wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hoi Hoi,
@Marije, Wat goed zeg 7 kilo in 4 weken. Wat erg dat je een miskraam heb gehad.
Ik ben nu ook ff gestopt met Bakkeren, maar ga wel over 2 weken weer verder ermee. Zou best nog wel wat meer kwijt willen voordat ik zwanger raak. Heb het erwel over gehad met mijn gyn, maar volgens haar mag ik als ik dalijk misschien zwanger ben gewoon de bassisregels blijven gebruiken van Sonja, alleen moet ik dan wel wat meer eten.
@p3, Mijn man lust ook bijna geen groente, maar ik heb wel de recepten gevolgt. Als hij het niet lust dan maak ik voor hem wat anders. Het is soms best wel vervelend om 2 verschillende dingen te koken,maar zo kon ik mij wel houden aan mijn dagmenu. Mijn dochtertje eet overigens wel gewoon met mij mee sávonds en het meeste vind ze echt lekker. Voordat ik met Bakkeren begon luste ik ook niet alles, nu eet ik echt alles. Sommige dingen die ik voorheen echt vies vond smaken nou echt lekker. Veel succes de 29ste bij de gyn.

@Babypoppenmaakster, Kan me voorstellen dat je ff flink baalt, het is ook niet niks natuurlijk en dan moet je nog 2x op kraambezoek ook. Ook jij kan misschien nog wel dit jaar zeggen we zijn ZWANGER. Misschien gaat je vakantie inderdaad wel wonderen doen voor jou. Veel succes
@Dile, Wat leuk ook een dochtertje van 3 jaar. Mijn 1ste zwangerschap liet ook erg lang op zich wachten. Nu had ik hoop dat het dit keer wel snelller zou gaan, maar nee hoor. Elke maand weer hoop en telkens weer worden teleurgesteld. Soms word mij dat weleens teveel. Maar goed we houden hoop en gaan gewoon verder op een dag kunne wij ook zeggen we zijn weer zwanger.
Liefs Patricia

hey hallo allemaal

hoe ist het hier met iedereen.

nou bij mij nog niks veranderd nog steeds niet ongi maar hoop het binnekort wel te krijgen want volgens mij is mijn afschijding wat veranderd.

nou we zien vanzelf wel.

ben trouwens wel met teunisbloemoliecapsulles begonnen ben   benieuwd of het wat
oplevert.

nou groetjes denkertje

Lieve meiden,

Mag ik nog even een beetje balen bij jullie? Ben alleen thuis en voel me zwaar ellendig... (fijn die hormonen als je ongi bent..) Baal gewoon zo vreselijk even dat het weer niet is gelukt. Ik denk dat mijn schoonzus morgen officieel gaat vertellen dat ze zwanger is (ik weet het gelukkig al even) en ik weet nu even niet hoe ik daarop reageer. De kraamvisites gingen prima, en ik ga dinsdag weer bij het zoontje van mijn vriedin kijken. Eigenlijk heb ik het er niet zo vaak moeilijk mee, maar vorige week in mij pauze vertelde mijn collega aan een andere collega dat ze zwanger is (ik wist het al) en op dat moment wilde ik wel schreeuwen, IK WIL OOK!!! Ik wil ook vertellen dat ik zwanger ben, ik wil ook struinen voor kleertjes die ik zelf leuk vind (en niet dat zoete voor de poppen), ik wil MIJN kindje in het logeerledikantje zien liggen en niet mijn nichtje, ik wil ...ik wil.....ik wil....zwanger worden...

Bijna vakantie en daarna ga ik aan de onderzoeken, wie weet ga ik vandeweek al alngs om een verwijzing te krijgen want ik ben het wachten zat...

Hebben jullie dat ook dat je nu je de grens van 1 jaar bezig gaat overschrijden, de hoop steeds minder wordt en de teleurstelling groter? Bij mij wel en ik laat het nu ook even lekker toe...

Liefs en dikke knuffel voor jullei allemaal, want ik weet dat jullie dat net als ik vast goed kunnen gebruiken,

Liefs Mylène

Lieve Mylène,
Dat is weer flink balen zeg. Vooral omdat je een beetje hoop had dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Ik herken die momenten zo. Dan denk ik wel dat ik nooit meer een zwangerschap tot een goed einde zal brengen. Maar goed dat is twee á drie dagen en dan ga ik er weer tegen aan. Positief blijven.
Misschien als je op vakantie bent dat het dan wel lukt.
Succes!

Hey Denkertje,
Laat je even weten hoe het gaat met die teunisbloemolie.

Hoi Patricia,
Ja, die 7 kilo heb ik er in de vakantie er bijna allemaal weer bij. Daar baal ik wel van. Ik snap ook niet goed hoe dat gekomen is. Maar ik ga het morgen weer proberen.
Wat bedoeld je gyn. met meer eten, is dat de warmemaaltijd of tussen door. Als ik het vol hou met Bakkeren en ik raak zwanger dan wil ik wel goed blijven eten enz. Niet meer in het oude patroon terug dus.

Groetjes allemaal,
Liefs Marije

Hoi Marije,

Wat zonde dat alle kilo's erweer aan zitten. Ik ben volgens mij ook weer flink aangekomen hoor denk ik zo. Zeker wel 5 kilo en dat terwijl ik er nog minstens 15 af wilde hebben. Komt ook wel weer goed.
Mijn gyn bedoelde dat als ik honger heb dat ik dan een extra tussendoortje moet eten, bv een stuk fruit extra of s'middags een cracker extra. En niet gaat snoepen of vetten dingen eten. Vaak word er gezegt dat je niet mag lijnen, maar volgens mijn gyn krijg je met sonja alles binnen wat je nodig heb, allee mag je dan geen honger lijden. (zoals ik soms weleens doe) Ze zei je moet gewoon gezonde tussendortjes eten, nou en dat doe je met bakkeren.

Verder voel ik me eigen een beetje rot. Voel me eigen echt niet lekker en heb het idee dat het steeds erger word. Heb nu ook steeds erge pijn in mijn onderbuik. Net tijdens en vooral na het vrijen had ik echt erge pijn in mijn onderbuik. Als dat over een paar dagen niet is verbeterd bel ik wel ff mijn gyn of verloskundige voor een echo ofzo. Met mijn 1ste zwangerschap was ik namelijk ook ziek en gaaf de test ook negatief aan terwijl ik toch al 6 weken zwanger was toen. Heb ook de hele dag honger en dat heb ik normaal nooit.

Dikke knuffel en veel liefs
Patricia

Hoi Meiden

Daar ben ik weer. Ik ben net wezen kijken op babybrabbel wanneer mijn ei is en ik begrijp het niet helemaal. Kunnen jullie het me misschien ff uitleggen. Heb mijn 1ste dag van mijn laatste ongi ingevuld met een cyclus van 28 dagen en dan komt eruit dat mijn ei over 5 dagen is. Heb mijn klusweek er net opzitten. Of ik snap het echt helemaal niet of ik heb iets fout gedaan. HELP!!!!!!

Alvast bedankt
Liefs Patricia

Nog ff, ik was dus net op babybrabbel en daar kan je ook online een zwangerschapstest doen doormiddel van je laatste ongi, en waneer je gemeenschap heb gehad ,en een aantal vragen. Heb het net ingevuld, met de dag van gemeenschap op 9 aug en nu geeft hij aan dat ik 70% kans heb dat ik dus nu zwanger ben. Ik denk dat het niet erg betrouwbaar is, maar ja je weet het maar nooit. Heb het met de andere dagen gedaan en toen kwam er maar 35% uit. Ben benieuwd van de week of het zo is.

Dat wilde ik nog ff kwijt aan jullie
Liefs Patricia

Weer niet

Vandaag bruine afscheiding. Dat heb ik bijna elke maand. 1 dag bruin, dan een dag niets en dan komen de rode duivels in volle kracht.
Dus woensdag staan de duivels gewoon op de stoep.
Mijn temperatuur is ook omlaag.

Ik zie een wat nieuwe namen: welkom allemaal
Ik heb de verhalen nog niet gelezen.
Ben druk geweest dit weekend dus heb geen tijd gehad om hier op het forum te zijn.
We zijn begonnen aan onze verbouwing, dus dan is een weekend zo om.

Terug
Bovenaan