wie nog meer langer als een jaar bezig????

hoi mamaloe

bij ons is het probleem dat we 3 diensten hebben en dus altijd om een ander uur opstaan, kan begrijpen dat het voor jou niet idiaal is steekt er een termometer in je mik en komen dan je kindjes (kan ik me iets bij voorstellen).

hoi deedee

je moet maar zo denken je betaalt er toch voor, en je moet het gewoon vragen eenmaal doorverwezen heb je haar niet meer nodig.
eigelijk raar he je zou denken dat een vrouw je toch beter snapt.

dames een fijne dag
                                                        doei

Haha je die 2 van mij zijn echt schatten! Maar idd SOMS....!!!!

Het is ook echt een eenheid met zn 2tjes, samen dingen uitvreten hihi, soms leuk, soms niet leuk maar goed, achteraf hebben we dr altijd een hoop lol om.

Hoop voor jullie allemaal dat jullie ook snel zo'n dikke dondersteen in jullie armen kunnen houden!!
Het is echt zooooo geweldig leuk!

Vorige week waren ze beide aan het logeren, en ik...vond het maar stil en saai in huis hihi.

Lieve dames,

Vind het zo fijn dat jullie zo lief reageren.
Ben vanmorgen naar de huisarts geweest en reageerde echt oprecht heel blij voor ons.
Krampen horen erbij mochten ze naar mijn gevoel te erg worden moet ik ff bellen maar hij zei  veel vrouwen maken dit mee. Sta nu tot 12 wk onder de assistente en das een grote schat.

Krijg wel pas een echo bij 12 wk want hij zag geen aanleiding om er een eerder aan te vragen. Moest er lekker van gaan genieten...kan het nog steeds bijna niet geloven op die zere boobs van me na dan.. mijn man vind het geweldig want ik heb normaal echt a cupje maar ze zijn echt wel al een stuk voller hihihi

Ik hoop zo dat jullie me snel gaan volgen......

Meiden tot gauw liefs Tamaar

Nou ja zeg, snap er geen bal van, ga ik naar de wc, heb ik bruin oud bloed bij het afvegen...
Terwijl mn NOD pas woensdag is en ik NOOIT netjes op tijd ben.
(pcos he)
Net ff een ob er door geslingerd hihi en idd allemaal oud bloed.

VREEMD!!!

Tamaar, natuurlijk zijn we blij voor je.
We hopen natuurlijk wel dat we je snel kunnen volgen
Zal bij mij nog wat worden als ik zwanger ben, ik heb nu al een cup D.
haha ik heb dat bij mijn zus gezien, echt van die balonnen!

Mamaloe, ik heb  bijna elke maand vlak voor ik ongesteld wordt 1 dag met bruine afscheiding, dan 1 dag niets en dan wordt ik ongesteld.
Misschien is dat bij jou deze maand ook zo?

Wanner kan je eigenlijk last krijgen van kwaaltjes?
Meteen op de dag van innesteling?

Ben namelijk sinds zondag misselijk.
Het wordt al wel minder gelukkig, maar echt lekker voel ik me niet.

Iemand die dit herkend?

Zo klaar als een klontje, ben hartstikke lek .
Weer wat nieuws dus, eerst bruin, dan roze, dan knal rood.

BAAL!!

Maar...................... 1 goed ding, want zat exact op 28 dagen en dat is me het afgelopen jaar nog niet eerder overkomen!

Das balen mamaloe
Maar ik las in een ander topic dat je in elk geval genoeg chocolade in huis hebt, en dat is belangrijk als de duivels op bezoek zijn.
Op naar de volgende ronde dan maar, hopelijk over 28 dagen, ik zal voor je duimen.

Bij mij is de misselijkheid weg en die heeft plaats gemaakt voor buikpijn.
Kon gisteren haast niet slapen.
Net alsof ik heel erg naar de wc moet voor de grote boodschap, maar als je daar dan zit, gebeurt er helemaal niets.
M'n darmen zijn gewoon overstuur.
Ik zal toch wel iets verkeerds hebben gegeten.....

Heb me toch twee dagen een beetje zwanger gevoeld ....
Ben nog nooit drie dagen misselijk geweest ....
Zal wel weer niet,
ben er gewoon teveel mee bezig de laatste tijd.

...zucht....
Ik ga ook maar chocolade kopen denk ik.
Ook al komen de rode duivels pas volgende week.

En ik krijg ook nog een foutmelding:
De data is niet correct. Zorg voor correcte HTML of verwijder ongeldige tekens.
Dus ik heb alle smilies weer uit m'n bericht gegooid, die verzinnen jullie er wel bij toch?

Terug
Bovenaan