wie nog meer langer als een jaar bezig????

Tuurlijk wil ik je dan helpen, geen probleem.

Ik zit maar een paar dagen anders dan dat het ziekenhuis had uitgerekend voor je.
Maar ik denk dat ze het daar wel zullen weten, haha

Even een truckje voor de volgende keer:
Reken uit wanneer je ongesteld moet worden.
14 dagen daarvoor komt je ei.
Altijd uitgaan van je NOD en 14 dagen terug tellen.
Maakt eigenlijk niet uit hoe lang je cyclus is, dat klopt vrij aardig. Kan er natuurlijk een dagje of wat naast zitten, maar daarvoor heet het ook een klus week en niet een klus dag haha

Hoi Meiden,

Mijn misselijkheid is al een stuk minder sóchtends, het is nog niet helemaal over. Wel heb ik sinds gisteren heel erg last van mijn borsten. Ze doen echt pijn. Ze voelen heel branderig aan en dan vooral mijn rechterborst. Vind het nu wel super spannend worden, heb namelijk nog niet eerder last gehad van mijn borsten. Mijn vriend heeft deze keer ook meer hoop dan normaal, hij kon geen duidelijk rede geven maar zijn gevoel zegt dat ik zwanger ben. Nou we blijven dus nog maar ff hopen dat het ook zo is.
Mijn NOD is dus zaterdag 25 aug, voorlopig heb ik nog niet het gevoel dat het eraan zit te komen. Normaal heb ik een aantal dagen vantevoren al last van mijn benen. We zien het wel.

deedee, nog bedankt voor de uitleg, heb het gelijk ergens opgeschreven zodat ik het niet kan vergeten.

Liefs Patricia

hey meiden

hoe is het hier ???

zijn er zwangeren onder ons hoop het van harte voor iedereen.

nou bij mij tot op het heden nog niks veranderd vervelend hoor kijk het nog 1a2 weken aan en dan stap ik weer naar de ha denk ik.
wordt hier niet goed van.
heb wel elke keer weer pijn in mijn onder buik maar er komt maar niks vind het zelf een beetje vreemd allemaal hoor.

nou ja succes iedereen en tot horens maar weer

groetjes denkertje

hier ook nog geen verandering. Nog 2 dagen tot mijn NOD, ben echt heel benieuwd.

Liefs Patricia

succes meiden!!!!!!!!!!!!!!!

Denkertje wat vervelend is dat toch dat je ongesteldheid maar niet komt.
Die teunisbloemolie maakt dus niet veel verschil bij je? OF zou dat ook gewoon een tijd duren voordat het effect heeft?
De afschijding die veranderd was heeft zich dus niet doorgezet in rode duivels.
Balen hoor.
Ik snap wel dat je daar helemaal gek van wordt.
Hoe lang is het nou geleden dat je ongesteld was?
Ben bang dat je toch hormonen zal moeten gaan slikken om de boel op gang te krijgen.

Patrica vervelend he die laatste dagen wachten. Zeker als je symptomen hebt.
Ik duim voor je dat je vriend gelijk heeft.
Morgen is je NOD.
Ik ben benieuwd.

Hier denk ik ook geen verandering het enige wat veranderd is is dat ik misselijk en zo moe ben kom niet in mijn slaap wat ik dan ook probeer

Maandag naar de gyneacoloog dus ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren (is mijn eerste keer dat ik er heen ga)

Na 2.5 jaar is mijn geduld wel op  dus nog een paar daagjes afwachten en zien dan wel wat er gebeurd bij de gyneacoloog.

Donderdag as. kan de RD weer komen (hoop eerder dat ie niet komt

Ik hou jullie op de hoogte

Hallo dames,

Nog zo een die al > 1 jaar bezig is....

Mijn beste vriendin is net zwanger en wij waren eigenlijk met zijn 2en een jaar bezig. Nu zij wel en ik niet... pijnlijk..

We zijn bij de huisarts geweest, maar die zegt: gewoon doorgaan met poberen, kom volgend jaar aar terug...
Bij thuiskomst dus een fikse ruzie over wel of niet naar de gynaecoloog...
Ik zit er een beetje doorheen. Meestal ben ik vrij nuchter, maar nu heb ik er toch wel last van..

In ieder geval goed om lotgenoten te treffen hier!

Hey meiden,

Hier gaat het niet zo goed loop nu al twee dagen bij huis. Werk in de zorg en heb krentenbaard opgelopen echt heel vervelend!!! Zit nu aan de antibiotica en  heb een zalfje. Maar word er niet goed van.  REn van zrijen komt nu ook niks want het  is heel erg besmettelijk en aangezien mijn vriend heel erg  last heeft van eczeem is het voor hem helemaal gevaarlijk. Heb ik weer! Baal er echt van want zitten zo'n beetje in onze klusweek. Maar goed ik hoop dat het morgen minder is.

Liefs Inge  

Terug
Bovenaan