wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hoi Deedee,

Je moet echt moed gaan verzamlen en naar de huisarts gaan hoor. Ik weet dat de 1ste stap best wel moeilijk is, maar ik had er zelf erg veel baad bij, misschien jij ook wel. Ik kan me voorstellen dat je het een beetje eng vind en je moet er ook wel aan toe zijn om de stap te zetten om naar de huisarts te gaan. Nou meid succes, hopelijk heb je gauw goed nieuws.

Liefs Patricia

hallo mensen bedankt dat ik gezellig mag mee klesse bessen

en patricia wat een vervelende situatie dat wens je toch niemand toe
hoop dat ze er gauw weer vandaan kunnen ook al is de situatie niet leuk wens je heel veel sterkte

mijn nod is trouwens ook op woensdag veel succes

groet en knuf marianne

Hoi Dille

Bedankt voor de tip van die site, ga er zeker kijken.

Liefs Paticia

DeeDee:

Helaas toch ongesteld geworden afg. woensdagavond dus heb ik vrijdag even de gyn. gebeld en moet ik morgen om 13.00u een HSG onderzoek ondergaan. Dus weer afwachten.

Weer even klagen.

Pijn in mijn buik
af en toe misselijk
Vaker plassen
En zere borsten.
Krentenbaard is weer terug.
En ook nog gestopt met roken pffffff

Wat een gezeur altijd aan het eind van de maand de rest van de maand nergens last van gehad of aan gedacht en nod komt in de beurt en alles gaat pijn doen. Zal wel weer tussen mijn oren zitten.

Mijn vriend heeft van de week gedroomd dat ik zwanger was.

hi hi

best grappig dat je vriend dat heeft gedroomd
ik heb het laatst gedroomd dat ik zwanger was best apart

ze zeggen wel eens dat als je ongi word en bent je meer vatbaar bent voor allerlei griepjes

maar goed ik heb dus ook diarree gehad van het weekend en moet wo ongi worden
ben benieuwd hoe het af gaat lopen

veel succes m

p.s. wil niet zeggen dat je ongi word hoor of was je dat al weet het even niet meer in ieder geval nogmaals succes.

hallo

@deedee:   nee sta niet onder toezicht van de gyn alleen van ha daar moet ik deze maand weer bij terug komen om te zien hoe het gaat en dan zou hij wel verder kijken.
maar daar wacht ik nog mooi mee tot halverwege of eind okt.

@ patricia:   o jakkes wat erg voor je maar je mag haar ook op zoeken in een blijf van mijn lijf huis daar hebben ze speciale kamertjes voor.en hopen dat het ooit weer goed komt met de neef van je vriend.in iedergeval sterkte ermee.
en hopen dat je over een paar dagen zelf goed nieuws hebt.

@bontrie nou misschien komt de droom van je vriend deze maand wel uit zou mooi zijn toch haha.
zo heeft mijn nichtje dat ales over mij gehad en toen kwam ze de andere dag bij me of ik het echt gezegd had of dat ze droomde heb me toen kapot gelachen maar ja toen waren we nog niet mee bezig.

@bezig bijtje: nou ik heb er iedergeval altijd wel last van als er een griepje heerst en ik moet ongie worden kan ik me maar klaar maken want dan krijg ik hem ook en ook niet zo'n beetje .

nuo en met mij is er nog niks veranderd dus ben nog steeds benieuwd en ik wacht af.
meer kan ik toch niet doen haha.

nou groetjes en succes iedereen.
denkertje

ha meiden

voor m'n verhaal over het ziekenhuis lees klusbabes 6
ik heb verder ineens allemaal vage klachten

alles smaakt zout
heb vandaag pijn  in m'n lies gehad vanmorgen een keer en vanmiddag
ben een beetje rillerig maar voel me niet ziek
en heb pijn in m'n onderrug
normaal trouwens ook pijnlijke borsten voordat ik ongi moet worden en nu heb ik nergens last van wie kan mij helpen dit raadsel te ontrafelen.

kus m

Terug
Bovenaan