A
Anoniem
Guest
Denkertje: wat naar dat je nog steeds niet ongesteld bent.
En nu? Staan er nog onderzoeken geplant?
Er zal toch een reden moeten zijn?
Babypoppenmaakster ik deel je baaldag oke?
Gedeelde smart is halve smart zeggen ze ...
quote: Patrica reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 00:38:25&apos
);
Hoi Meiden
Daar ben ik weer. Ik ben net wezen kijken op babybrabbel wanneer mijn ei is en ik begrijp het niet helemaal. Kunnen jullie het me misschien ff uitleggen. Heb mijn 1ste dag van mijn laatste ongi ingevuld met een cyclus van 28 dagen en dan komt eruit dat mijn ei over 5 dagen is. Heb mijn klusweek er net opzitten. Of ik snap het echt helemaal niet of ik heb iets fout gedaan. HELP!!!!!!
Alvast bedankt
Liefs Patricia
Het werkt ongeveer zo:
Stel je hebt een cyclus van 28 dagen
en je wordt ongesteld op 1 september (bah)
dan komt je ei ongeveer op 15 september (kan een dag eerder of later zijn)
Dan is je klus-week 9 September t/m 17 September
Je NOD is 29 September
Dus als je ei er over 5 dagen is, dan zou ik maar lekker verder gaan met klussen
En nu? Staan er nog onderzoeken geplant?
Er zal toch een reden moeten zijn?
Babypoppenmaakster ik deel je baaldag oke?
Gedeelde smart is halve smart zeggen ze ...
quote: Patrica reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 00:38:25&apos
Hoi Meiden
Daar ben ik weer. Ik ben net wezen kijken op babybrabbel wanneer mijn ei is en ik begrijp het niet helemaal. Kunnen jullie het me misschien ff uitleggen. Heb mijn 1ste dag van mijn laatste ongi ingevuld met een cyclus van 28 dagen en dan komt eruit dat mijn ei over 5 dagen is. Heb mijn klusweek er net opzitten. Of ik snap het echt helemaal niet of ik heb iets fout gedaan. HELP!!!!!!
Alvast bedankt
Liefs Patricia
Het werkt ongeveer zo:
Stel je hebt een cyclus van 28 dagen
en je wordt ongesteld op 1 september (bah)
dan komt je ei ongeveer op 15 september (kan een dag eerder of later zijn)
Dan is je klus-week 9 September t/m 17 September
Je NOD is 29 September
Dus als je ei er over 5 dagen is, dan zou ik maar lekker verder gaan met klussen