wie nog meer langer als een jaar bezig????

Tamara ik ken je wel niet, maar toch wil ik je feliciteren met je zwangerschap

Hopelijk mag je een heerlijke zwangerschap hebben zonder al die misselijkheid

Hmmmmmmmm vraag me wel eens af hoe jullie die eisprong voelen ik heb daar volgens mij nooit zo opgelet en geen flauw idee of wat ik voelde eergisteren en gisteren (ergens uitgerekend zou ik nu in de vruchtbare periode zitten) kleine flinke krampjes en witte doorzichtige slijm. Uiteraad goed gekluts dus hoop ik dat het eens mag lukken ook voor jullie zelf

hallo meiden,
ik zwerf ook al 1,5 jaar o pdit forum rond, nog zonder resultaat.
Ergens bij ander topic (gyn bezoekers) ook al een verzameling van langere-probeer-meiden te vinden.
Mijn vriend en ik zijn net de medische molen in gegaan. Bij het mannetje zit het niet goed, te weinig concentreatie aan zwemmertjes, waardoor wij geljk alle onderzoeken kregen en we in aanmerking komen voor ivf/icsi. We moeten nu nog 1 x test inleveren om te kijken wat kan worden bewerkt en dan mag ik lekker veel hormonen slikken. Zie ik heel erg tegenop.
Het gevoel van wanhoop als er weer iemand blij zegt dat ze zwanger is, ken ik heel goed. Zeker omdat men er gewoon van uit gaat dat het wel zal lukken. mensen staan er niet bij stil. toch ben en blijf ik wel postitief ook al is de kans bij ons zeer minimaal.
liefs
boekie

KayleeHope
 volgens mij heb ik deze maand mijn ei-sprong gevoeld.
Een steek ter hoogte van mijn heup aan de linker kant.
Gewoon even vervelend alsof iemand heel hard prikt in je zij met een vinge.
Meer niet.

Temperaturen geeft toch een iets beter beeld.
Sinds die dag is mijn temp omhoog. En is sinds zondag niet meer onder de 37 graden geweest.

Welkom boekie

Vervelend dat het niet helemaal goed zit met de zwemmertjes van je vriend.
Kunnen ze daar niets aan doen?
Kan hij geen hormonen slikken ofzo?
(Ik weet er dus helemaal niets van, dus vergeef mij als het een stomme vraag is)

Zit bij jou wel alles goed?
Of moet je nog onderzoeken laten doen?

Ik kan me voorstellen dat je ertegenop ziet, want van op meer hormonen zit je natuurlijk niet te wachten.
Maar ja, misschien valt het mee. Zo'n klein kotertje in je armen zal dan toch wel heel veel goed maken he?
Daar moet je dan maar veel aan denken.

Heel veel succes met je hormonen.
Houd ons op de hoogte, want voor een aantal van ons zal dat waarschijnlijk in de toekomst ook nodig zijn.

hoi,
nou bij mij is tot nu toe alles gewoon goed en het werkt allemaal goed. Dus ja, daar moet je dan ook wel met zijn tweetjes over kunnen praten. best moeilijk hoor! hij voelt zich toch een beetje shculdig. alleen de gyn zei da het bij ons niet onmogelijk is dus daar houden we voornamelijk aan vast. Bovendein lijkt het me juist ook heel vervelend (zoals bij vele meiden hier) dat er niets aan de hand is en je toch maar niet zwanger raakt. wij weten nu tenminste waar het aan ligt en we komen in aanmerking voor ivf/icsi dus er is hoop.
boekie

Hoi Meiden,
Ik ben ook al een tijdje bezig, zit nu in ongeveer ronde 10, 2de kindje (werd toen pas zwanger in ronde 18 of 19). Zou het fijn vinden als ik me bij jullie mag aansluiten. Vind het soms best wel vervelend als er meiden bij zitten die zitten te balen als ze na ronde 1 nog niet zwanger zijn.

Zal ff wat over mezelf vertellen;
Nou ik heet dus Patricia en ben 26 jaar, heb een schat van een dochter van 3 jaar. Ben sinds oktober bezig voor de 2de. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik spontaan zwanger geworden. Ze wilde mij toen niet helpen in het ziekenhuis (toen waren we al in ronde 17). Ze zeiden dat ik te zwaar was en dat ik moest afvallen, want zolang ik niet zou afvallen zou ik niet zwanger raken. Nou pech voor hun de maand erop was ik zwanger en ik had een goede zwangerschap. In oktober stopte ik met mijn pil en in december was ik dus nog steeds niet ongi, mijn huisarts stuurde me gelijk door naar het ziekenhuis voor een echo. Sinds die tijd moet ik elke 2 mnd terug komen voor een echo. Omdat ik 3 maanden geleden weer iets van 2 maanden overtijd was en dus ook niet zwanger kreeg ik DUPHASTON, na een paar dagen werd ik ongi. Afgelopen maand werd ik voor het eerst sinds ik geen pil meer heb eindelijk uit mij eigen ongi, ik was niet eens overtijd. Ben toen ook CLOMID geen slikken en vorige week donderdag kreeg ik groen licht. Mijn NOD is 30 aug. Nou ik hoop dat ik niks ben vergeten en jullie nu een beeld hebben van wie ik ben.

Alvast bedankt
Liefs Patricia

Hey Patricia,

Welkom hier. Ik ben ook bezig voor een 2e kindje. Wij hebben een zoontje van ook 3 jaar.

Wat raar dat ze in het ziekenhuis tegen je zeiden dat je te zwaar was en dus niet zwanger zou gaan raken . Als ik om mij heen kijk dan zie ik toch wel "dikke" zwangere vrouwen hoor (dan niet door de zwangerschap dik). Beetje dom van het ziekenhuis omdat zo te zeggen.
Maar goed dat je daarna zwanger bent geraakt, zal ze leren, hahahaha.

Ik heb geen ervaring met clomid, maar ik wens je veel succes met het zwanger worden.

Liefs Marije

Hey Marije,

Wat leuk dat jij ook een kindje heb van 3 jaar, leuke leeftijd.
Ja vond het toen ook heel raar gaan. Had echt het idee dat ze me niet serieus namen. Toen de gyn dat ook zei van mijn gewicht zei ik gelijk tegen hem er lopen zoveel echte dikke mensen met kinderen of zwanger rond en dan ga je mij vertellen dat ik te zwaar ben. Was er echt wel door van slag toen der tijd. Wel moet ik er eerlijk bij zeggen dat ik ook wel te zwaar was, want ik woog toen 75 kilo bij een lengt van 1.65, maar goed dat maakte niks uit vond ik het viel wel mee.

Nu heb ik wel een andere gyn een vrouwelijke en natuurlijk nog steeds contact met mijn verloskundige van mijn zwangerschap/bevalling. Deze keer was ik wel veel te zwaar. De kilo's van mijn zwangerschap zaten er bijna nog allemaal aan na 3 jaar. Was dan ook ruim 30 kilo aangekomen. Dus ik moest eerst 5 kilo afvallen voor ik met clomid kon gaan beginnen. Nou zo gezegt zo gedaan, ik ben gaan Sonja Bakkeren en ben nu 10 kilo afgevallen. Was echt super trots op mijzelf.

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan