wie nog meer langer als een jaar bezig????

Denkertje: wat naar dat je nog steeds niet ongesteld bent.
En nu? Staan er nog onderzoeken geplant?
Er zal toch een reden moeten zijn?

Babypoppenmaakster ik deel je baaldag oke?
Gedeelde smart is halve smart zeggen ze ...

quote: Patrica reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 00:38:25'));

Hoi Meiden

Daar ben ik weer. Ik ben net wezen kijken op babybrabbel wanneer mijn ei is en ik begrijp het niet helemaal. Kunnen jullie het me misschien ff uitleggen. Heb mijn 1ste dag van mijn laatste ongi ingevuld met een cyclus van 28 dagen en dan komt eruit dat mijn ei over 5 dagen is. Heb mijn klusweek er net opzitten. Of ik snap het echt helemaal niet of ik heb iets fout gedaan. HELP!!!!!!

Alvast bedankt
Liefs Patricia

Het werkt ongeveer zo:
Stel je hebt een cyclus van 28 dagen
en je wordt ongesteld op 1 september (bah)
dan komt je ei ongeveer op 15 september (kan een dag eerder of later zijn)
Dan is je klus-week 9 September t/m 17 September
Je NOD is 29 September

Dus als je ei er over 5 dagen is, dan zou ik maar lekker verder gaan met klussen

Hoi Deedee,

Bedankt voor de uitleg. Ik snap dan alleen niet dat mijn ei er pas over 5 dagen is. Ben 9 aug naar het ziekenhuis geweest voor een echo en toen waren mijn eitjes goed en moest ik gaan beginnen met klussen.

cyclus van 28 dagen
ongi op 28 juli
mijn ei komt dan ongeveer op 11 augustus
dus is mijn klusweek 9 augustus t/m 16 augustus.
en mijn NOD is dan rond 29 augustus.

Volgens mij snap ik het nu. Dit is van mijn laatste ongi, klopt het dan een beetje.
Als het klopt dan klopt er dus niks van mij ei over 5 dagen.

Liefs Patricia

Zo daar ben ik ook weer een keer! Heb haast geen tijd meer om ff lekker op het forum te neuzen. Zo druk met werken!

Voor de nieuwe onder ons welkom!

Ben nog steeds niet gestopt met roken slecht he! Maar het lukt nog niet echt elk weekend hebben we wel wat.
Verder gaat het hier wel goed zitten bijna in onze klusweek .

Liefs Inge

quote: Patrica reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 16:30:42'));

Hoi Deedee,

Bedankt voor de uitleg. Ik snap dan alleen niet dat mijn ei er pas over 5 dagen is. Ben 9 aug naar het ziekenhuis geweest voor een echo en toen waren mijn eitjes goed en moest ik gaan beginnen met klussen.

cyclus van 28 dagen
ongi op 28 juli
mijn ei komt dan ongeveer op 11 augustus
dus is mijn klusweek 9 augustus t/m 16 augustus.
en mijn NOD is dan rond 29 augustus.

Volgens mij snap ik het nu. Dit is van mijn laatste ongi, klopt het dan een beetje.
Als het klopt dan klopt er dus niks van mij ei over 5 dagen.

Liefs Patricia

Als je 28 Juli ongesteld bent geworden
En je hebt een cyclus van 28 dagen
Dan is je NOD volgens mij 25 Augustus!
En niet 29 Augustus
Je ei was er dan  ongeveer 11 Augustus
Dus je klus week 7 t/m 13 Augustus

Ja toch?

Volgens mij heb je NOD en ei door elkaar gehaald Patricia.

Je NOD is over 5 dagen, niet je ei!

Inge laat die vieze stikjes toch eens liggen joh!

Gewoon weggooien en niet meer aan denken.

Ja ik weet het ik heb makkelijk praten, ik ben nooit verslaafd geweesd.
Tenminste niet aan sigaretten.
Ik ben verslaafd aan Chocolade.
M'n vriend zou vandaag voor me meebrengen. Ik hoop maar dat hij het niet vergeet.
Ongesteld zijn is 1,
maar ongesteld zijn zonder chocolade .....
 Daar wordt ik niet vrolijk van

Hoi Deedee,

Bedankt, ik pakte net mijn agenda erbij en inderdaad daar staat bij 25 aug dat ik mijn NOD heb. Verkeerd opgeschreven. Maar ik snap hem nu in ieder geval wel. Alleen bij mijn banner stond echt met deze gegevens dat mijn ei er over 5 dagen is. Maar goed het klopt nu in ieder geval.

Wel balen zeg want een zaterdag ga ik naar de efteling toe. Dan heb ik in ieder geval goed geklust.

Liefs Patricia

ben ik nog ff. Ik zag dat jij een andere klusweek had opgeschreven. Maar de mijn klusweek heb ik van het ziekenhuis gehad.Mijn eitjes waren pas 9 aug groot genoeg om te beginnen met klussen.

Als ik weer mijn ongi heb wil jij me dan aub weer ff helpen met uitrekenen. Ik zit wel al in ronde 10, maar heb dit nog nooit gedaan ik rekende altijd alleen maar uit wanneer ik mijn ongi weer moest krijgen.

Alvast bedankt
Patricia

Terug
Bovenaan