het mooi weer wordt, dan kan ik lekker in de zon zitten.

haha
Die verhalen over jouw koters maken mij altijd weer vrolijk mamaloe.
Ik zie meteen twee van die doerakken voor me, die je af en toe achter het behang wilt plakken, maar waar je stiekum meer van houd dan al het andere op de wereld.

Tja, tempen is in jouw geval ook niet echt nodig volgens mij.
Die twee bewijzen dat het met je vruchtbaarheid wel goed zit. En aan je verhalen te horen weet jij precies wanneer je ei is.

Ik heb me voor genomen om nog stug door te gaan met te temperaturen.
Volgende maand naar de huisarts en als het dan nog een tijd ddurt voor ik bij de gyn terecht kan, dan heb ik in elk geval meer zekerheid over m'n eisprong.

Hebben we dat alsvast gehad.

Terug
Bovenaan