wie nog meer langer als een jaar bezig????

o ja,

ben wel weer flink opgeknapt
vind het stiekem ook wel heerlijk om thuis te zitten
ben ook goed tot rust gekomen gelukkig

maar heb wel weer veel zin om te gaan werken
mis het best wel weer hoor.

tot horens dan maar weer he.

grt m

Ja, ik zit op m'n werk.
Ik werk 4 dagen in de week. Echt heerlijk. Voorheen werkte ik 5 dagen, maar sinds een half jaar parttime: 32 uur per week.

Tot negen uur is het hier vrij rustig en dan kijk ik af en toe op het forum.

ha dee dee

ik werk normaal ook 4 dagen in de week maar 35 uur
ik wens je vandaag veel succes en wie weet tot vanmiddag/avond.
het is bijna 9 uur dus succes

knuf marianne

Heb vandaag mijn Nod maar tot op heden nog niks. Alleen steeds steken in mijn onderbuik en zere borsten.  Dus het zal morgen wel komen.
Mag van mijn vriend niet zo negatief doen maar dat word je op een geven moment wel. Ben elke maand positief geweest maar deze maand niet.

Stoppen met roken gaat nog steeds super.

Ik heb trouwens een vast contract gekregen van 20 uur.
Lekkerrrrr

Hoi Hoi,

Nou ik zit vandaag verplicht binnen, mijn dochter is ziek terug gekomen van mijn moeder. Ze ligt nu heerlijk te slapen. Mijn moeder heeft de hele nacht opgelopen met haar, ze heeft alles onder gespruugd en gepoept. Echt zielig.

Ben nog niet ongi en heb ook helemaal geen krampen of het idee dat ik het word. Misschien toch een cyclus van 34 dagen. Ik kijk het gewoon ff aan tot 14 okt. Zijn de RD's er dan nog niet dan ga ik voorzichtig een test doen. En als ik dat boekje voor niks heb gekocht gebruik ik het wel weer ergens anders voor. Het verschilt inderdaad erg veel, of je je temp op neem onder je oksel of in je bil. Heb het geprobeert en het scheelde bij mij precies 1 graad. Mijn temp was in bil 37 en oksel 36. Ja ik ben al wel begonnen met temp op nemen.

Nou ik ga er weer vandoor tot later!!!!!
Liefs Patricia

hallo allemaal,

@bontrie wat fijn dat je een vast contract hebt gekregen komt niet veel meer voor

@patricia wat balen dat je dochter ziek is zeg
    je zal ja wel schuldig voelen ook tegen over je ma zou ik wel hebben maar ja je kan er niks aan doen he

hier alles nog ok

tot schrijfs m

Nog steeds niet ongesteld. En ben de hele dag al kots misselijk en heb steeds buikpijn.
Maar nou ben ik heel bang dat het weer tussen mijn oren zit.
Ik ben het wachten zat IK WIL EEN KINDJE!!!

Terug
Bovenaan