wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hey Patricia,

Wat goed dat je 10 kilo bent kwijt geraakt. Knap hoor.

Ik moet er ook wel een paar kilo af. En ik ben een tijdje terug ook met Sonja Bakker begonnen. Dat ging heel erg goed, 7 kilo in 4 weken. En toen was ik zwanger en ben gestopt. Die zwangerschap is na 10 weken een miskraam geworden. Daarna heb ik heel vaak geprobeerd om weer af te vallen. Maar na een paar dagen stop ik weer met Sonja. Het lukt me gewoon niet meer om door te gaan. Daar baal ik wel van, maar ja, misschien komt het wel weer.

Liefs Marije

O ja, 3 jaar echt is een geweldige leeftijd.
Maar hij wordt ook steeds opstandiger

hoi marije

Ik leesde dat je ook hebt ge sonja bakkert
ff een vraag hield je je aan de recepten of aan de basis regels van haar?
Ik probeer dat ook maar vind het moeilijk om me aan de resepten van haar te houden want mijn mannetje houd niet zo van al die groenten en hij kan de kiloos wel gebruiken
ik ben ook te zwaar maar probeer nu wel vaker kleine gezonde dingen zoals fruit en tussendoortjes te eten
eerst at ik 2 x in de dag, en heb me ook een fiets aan ge schaft en ga er 30 min per dag op.
PS hoe gaat het met je boekje??
liefs ikke

hoi patricia

welkom bij ons ( jammer genoeg)
heel veel succes meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dat het ook jullie snel mag lukken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

groetjes

Hey p3,

Ik heb me niet heel nauwkeurig aan haar recepten gehouden. Ik lust niet alles en heb me toen aan haar basis regels gehouden. Maar over het algemeen heb ik me er wel aangehouden. Als ik iets niet luste heb ik wat anders gedaan. Mijn man die krijgt gewoon meer eten op zijn bord, ook hij hoeft niet af te vallen.

Waar ik nu steeds overval bij Sonja Bakker is dat ik tussen de middag yoghurt of kwark moet eten. Daar heb ik helemaal geen zin in. Ik wil dan gewoon brood of crakers. Dus ik ben er op dit moment echt mee aan het om knoeien en het wil niet. Maandag begin ik weer echt (voor de zoveelste keer).

Wat goed van jou dat je 30 min. per dag fiets. En die gezonde tussendoortje zijn ook goed. Nu moet er bij jou vast wel wat afgaan toch?

Ik moet ook meer gaan bewegen. Ik was altijd een fanatiek sporter (fitness en aerobics), maar sinds 2 jaar niet meer. En ik mis het toch wel. Ik zwem nog wel èèn x in de week met mijn zoontje maar dat helpt niet voor afvallen.
Misschien dat ik mij in sept. wel weer ga aanmelden bij de sport school. En dan een beetje Sonja Bakkeren .............................

Het boekje......................
Ik heb er wel èèn gekocht maar er staat nog niets in
Ik heb er niet zoveel tijd voor op dit moment. Misschien als ik mijn ei heb gehad dat ik dan ga schrijven hoe ik mij voel.

Heb jij ook een boekje waar je alles in schrijft? En wat schrijf je dan? Hoe je je voelt ofzo en wat je mee maakt?

Liefs Marije

lieve marije

sonja bakker heb ik ook met die kwark enz..   vind het moeilijk om zo een grote hoeveelheid en dat ik dat zou moeten weggooien dus ik probeer wel om te ontbijten met goedkopere ontbijtkoek!!! en een tussedoortje en dan lunch geloof me meid ik ben een liefhebber van brood maar probeer cracots   van dat goedkoper merk vezels cracots met  zaadjes en mijn avond eten maar dan met meer groenten, het probleem is mijn schatje eet 1 x per dag en snoept echt heel veel en ik echt niet en ik kan da ook niet hebben (mijn struikelblok is echt brood en pasta) snoepen doe ik zelden echt
sportschool heb ik al x gedaan de eerst was 43 € in de maand en de 2 15 € en ben ik er achter gekomen dat ik me beter een apparaat voor thuis kan aanschffen (doe ik voor tv)
ben ik goedkoper uit msschien iets voor jou als je al een kleintje hebt kun je in je eigen tijd doen en als je goed hebt gezweet kun je meteen douchen.
in dat boekje schrijf ik hoe ik me voel en ook leuke dingen wat er zijn gebeurt,
ik ben nu weer ongesteld en daar kan ik dan mijn frustraties aan kwijd,
ook dat ik heel zenuwachtig ben voor de 29 ste en al die dingen ik denk moest het ooit lukken dat het wel nou ik ga niet zeggen leu ma dat ik kan terug kijken van
hoe het toen was. ik ben bang dat ze zeggen dat ik eerst moet afvallen snap je

veel liefs en succes ikke

Lieve Ikke,

Ik heb even terug gelezen waarom je zenuachtig bent voor de 29 ste. Dan moet je naar de gynacoloog.

Ik wil je even sterkte wensen. En als ze zeggen dat je moet afvallen dan zeg je toch dat je er al meebezig bent. Ik kan me wel voorstellen dat je er bang voor bent. Je word er dan toch weer mee geconfronteerd. En ook op een heel gevoelig vlak.

Sterkte meid!

Kus Marije

Hallo Meiden,

Patricia, van harte welkom, ik ben ook sinds vorig jaar oktober gestopt en zie net dat ik ongi ga worden dus we zijn straks echt een jaar bezig... Ik ga dan ook na de vakantie naar de huisarts..

Ik heb wel het Sonja Bakker boek in huis gehaald en doorgelezen, maar nog niets mee gedaan... Mijn collega's hebben wel heel wat kilo's verloren ermee dus ik wil het nog wel gaan proberen, maar ik gebruik een eventuele zwangerschap steeds als excuus.

Heel erg veel succes bij de gynecoloog!!

Hier dus even een flink baal moment omdat ik al een kleine week vresleijk zere borsten had en ook met vlagen misselijk was, daarom ging ik toch weer erg hopen dat het nu raak zou zijn. Maar nee hoor, tuurlijk niet!!! Ik kan me af en toe echt niet voorstellen dat IK nog eens kan gaan vertellen dat ik zwanger ben. Om me heen gebeurt het genoeg, deze week 2x kraambezoek gehad, hartstikke leuk zo'n frummel, maar dan kan ik me echt neit voorstellen dat ik misschien zo ook ooit erbij zal zitten (met blubber buik, zere tieten, wallen tot op je knieën en verliefd op je kleintje...) Ik kijk mijn hele leven al naar de groeiende zwangere buiken om me heen en en altijd gek op andermans kinderen, dus dat ben ik wel gewend...

Nu nog eentje van mezelf om te vertroetelen, te knuffelen en ontzettend veel van te gaan houden..

Ach, ik ga me zoals gewoonlijk maar weer op de poppen storten en volgend weekend lekker op vakantie, wie weet doe dat wonderen...

Ach, vandaag even balen, morgen ga ik gewoon weer verder met leven, je moet toch wat...

Succes iedereeen,
Liefs Mylène

Hoi Patricia,

Welkom hier! Het viel me op dat je een dochter hebt van drie jaar. Onze dochter is ook net 3 geworden. En helaas duurt een tweede bij ons erg lang. We zijn inmiddels al anderhalf jaar bezig (1 mk gehad). Terwijl onze dochter in 4 a 5 rondes gepiept was. Zo raar kan het dus lopen. Succes met zwanger worden meid!

Mylene: enorm herkenbaar die baal momenten!!! En inderdaad het enige wat je kan doen is jezelf weer bij elkaar rapen en  moedig verder gaan want er zit niet veel anders op. Zucht! Het is inderdaad maar het beste volgens mij om je ergens op te storten, zoals de poppen bij jou.

xx
Dile

Terug
Bovenaan