wie nog meer langer als een jaar bezig????

Zo net terug van de gyneacoloog en zoals beloofd even een verslagje voor p3 die as. woensdag ook voor het eerst naar de gyneacoloog moet

We hebben eerst gepraat verteld wanneer mijn laatste ongesteldheid was wanneer je gestopt bent met de pil en hoe oud ik was toen mijn eerste ongesteldheid begon.

Verder heeft ie naar mijn baarmoeder gekeken dat doet ie met een cameraatje (kan je mooi mee kijken) voelen met zijn vinger en nog een apparaat (waarvan ik de naam niet weet) en ik kan je verzekeren doet geen pijn eerder een vreemd gevoel.

Aangezien ik geen temperatuurlijst heb en dat ook niet kan doen moest ik bloed laten prikken dus dat gelijk gedaan.

as. donderdag (ben altijd wel goed stipt) moet ik ongesteld worden en heeft ie uitgerekend wanneer ik weer eisprong zou kunnen hebben dus weer een afspraak gemaakt voor 11 sept. as. en de dag ervoor moeten we in de nacht even klussen zodat volgende de gyneacoloog kan gaan kijken of de zaadjes van mijn man goed naar de baarmoeder gaat (het schijnt dat de zaadjes van mijn man niet zo goed bewegelijk is, maar wel genoeg zaadjes) dus afwachten maar weer.

Trouwens een tip mocht je vragen hebben voor je gyneacoloog zet het dan op papier en neem het mee dan vergeet je absoluut je vragen niet

ai, Kaylee ik was helemaal vergeten in m'n vorige berichtje om jou succes te wensen bij de gyn

Gelukkig is dat goed gelopen
Die test op 11 september is dat nou een samenlevingstest? Daar hoor ik namelijk meer mensen over.
Fijn dat het zo mee gevallen is.

Hoi DeeDee

Geeft niet er zijn zoveel meiden hier dat je wel iemand vergeet

Geen idee of het samenlevingstest is wat ik wel weet is dat ik de hunhertest moet doen.

Eerder moest mijn man zijn sperma afgeven en bij de huisarts hoorden we de uitslag en dat was goed en gister bij de gyneacoloog zei hij dat de zaadjes van mijn man niet zo goed bewegelijk is als het zou moeten zijn dus wil de gyneacoloog dat we de dag voor de afspraak samen gaan vrijen en de volgende dag wil hij dan kijken of de zaadjes wel naar de baarmoeder toe is gezwommen.. Het geluk is wel dat ik dan diezelfde dag hoor wat de uitslag is

Dus afwachten maar weer

Wel vreemd dat de huisarts zegt dat alles goed is en dat de zwemmertjes volgens de gyn niet zo actief zijn. Of zou dat niet zo erg zijn?

11 September, dat is over twee weken, dus gelukkig hoef je niet zo lang te wachten. Ook fijn dat je dan meteen de uitslag hebt van die test.
Als je nu toch later ongesteld wordt, wordt de afspraak dan ook verzet?

Dat wordt dan wel de eerste keer verplicht "klussen". Zie je er tegenop? Of heb je zoiets van "klussen doen we toch wel dus waarom niet 10 september"?

hoi kayleehope

Dank je wel voor je verslagje voor ons ik voel me nu al iets rustiger nu ik weet dat het niet eng is en geen pijn doet!!!
Ik hoop dat jullie ook goed nieuws krijgen de 11 de!!!!!!
Zou het kunnen dat mannen misschien tragere zwemmers hebben als ze de dag( voor de zaadjes onderzocht worden'' sex hebben gehad
sorry mijn vraagtekens en zo komen niet overeen met de knopjes en weet niet hoe dat komt
veel succes iedereen!!!!!!!!!!!!

@DeeDee

Een gyneacoloog weet daar meer over dan een huisarts denk ik zo, maar mijn man zei gisteren al tegen me dat de huisarts al zoiets had gezegd, maar dat er geen zorgen is ik meende van niet dat de huisarts dat zei

Mocht ik as. donderdag niet ongesteld worden dan wordt de afspraak idd. verzet.

Wat verplicht klussen betreft nee ik zie er niet tegenop, want het is gewoon in mijn eigen bed zonder pottekijkers dus het zal me niet tegen vallen eerder dat het rot is voor mijn man, want we zullen midden in de nacht moeten doen en hij moet de volgende dag al weer om half 6 a 6 uur op.

Voor de afspraak moet je 8 a 10 uur van te voren  gemeenschap hebben gehad

@p3

Blij dat je nu wat rustiger bent en ik meen het echt je voelt er niks van eerder een vreemd gevoel om bij een gyneacoloog in je half nakie te staan, maar een gyneacoloog  heeft het  wel vaker gezien

Nee op de dag dat je de sperma moet inleveren moet je geloof ik 2 a 3 dagen onthouding hebben dus zeker weten dat we die dagen geen sex hebben gehad

Hey hey,

Hoe gaat het met jullie? Met mij weer helemaal goed! De krentenbaard is helemaal weg gelukkig! Heb eergister mijn ei gehad en hebben weer flink geklust! Hopelijk is er nu een keer raak geschoten.

Liefs inge

Hoi hoi Allemaal!

Hoe ist het met jullie allemaal? Ben al een poosje niet meer geweest, druk druk druk, maar goed zo nu en dan ff koekeloeren hoe het iedereen vergaat.

Ikzelf had nu ong. mn ei moeten hebben maar wat er nou weer is...geen idee.
Normaal kan ik op mn cervixslijm precies mn ei vinden, maar deze maand geen enkel slijmpje te zien .
Zal zo ff weer bijlezen. Kids zijn net lekker ah spelen.

Grt Mamaloe

Terug
Bovenaan