wie nog meer langer als een jaar bezig????

ha meiden

kga ff gtst kijken jullie horen morgen wel weer hoe ik me dan voel

ff lekker bij m'n man hangen x

tot gauw.

ha meiden

vandaag weinig last meer van de kwaaltjes maar nog wel van m'n rug
nu moe in de benen maar nog steeds geengevoelige borsten
wat ik vandaag wel had was een soort krampje in de omgeving van m'n eierstok
best vreemd hebben jullie dat ook wel eens gehad???

grt x knuf m

Ik snap nu waarom je bezig bijtje heet
hahaha
Je kletst het meeste van ons allemaal
hahaha
Goed zo, dan heb ik tenminste wat te lezen als ik hier kom.

Als ik het goed heb heb je vandaag je NOD.
En hoe staat het? Ga je ongesteld worden vandaag?
Of heb je het gevoel dat het nog even op zich laat wachten?

Ik heb 1 maand gehad dat ik allemaal vreemde klachten had. Misselijk, pijnlijke borsten, steekjes echt vanalles. Maar dat ging over in buikpijn en toen waren alle klachten weg en werd ik ongesteld.
Ik heb zelf het idee dat het een beginnende zwangerschap was die het niet gered heeft en ik werd "gewoon" ongesteld.

Maar je klachten klinken wel als zwangerschap, dus ik ga duimen dat het deze maand voor jou raak is.

Bontrie Goed dat je bent gestopt met roken! Houd het vol he!
Vervelend dat de krentebaard terug is. Blijft dat elke maand terug komen? Of was het gewoon toch niet helemaal weg de vorige keer?

Kaylee hoe is je HSG onderzoek gegaan?

Patricia Wat een verhaal van je nicht. Heb je goed afscheid kunnen nemen? Ik hoop dat haar leven snel in een rustiger vaarwater komt en dat je ze snel weer kan zien.
Je hebt toch ook vandaag je NOD? Hoe staat het?

Ik beloof bij deze plechtig dat ik naar de huisarts als ik deze maand weer ongesteld wordt. Oke?
Maar waarschijnlijk kom ik weer met allelei smoesjes waarom ik niet hoef, wil je me er dan op wijzen dat ik het gewoon moet doen en niet zo moet zeuren?

HSG onderzoek is goed gegaan, maar wat een kramp krijg je daarvan in je buik zeg.

Het uitslag is dat mijn eileiders in orde zijn geen problemen te zien dus echt een opluchting.

Nu moet ik over 2 weken weer bij mijn gyn. komen, maar met mijn suffe kop niet gevraagd waar over we het gaan hebben. Nou ja over 2 weken dus pas weer nieuws.

Pffffffff ik baal wel ontzettend dat we dan steeds weer weken verder zijn, maar ja helaas niks aan te doen.

Hoe is het met jou DeeDee?

Hey lady's,

Vandaag wezen shoppen voor een winter jas wat een ramp is dat zeg. Maar heb eindelijk wat gevonden.En we zijn even bij de ikea geweest. Wat een leuke baby kamers hebben ze daar .  
We zijn alweer 4 dagen gestopt met roken. Goed he?? Eerste 2 dagen super chagi. Maar nu gaat het heel goed.
Ben de hele dag al misselijk  en heb steeds last van maagzuur.

Hoe gaat het bij jullie?

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en ook wij zijn nu al bijna een jaar bezig! Ik ben geloof ik eigenlijk niet zo'n forum type, maar ik lees wel veel herkenbare dingen. Dus zou het wel fijn vinden om mee te kletsen....

Groetjes

Hoi Hoi,

Mijn NOD is inderdaad vandaag. Heb nog nergens geen last van, heb niet het idee dat het eraan zit te komen. Nog ff afwachten dus. Misschien is mijn cyclus deze maand wel weer 34 dagen en dan is mijn NOD op 9 okt. Ik hou het dus nog ff spannend. Heb vandaag wel een termometer en een schriftje gekocht zodat als ik ongi word ik gelijk kan gaan beginnen met mijn temperatuur op nemen. Er waren er toch nog meer die vandaag de NOD hadden????

Ff over dat blijf van mijn lijfhuis, (weet ff niet meer wie het schreef) maar we mogen helemaal niets weten, geen telefoonnr en geen adres. Dat is voor de veiligheid van de andere mensen die daar zitten. Als mijn man zijn neef nu hier komt dreigen voor een adres kan ik dat niet per ongeluk zeggen omdat ik het niet weet. Ze mag wel kontakt met ons opnemen en gelukkig doet ze dat ook als het dalijk wat rustiger is.

Verder heb ik niets te vertellen. Hoe is het met jullie????

Liefs Patricia

Terug
Bovenaan