wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hoi Meiden,

Ik ben hier al een tijdje niet meer geweest. Ook wij waren al langer bezig voor een tweede kleine (1 1/2 jaar) maar ik ben inmiddels zwanger. Nooit gedacht! Ik was ook een paar dagen overtijd voordat ik eindelijk ging testen. Ik geloofde het niet. Maar ja.... het was precies in een tijd dat we er niet mee bezig waren. Ik was bezig met het gaan naar Nederland voor 6   weken met onze kleine meid (we wonen in Australie). En had m'n blik qua zwanger worden al gericht op na onze terugkomst uit Nederland. Zul je net zien! Maar ik kan het pas echt van de daken schreeuwen als ik de eerste echo gezien heb want m'n vorige zwangerschap eindigde in een miskraam. Maar ik geniet wel hoor!

Patricia: ik heb ook 3 maanden m'n temperatuur bijgehouden en dat vond ik wel prettig en gaf me ook veel duidelijkheid. Ik wist er alleen helemaal niets van. Maar ik had ergens de tip gelezen van iemand over een website die je daarbij helpt. Dat is fertilityfriend.com en daar kun je al je gegevens invullen. Ik vond het helemaal super. Ze leggen ook alles uit. En wat alles betekent. Zeker een aanrader! Succes!

Mylene: van harte gefeliciteerd meid! Wat ontzettend leuk dat je zwanger bent na zo'n tijd! Ik zie je op het zwanger forum.

Groetjes!
Dile

ha meiden

hoop dat ik me ook mag aansluiten bij jullie
wij zijn nu in ronde 15 beland nadat ik op 27 juli 2006 gestopt ben met de pil
nu zullen sommige van jullie me nog wel kennen ook al ben ik niet zo vaak hier
drukke baan en ja man lief heeft ook af en toe wat aandacht nodig he.
als jullie wat meer willen weten dan hoor ik het wel

ben op dit moment nog ziek thuis nou ja ziek herstellende van een nier bekken ontsteking maar goed zal ook wel weer over gaan

wat ik net las maak ik ook veel mee dat er iedereen om je heen   ineens zwanger lijkt te zijn en makkelijk zwanger wordt.

ik denk dat we dat maar moeten proberen om naast ons neer te leggen hoe moeilijk dat soms ook is.
sorry voor de gene die het daar niet mee eens is maar ieder voor zich natuurlijk

hoop natuurlijk dat iedereen snel zwanger is

groetjes marianne

p.s. mijn nod is a.s. woensdag.

Hey hey,
Daar ben ik weer. Vandaag terug gekomen van een weekje centerparcs.
We zijn heerlijk uitgerust en hebben het erg naar onze zin gehad.
Lekker in de sauna geweest ,heerlijk gezwommen, natuurlijk lekker gevreen  en donderdag hebben we voor het eerst gedoken. Kortom het was super.

Hebben nu nog een weekje vrij dus gaan nog even lekker genieten.
Ik moet als het goed is 4 oktober weer ongi worden.

Hoe gaat het verder met iedereen???

Liefs inge

goedemorgen allemaal

nou hier ook niks veranderd dus ben benieuwd hoe lang ik dit keer moet wachten.

@patricia hoe gaat het met jou al ergens last van???
hoop natuurlijk dat ze wegblijven.

@dile van harte wat goed nieuws zeg geniet ervan zou ik zeggen.

@ sandra welkom zou ik zeggen en ja hier kun je je verhaal evenn kwijt en we weten allemaal wat je bedoelt dat scheelt.

@ marianne ook welkom natuurlijk mag je je bij ons aansluiten gezellig toch,en inderdaad het is moeilijk om er   niet aan te denken vooral met al die zwangeren in de wereld je wordt er gek van.

@bontrie ik hooop dat je vakantie je wat heeft geholpen en nou maar een paar dagen afwachten ik hoop ook voor jou dat ze wegblijven deze maand.

nou verder nog iemand vergeten ik heb geen idee sorrij dan in ieder geval.

groetjes denkertje

KayleeHope En? Ongesteld of getest? Vertel!

Dile: ik weet niet of ik jhe al gefeliciteerd heb, dus bij deze: GEFELICITEERD! Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt met weinig kwaaltjes.

Knuffelbeertje welkom in de groep, al was je natuurlijk zwanger. Je verhaal klinkt heel herkenbaar. Ik hik al een tijdje aan tegen "naar de huisarts gaan". Ik heb daar alleen zo'n hekel aan. Ik ben Januari 2006 gestopt met de pil en dacht het eerste jaar ook van: ach het komt wel. Ook het gedoe met een nieuwe baan heb ik mee gemaakt. Maar ik heb ondertussen een nieuwe baan en ben al lang door m'n proeftijd heen .... Pfff wat kan de tijd snel gaan. En oef wat duurt dat zwanger worden lang.

Mamaloe Jij hebt idd het geluk dat je al twee kinderen hebt. Je weet in elk geval ook dat het kan. Maar ik vind het toch knap als je nu kan zeggen: dan maar geen derde. Je verlangt er nu al zo'n tijd naar. Maar dat verlangen moet natuurlijk niet je leven overheersen, je hebt twee geweldige knullen (als ik je verhalen af en toe lees tenminste) en die verdienen natuurlijk een moeder die er helemaal is voor hun.

Denkertje Ik hoop dat het nu geen 104 dagen zullen zijn. Houd de gyn je onder controle? Of moet je gewoon afwachten tot je weer ongesteld wordt?

Sandra Ten eerste: STOP MET ROKLEN!!! Roken is vies, het stinkt, het is slecht voor je en slecht voor je kind in wording
Ten tweede: welkom hier.  
Ik denk dat je veel verhalen zal herkennen. Soms is dat fijn want je weet dat je in elk geval niet de enige bent. Soms is het minder fijn want je weet dat het nog veel langer kan duren. Maar je kan in elk geval je verhaal kwijt en dat lucht wel op.

Bezig bijtje ik heb je naam wel eens voorbij zien komen. Ik denk ook wel eens: dan maar geen kinderen. Maar ik ben nog niet zover dat ik me daar bij neer wil leggen. Ik heb me voorgenomen dat ik wel naar de huisarts ga als ik in januari nog steeds niet zwanger ben. Maar ik denk op dit moment dat ik niet operaties en alles wil ondergaan om zwanger te worden. Maar goed eerst maar moed verzamelen om naar de huisarts te gaan.

Hoi meiden,

Sorry dat ik al een tijdje niet heb gereageert, maar heb een beetje veel aan mijn hoofd. De nicht van mijn man moet met haar 5 kids naar een blijf van mijn lijfhuis toe. Daar ben ik nu dan ff erg mee bezig. Vind het zo erg dat ik de kids een hele tijd niet ga zien. Vooral omdat Lisa het altijd erg leuk vond om daar heen te gaan en te gaan spelen. De kids kwamen ook weleens 1 voor 1 hier logeren. Die nicht en ik kunnen het erg goed met elkaar vinden. We zitten allebei even lang in de famillie, namelijk allebei 10,5 jr. Ik zal haar dan ook erg missen. Eigenlijk is ze natuurlijk de vrouw van de neef van mijn man. Volgen jullie het nog. Vandaag gaan we afscheid nemen om kwart over 3 met zijn 3tjes. Een dinsdag gaat ze al weg. We weten het pas 2 dagen. Ze vind het echt erg, maar heeft geen keus. Ze moest van de kinderbescherming kiezen tussen de man en de kids, ze kiest natuurlijk voor haar kinderen. Haar man heeft een psychose of zoiets. De familie wilt hem nu laten opnemen, als hij niet vrijwillig gaat dan tekent iemand van de naaste famillie en word hij gedwongen opgenomen. Sorry dat het hier ff over totaal iets anders gaat maar moest het echt ff kwijt.

Liefs Patricia

Heb nog steeds geen echte klachten hoor. Wel heb ik last van pijnlijke brandende borsten en een beetje pijn in mijn onderrug. Nog 2 dagen voor mijn NOD, hopelijk blijft het weg. We hebben wel heel wat afgewiebeld. Ook buiten de klusweek om.

Hoe gaat het bij jullie?????

Welkom Sandra

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan