wie nog meer langer als een jaar bezig????

chris78:   Een hondje is erg leuk, maar je moet alleen een hond nemen als je dat echt wilt en niet omdat je maar niet zwanger wordt denk er goed over na en kijk of je er echt tijd voor hebt.

Pfffffffffffffffff gisteren had ik mijn NOD, maar tot op heden nog steeds geen RD te bekenenen, maar ook niet echt zwangerschapverschijnselen.

Wat ik al een week of 2 heb is:

-veel hoofdpijn
-veel slijm
-af en toe misselijk (maar hang gelukkig niet boven de wc-pot)

Manlief wil dat ik pas zaterdag ga testen omdat ik altijd te snel wil en veels te ongeduldig ben pffffffffffffffffffffffffffffff zit dus heel erg in de spanning

Dit is mijn 30ste ronde 1ste kindje dus hoop het zo dat na die lange tijd eindelijk gelukt mag zijn.

Hoe is het met de anderen hoor/lees weinig van jullie?

He Kayee

Ik lees wel hoor, maar heb op het moment gewoon niet zoveel te melden.
De rode duivels zijn bij mij weer vertrokken en ik ben weer begonnen met m'n temperatuur op te meten.
Verder gaat gewoon alles z'n gangetje.
Denk je dat de rode duivels bij je komen of voel je je heel anders dan andere maanden?

He denkertje24
Hoe gaat het? Gaan de rode duivels deze maand wel netjes op tijd komen denk je?
Het zou natuurlijk fijn zijn als ze niet kwamen om een hele goede reden, maar als ze dan toch komen hoop ik voor je dat ze dat binnen nu en een week doen, zodat je je in elk geval niet zoveel zorgen hoeft te maken als vorige keer.

Wat ik me af en toe afvraag als ik de verhalen hier op het forum lees:
Hebben jullie alleen sex rond je eisprong?
Soms krijg ik het gevoel dat veel meiden alleen in hun klusweek klussen als je begrijpt wat ik bedoel. En dat ze het daar buiten niet doen. Dat lijkt me zo vreemd.
Kijk zeker als je wat langer bezig bent dan zorg je er wel voor dat je in je vruchtbare periode sex hebt, maar dat wilt toch niet zeggen dat je het in de niet-vruchtbare periode niet doet?
Ik vind het gewoon lekker dus doe als ik er zin in heb (en mijn vriend ook natuurlijk haha) In m'n vruchtbare periode moet ik soms een keer "zin maken" maar met tegenzin doe ik het nooit.

Hoi DeeDee

Heb het idee dat er aan begint de komen die RD.
Had trouwens gezegd dat dit me 30ste ronde was, maar klopt eigenlijk niet ben al langer bezig, maar raak gewoon de tel kwijt

Een uurtje geleden naar de wc geweest en bij het afvegen had ik heel klein beetje rozeachtige bloed, maar het grappigste is dat ik geen ongipijnen heb wat ik normaal altijd wel heb,

We zullen zien of die kleine beetje (was maar een drupje) rozeachtige bloed doorgaat zetten naar de goede ongi als dat zo is dan ga ik mijn gyn. bellen en afspraak maken voor de radiologische onderzoek blijft de ongi tot zaterdag weg dan ga ik even testen.

tikte te snel want sloeg je vraag over

Nee heb niet alleen sex rond de eisprong.

Met mijn man afgesproken hebben we zin dan doen we het gewoon, want het moet geen verplichting gaan worden maakt het leven ook niet leuker op.

Hallo allemaal,

Ik heb al een aantal keren uit nieuwsgierigheid op het forum zitten lezen.
Maar voelde me aldoor niet sterk genoeg om te reageren.
Op het moment heb ik een weekje vrij voordat ik met mijn nieuwe baan begin maandag.

Ben nu ruim een jaar bezig met zwanger worden. Wij hadden aldoor in de planning ( ook wij waren zo naief dat we wel even dachten een kind te maken) om eerste een kindje te krijgen en dan een andere baan te zoeken. Maar uiteindelijk ging daadwerkelijk alles me tegen staan en heb ik een andere baan gezocht.
We klussen gewoon wanneer we er zin in hebben. Mijn vriend is er ook heel rustig onder dat het al een jaar duurt. Maar op het moment nu ik lekker een weekje thuis zit begin ik toch echt wel de kriebels te krijgen. Het leekt wel of iedereen in mijn omgeving zwanger is. Zo ook één van mijn beste vriendinnen. Zij was ook één van die personen die binnen een paar maanden zwanger was. Nu belde ze net om te vertellen dat ze er eigenlijk helemaal niet van geniet en zo moe is. En ze heeft overal last van. Daar wordt ik wel zo ongelovelijk moe van. Ik wou dat ik overal last van had en alles mag van mij pijn doen, maar als ik maar zwanger wordt.

Zal mijn verhaal nu afronden anders wordt het meteen zo een vreselijk lang verhaal.
 In ieder geval ben ik blij (beetje vreemde verwoording)  dat er nog veel meer mensen zijn waarbij het niet direct lukt. Ben niet zo een persoon die snel naar de huisarts gaat. Dus daar wacht ik nog wel even mee. Heb een redelijk regelmatige cyclus, dus ga ervan uit dat het allemaal met de stress te maken heeft.

Groetjes en heel veel succes allemaal !!

Knuffelbeertje

Hoi hoi Dames!

TOch maar eens een keertje weer hier kijken.

Ben na mn laatste ongi op een punt gekomen van "we zien we hoe het loopt" en "anders zijn we gewoon dolgelukkig met onze 2 kids".

Ik had zo ontzettend veel symptomen, die er trouwens nog gedeeltelijk zijn.
Maar toch die rottige duivels op bezoek.

Richt me nu gewoon op andere dingen, ben weer begonnen met lijnen (beetje veel te zwaar) en wil gewoon genieten van het leven en niet elke dag alles checken wat dan oo kmaar een beetje op een zwangerschap zou kunnen lijken.

Mijn lichaam heeft me het afgelopen jaar al zo vaak voor de gek gehouden, en vooral de laatste ronde spande de kroon.

Kom hier uiteraard nog gewoon mee lezen en krabbelen, alleen niet meer zo vaak denk ik. Misshcien is dat als mn nod weer in het zicht is wel weer anders, maar nu doe ik gewoon mn ding en that's it.

Liefs Mamaloe

(wilde gewoon ff laten weten dat 'k nog wel leef  en zeker nog aan jullie denk  )

hey hallo

nou hier s alles goed nog geen rd te bekennen als ik van 28 dagen uit moet gaan zouden ze er vandaag wel moeten zijn maar ja met mijn lichaam weet je het maar nooit maar hoop dat het niet zo lang duurt als de vorige keer wel heb ik elke keer ongie pijn dat is van de week begonnen.
maar we hebben deze maand niet doelbewust geklust dus lijkt me sterk dan ik zwanger zal zijn.
maar de wonderen zijn de wereld niet uit natuurlijk.

maar even een antwoord op je vraag deedee,nee wij klussen niet alleen rond de eisprong denk dat de meesten dat niet doen toch???

maar wat zijn er weer veel zwanger als je op andere forums leest,wordt er wel een beetje moedeloos van.maar later denk ik ook wel weer onze tijd komt nog wel.

nou groetjes en succes iedereen denkertje

Hoi Meiden,

Ik lees inderdaad wel elke keer jullie stukjes, maar heb zelf ook niet zoveel te melden. Nog 5 daagjes voor mijn NOD, nog ff afwachten dus. Heb geen last van echte kwaaltjes. Wij klussen hier ook NIET alleen in de klusweek hoor, we klussen tussendoor ook gewoon. Heb er inderdaad niet altijd zin in, maar als je eenmaal bezig bent komt de zin meestal vanzelf wel hihihi.

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan