wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hey Bontri,

Ja het is ook niet leuk meer al dat wachten. Het zou leuk zijn als we beloont zouden worden deze maand voor al ons wachten. Ik heb natuurlijk al een dochtertje maar wil echt ontzettend graag een 2de. Ben dat wachten ook echt zat.

Liefs Patricia

Hoi hoi,

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Misschien dat ik mijn ei toch later heb gehad dan ik heb gevoeld. Snap er niks van.
Heb al een paar dagen een zere rechter borst aan de boven kant.
Ik heb een paar maanden terug ook zere borsten gehad dus kan met ongi te maken hebben. Heb ook steeds buikpijn en ben met vlagen misselijk.
Wat is het vrouwelijk lichaam toch een raar iets. De ene maand die kwaaltje en de andere maand weer hele andere. Snap er niks van. Maar goed we wachten wel weer af. En anders volgende week maar een test doen.

Hoe gaat het bij jullie?

Liefs Inge

hallo allemaal

nou hier is ook nog steeds niks veranderd.
zat eerst aan de teunisbloemolie maar ben er weer mee gestopt.
maar als ik weer ongi wordt dan ga ik er weer mee beginnen
heb trouwens ook nog niet een test gedaan want ik voel verders niks ja de zelfde klachten als vorige keer en toen was ik ook niet zwanger.
maar wacht weer rustig af als het over 2 weken er nog niet is dan maar weer naar ha daar moest ik toch in okt al weer terug komen om te zien hoe alles gaat.

nou en hoe is het met de rest???

nog steeds geen dames zwanger??
valt me vies tegen hoor   het moet toch bijna wel eens raak zijn bij een van ons allen.

nou succes en de groetjes
denkertje

Bontrie wat fijn dat je een vast contract hebt gehad, gefeliciteerd
Ben je ondertussen al ongesteld geworden? Je had toch 4 okt je NOD?
Ben je nog steeds zo misselijk?
Ben je ondertussen je sigaretten al vergeten? wel volhouden hoor!

Patricia hoe gaat het met je kleine meid? Is ze weer beter?
14 oktober is weer een paar dagen dichterbij nog even rustig wachten.
Mijn NOD is 13 oktober dus ik wacht rustig met je mee.

Bezig bijtje hoe gaat het? Heb je nog getest van het weekend?
Ben wel benieuwd hoor.

Denkertje waarom ben je weer gestopt met teunisbloemolie? Ik dacht dat het je afgelopen keer geholpen had? Of denk je dat het daar niet aan lag?

Hier gaat alles nog lekker z'n gangetje. Het rommelt wel wat in m'n buik en ik ben al een paar dagen niet helemaal lekker. Maar dat kan ook van de spanning komen. We gaan de badkamer verbouwen en het loopt natuurlijk niet helemaal als gepland.
Ik ben waarschijnlijk hartstikke ongesteld als de aannemer hier voor het eerst komt. hahaha de arme man. Ik zal maar wat lekkere koeken in huis halen om zijn leed wat te verzachten.
Ik moet vandaag wel heel vaak plassen, terwijl ik niet meer drink dan normaal. Zal ook wel door de spanning komen.

Ik ben misselijk
Echt niet fijn.

Vanmorgen niet, dus ik denk niet dat het iets met ochtend misselijkheid te maken heeft.
Vlak voor de lunch echt even heel erg.
Nu gaat het weer, maar ik voel me niet goed.

Ik zou pas zaterdag ongesteld moeten worden, dus daar kan het ook niet van zijn.
Ik heb niets exotisch gegeten.

Bleh
Ik hoop dat het snel weer over is.

hey deedee

waarom ik gestopt ben ik dacht ben benieuwd hoe lang het deze keer duurt en omdat ik de vorige keer halverwege ben begonnen dus denk wacht af.
maar denk dat ik binnen nu en 2 weken wel ongie wordt want het is zeer vochtig tussen de benen  zal ik maar zeggen dus vanavond maar goed aan de klus.
en dan zien we het wel.

dus je bent zelf zeer misselijk misschien is het wel raak wie weet
zou mooi zijn natuurlijk.

nou sterkte en groetjes

Aha dat klinkt toch wel goed denkertje.
Als je nu je "vochtige dagen" hebt, dat wijst toch meestal op eisprong.
Zou wel erg fijn zijn als je nu idd zonder hulpmiddeltjes op gang komt.
Flink klussen maar

Ik dacht dat de misselijkheid van zwangerschap altijd al 's morgens begon?
Vanmorgen had ik er geen last van.
Ik verwacht er niet al te veel van. We hebben maar 1 keer geklust in m'n vruchtbare periode en dat was echt aan het randje van m'n vruchtbare periode (drie dagen voor m'n eisprong)
Maar ja, zou wel heeeeeeeel mooi zijn als het geen misselijkheid is van spanningen ofzo.
Maar goed, afwachten dus.

Iemand tips tegen misselijkheid?

Vandaag ben ik niet misselijk.
Ik heb nog wel een vol gevoel.
Ik heb ook het bovenste knoopje van m'n broek los gemaakt. M'n broek kan wel dicht maar dat zit niet lekker, alsof m'n buik een beetje opgezet is.

Ach het zal wel weer niets zijn. Twee maanden terug ben ik ook een paar dagen misselijk geweesd en daarna gewoon ongesteld geworden.

Hoe gaat het met jullie?

Terug
Bovenaan