A
Anoniem
Guest
Hoi Hoi,
@Marije, Wat goed zeg 7 kilo in 4 weken. Wat erg dat je een miskraam heb gehad.
Ik ben nu ook ff gestopt met Bakkeren, maar ga wel over 2 weken weer verder ermee. Zou best nog wel wat meer kwijt willen voordat ik zwanger raak. Heb het erwel over gehad met mijn gyn, maar volgens haar mag ik als ik dalijk misschien zwanger ben gewoon de bassisregels blijven gebruiken van Sonja, alleen moet ik dan wel wat meer eten.
@p3, Mijn man lust ook bijna geen groente, maar ik heb wel de recepten gevolgt. Als hij het niet lust dan maak ik voor hem wat anders. Het is soms best wel vervelend om 2 verschillende dingen te koken,maar zo kon ik mij wel houden aan mijn dagmenu. Mijn dochtertje eet overigens wel gewoon met mij mee sávonds en het meeste vind ze echt lekker. Voordat ik met Bakkeren begon luste ik ook niet alles, nu eet ik echt alles. Sommige dingen die ik voorheen echt vies vond smaken nou echt lekker. Veel succes de 29ste bij de gyn.
@Babypoppenmaakster, Kan me voorstellen dat je ff flink baalt, het is ook niet niks natuurlijk en dan moet je nog 2x op kraambezoek ook. Ook jij kan misschien nog wel dit jaar zeggen we zijn ZWANGER. Misschien gaat je vakantie inderdaad wel wonderen doen voor jou. Veel succes
@Dile, Wat leuk ook een dochtertje van 3 jaar. Mijn 1ste zwangerschap liet ook erg lang op zich wachten. Nu had ik hoop dat het dit keer wel snelller zou gaan, maar nee hoor. Elke maand weer hoop en telkens weer worden teleurgesteld. Soms word mij dat weleens teveel. Maar goed we houden hoop en gaan gewoon verder op een dag kunne wij ook zeggen we zijn weer zwanger.
Liefs Patricia