Mijn NOD is pas volgende week zaterdag (13 Oktober), dus maak plaats voor mij op het wachtbankje. Denk niet dat het wat wordt deze maand. We hebben maar 1 keer geklust in de klusweek. Het kwam er gewoon niet van deze keer.
Nu had ik gisteren wel iets vreemds tijdens het zwemmen. M'n buik voelde vreemd. Hoe zal ik het omschrijven...eh... hard. Geen kramp maar een vreemd gevoel. Het gevoel dat je hebt als je drie dagen niet naar de WC bent geweesd, maar dan helemaal voor in m'n buik. Verder werd ik op het laatst ook een beetje misselijk, maar dat kan ook wel komen omdat ik me aan het ergeren was aan mensen, het was namelijk super druk. Ik ga voortaan weer op maandag zwemmen, tot nu toe is het dan wat rustiger.
Bontrie Goed zo meid, ga zo door. Nog even doorzetten. Maar zo te horen zijn die sigaretten verleden tijd.
Misselijk en maagzuur? Kan dat van het stoppen met roken komen? Of is er wat anders aan de hand??? Ik hoop dat het een goede oorzaak heeft en dat je precies op tijd bent gestopt met roken
April Welkom hier. Ik heb in het begin ook alleen maar meegelezen op het forum. En door veel verhalen van mensen die binnen 3 maanden zwanger waren had ik weinig zin om te reageren. Maar nu we hier een groepje hebben die hetzelfde meemaken als ik is het toch wel fijn.
Patricia Ik hoop dat je dat boekje helemaal voor niks hebt gekocht. Maar als je dan toch ongesteld wordt dan is het wel fijn om wat meer inzicht te krijgen in je eigen cyclus. Ik houd het deze maand ook weer bij. De eerste paar dagen is het heel verwarrend, daar moet je je niets van aantrekken, gewoon stug doorgaan met temp opnemen en opschrijven. Als je een keer later opstaat, dan gewoon ook opnemen en je temp opschrijven. Ik sta op zaterdag en zondag wat later op maar ik vergelijk die temperatuur dan gewoon met het weekend ervoor.
En geef me maar op m'n kop hoor! Ik heb er zelf om gevraagd.