wie nog meer langer als een jaar bezig????

Oke Deedee als je deze maand ongi word en je komt met allerlei smoesjes om niet naar de HA te hoeven dan zal ik je erwel ff aan herinnneren dat je het beloofd heb aan ons. Ik vergeet dat echt niet hoor!!!

Liefs Patricia

Hoi April,

Gezellig dat je komt meekletesen. Ik ben zelf ook niet echt een forum mens, maar het is heelrijk om hier je verhaal kwijt te kunnen. Altijd een luisternd oor van iemand. En altijd iemand die je begrijpt. Nou gewoon gezellie meekletsen he hiero.

Liefs Patricia

Hey Patrica,
Bedankt! Zijn jullie eigenlijk al lang bezig en toevallig al bij de ha geweest? Wij nog niet, vind dat best lastig. We zijn nu met ovu testen begonnen, maar eens kijken of dat helpt. Heb nu 1x gestest en had toen wel een eisprong dus dat geeft hoop..... Ik merk dat ik wel erg ongeduldig wordt, maar dat zal iedereen wel hebben. In mijn omgeving is echt iedereen erg makkelijk zwanger, dus dat helpt ook niet echt.
Morgen moet ik ong worden, dus ben benieuwd.

ha allemaal

@april jij ook hier best gezellig zo het met z'n allen op het wacht bankje alleen die word wel vol zo moet maar gauw een paarden middel komen voor snelle zwangerschap

ik ben nog steeds niet ongi zoals sommige weten en sommige nog niet heb een test gedaan was negatief maar ik probeer nog steeds moet te houden ik ga als ik zaterdag of zondag geen ongi heb dan ga ik er nog een test tegen aan gooien hopen dat het nodig is
bedankt voor de berichtjes weltrusten marianne

goede morgen allemaal,

gaat alles nog goed met iedereen??

zit lekker met m'n konijn op schoot hoop dat hij vandaag wat wil eten anders gaan we vanavond nog naar de dierenarts

ik ben nog steeds niet ongi geworden maar ga ook geen test mee doen ik probeer te wachten met testen tot a.s. weekend dat duurt gelukkig niet lang meer

heb gezien dat hier niet zo heel veel gekletst word jammer
het zal wel komen omdat iedereen er al lang mee bezig is

ik heb vannacht m'n duimen bijna tot stompjes geduimt

vandaag lekker naar de markt en wat in huis doen wassen enzo

ga proberen volgende week weer aan de slag te gaan

hat is alleen altijd zo jammer dat je met een gek gezicht aangekeken word als je ziek bent geweest wie kent dit nog meer?

ik ga zo maar eens de was aan zetten hoop zo nog even te komen

x knuf marianne.

Mijn NOD is pas volgende week zaterdag (13 Oktober), dus maak plaats voor mij op het wachtbankje. Denk niet dat het wat wordt deze maand. We hebben maar 1 keer geklust in de klusweek. Het kwam er gewoon niet van deze keer.
Nu had ik gisteren wel iets vreemds tijdens het zwemmen. M'n buik voelde vreemd. Hoe zal ik het omschrijven...eh... hard. Geen kramp maar een vreemd gevoel. Het gevoel dat je hebt als je drie dagen niet naar de WC bent geweesd, maar dan helemaal voor in m'n buik. Verder werd ik op het laatst ook een beetje misselijk, maar dat kan ook wel komen omdat ik me aan het ergeren was aan mensen, het was namelijk super druk. Ik ga voortaan weer op maandag zwemmen, tot nu toe is het dan wat rustiger.

Bontrie Goed zo meid, ga zo door. Nog even doorzetten. Maar zo te horen zijn die sigaretten verleden tijd.
Misselijk en maagzuur? Kan dat van het stoppen met roken komen? Of is er wat anders aan de hand??? Ik hoop dat het een goede oorzaak heeft en dat je precies op tijd bent gestopt met roken

April Welkom hier. Ik heb in het begin ook alleen maar meegelezen op het forum. En door veel verhalen van mensen die binnen 3 maanden zwanger waren had ik weinig zin om te reageren. Maar nu we hier een groepje hebben die hetzelfde meemaken als ik is het toch wel fijn.

Patricia Ik hoop dat je dat boekje helemaal voor niks hebt gekocht. Maar als je dan toch ongesteld wordt dan is het wel fijn om wat meer inzicht te krijgen in je eigen cyclus. Ik houd het deze maand ook weer bij. De eerste paar dagen is het heel verwarrend, daar moet je je niets van aantrekken, gewoon stug doorgaan met temp opnemen en opschrijven. Als je een keer later opstaat, dan gewoon ook opnemen en je temp opschrijven. Ik sta op zaterdag en zondag wat later op maar ik vergelijk die temperatuur dan gewoon met het weekend ervoor.
En geef me maar op m'n kop hoor! Ik heb er zelf om gevraagd.

Bezig bijtje wat is er met je konijn? Is tie ziek? Vervelend hoor. Ik had vroeger ook een konijn, buiten met een grote ren.

Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft het reageren. Na anderhalf jaar weten mensen gewoon niet meer zoveel te kletsen. Niet elk kwaaltje wordt meer gezien als mogelijke zwangerschap omdat het lichaam ons al te vaak voor de gek heeft gehouden.

Je ziet de meeste hier ook alleen de week voor hun NOD veel schrijven. Rond die tijd kriebelt het toch wat meer. Het blijft toch elke maand weer spannend.

Ik werk als programmeur en heb dus bijna alleen mannelijke collega's. Als je ziek bent geweest hebben ze dat niet altijd door. Ze letten daar niet zo op ofzo. En als ze het wel doorhebben, vragen ze rustig hoelang je nu weg bent geweesd. Ze houden dat gewoon helemaal niet bij.

Ben je weer helemaal beter nu? Je had toch een bekkenontsteking? Of haal ik nu een paar mensen helemaal door elkaar?

ha deedee

mijn konijn eet niet goed maar dat komt waarschijnlijk door zijn olifanten tanden
had net wat appel voor hem geraspt en dat nam hij gelukkig weer wel
was helemaal happy
het is niet niks als er ineens zoiets gebeurd hij is al 6 jaar bij me en samen hebben we al een hoop mee gemaakt

eigenlijk snap ik het heel goed dat er niet zoveel meer op het forum zijn die al lang bezig zijn op een gegeven moment geef je het een beetje op al die dingen die met je lichaam gebeuren

moet je vandaag werken??

grt m

Terug
Bovenaan