wie nog meer langer als een jaar bezig????

hallo allemaal

je echt vervelend dat het niet op gang komt,
geen idee hoelang het duurt voor die teunisbloemolie werkt,
ik zit nu op dag99 dusik wacht nog 2 weken af en dan ga ik weer naar de ha.
de 2maanden zijn dan nog niet om maar dit duurt me te lang.

patricia: en hoe ist al wat op gang gekomen of nog niks hopen van niet natuurlijk.

cooltje: jeetje jou ha is nog erger als die van mij.

bontrie: wat vervelend zeg die krentebaard is het al wat minder geworden?

en hoe is het met de rest??

nou groetjes denkertje

Hoi Hoi,

Nou vandaag is dus mijn NOD. Gisteravond had ik erge buikkrampen dus dacht dat het eraan zat te komen. Vanmorgen was er gelukkig nog niks. Vanmiddag kreeg ik weer krampen, ik balen. Wat blijkt ik moest gewoon naar de wc toe. Je denkt nu echt bij elke pijn, o nee de RD's. Maar tot nu nog niks en ik heb ook niet het gevoel dat ze in aantocht zijn. Als ze er maandag nog niet zijn gooi ik er ff een test tegen aan.

Liefs Patricia

Nou ik hield het niet meer en heb vanmorgen een test gedaan. Je raad het zeker al, hij was negatief. Ik baalde er goed van. Eind van de week als mijn ongi er dannog steeds niet is doe ik nog een test. Als die weer negatief is en er is dan nog steeds geen ongi dan bel ik ff mijn gyn om een afspraak te maken voor een echo ofzo.

Liefs Patricia

dag dames

Hier ff met mij, ik en mijn vriendje zijn erg zenuwachtig wat ons woensdag te wachten staat voor de eerste keer bij de gynocoloog!!!!!!!!!!!!!!!
Het zal wel mee vallen maar dan toch na 2jaar  mischien iets kleins hopen we..
we zijn zo benieuwd maar ook zo bang (raar he).
nou ff afwachten en ik laat het jullie weten.
succes voor jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en voor de ieder die in zijn klus week zit klus ze ( wij wachte ff want stel  je voor de dokter gaat kijken en zit dan in onze zwemmertjes te kijken HAhah)

groetjes en tot gauw

Sorry meiden maar het moet even:

aaaaggghhh!!!
AAAAAGGGGHHHHHH!!!
AAAAAAAAGGGGHHHHHHHHH!!!!!!!

Ik wordt echt een beetje gestoord van sommige mensen hier op het forum.
Jullie niet hoor, daarom kom ik me hier even afreageren.
"SHIT de rode duivels zijn gekomen ik ben zooooo teleurgesteld. Nou ja, op naar ronde TWEE"
AAAAAGGGGHHHHHH!!!

"Ik ben vorige maand gestopt met de pil, nu 1 dag overtijd, maar de test zegt negatief. Kan ik toch zwanger zijn?"
AAAAAGGGGHHHHHH!!!

Of de ergste van allemaal
"Gewoon niet teveel mee bezig zijn, dan ben je meteen zwanger"
KILL KILL KILL

Ergens heb ik de neiging om overal uit de leggen dat het heel normaal is dat het een jaar of langer duurt. En dat er zoiets als ontpillen bestaat.
Maar ergens heb ik de neiging om die grietjes eens flink door elkaar te schudden en te zeggen: LEER JE EIGEN LICHAAM EENS KENNEN!
Lees eens verder dan je eigenlijk posts en zie wat andere meemaken!

Zo dat lucht op
pfff
Sorry hoor, maar ik moest het echt ff kwijt

Welkom cooltje
Fijn voor je vriendin dat ze zwanger is, maar ik begrijp best dat je zoiets hebt van: waarom zij wel en ik niet.
Sommige huisartsen sturen je pas door na 2 jaar, andere al na 1 jaar. Vreemd eigenlijk dat daar geen richtlijnen voor lijken te zijn.
Ik heb wel verhalen gehoord dat als je en een paar keer om vraagt, dat ze je wel doorsturen.
Maar ja, dan moet je daar natuurlijk wel met z'n tweeen achter staan. Ik neem aan dat je vriend nog wel een jaar wil wachten met naar de gyn gaan, maar dat jij nu wel wil weten of alles goed zit.
Daar moet je geen ruzie over maken hoor. Gewoon rustig bespreken wat er in je omgaat. Zwanger worden doe je niet alleeen, dat doe je met z'n tweeen.

Bontrie ik heb geen idee wat krentenbaard is, maar het klinkt in elk geval erg lastig. Ik hoop dat je er snel van af bent.

Patricia heb je al klachten of verschijnselen? Of zijn de rode duivels toch langsgekomen?
Is dit je eerste ronde met clomid?

P3 alvast heel veel succes bij de gyn woensdag. Laat even weten hoe het gegaan is.

Met mij gaat het verder wel goed. Deze week heb ik m'n temperatuur niet opgenomen. Ik heb er gewoon geen zin in. Misschien dat ik van de week weer begin. Zo rond m'n ei. Ik zie het nut niet in van heel de maand temperaturen als ik toch super regelmatig ben.
We zitten te denken om een paar dagen naar de zon te gaan. Lekker ff weg, Tenerife ofzo. Ik heb er wel zin in.

Ik snap precies wat je bedoelt DeeDee het is om gek van te worden.

Zit wel een beetje in de spanning, want moet zo naar de gyneacoloog en ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren.

p3 zoals beloofd zal  ik je op de hoogte houden van het gesprek met de gyneacoloog.

Tot laterzzzz

Hoi hoi,

Ik begrijp ook precies wat je bedoelt deedee. Soms word je er ook gek van!!!!.

Hier nog steeds geen rode duivel te bekenen en ook geen gevoel dat het eraan zit te komen,  heb dus nog steeds hoop. We wachten het gewoon af tot einde van de week. Hopelijk hou ik dat vol. Mocht ik het deze week wel worden, waar ik als nog van uitga, dan komt het wel beter uit met mijn klusweek. Ga namelijk 10 sept een weekje zonder mijn vriend naar Landal toe. En klussen op afstand is erg moeilijk hihihi.

Dit is inderdaad mijn 1ste ronde met CLOMID.

nou meiden veel succes
liefs Patricia

Terug
Bovenaan