wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hoi Meiden,

@Deedee, Je hoeft niet alleen maar sóchtends misselijk te zijn he als je zwanger bent. Bij mijn 1ste had ik dagen dat het pas s'middags of sávonds kwam. Hoe is het verder met je???

Vandaag is mijn uiterste NOD, maar heb nog geen ongi krampen of pijn in mijn benen. Meestal heb ik dat een dag van te voren. Wel werd ik vanmorgen wakker van de misselijkheid, hopelijk is het een goed teken. Nog ff afwachten maar, als er van het weekend nog niets is dan ga ik testen. Heb gelukkig geen test in huis, dus kan ook niet eerder testen dan van het weekend.
Hoe is het mer iedereen????

Liefs Patricia

hallo

zo patricia en deedee jullie maken het wel spannend hier nu
ben benieuwd hoop het van harte voor jullie het heeft nu allemaal al lang genoeg geduurd hoor

nou ja en ik wacht maar weer af hoe het allemaal gaat komen wanneer de rd van plan zijn te komen of niet natuurlijk ik hoop het zo maar ga altijd maar van het slechtste uit kan het nooit tegenvallen.

en hoe is het met de rest allemaal???

groetjes denkertje

Aha, je hoort eigenlijk alleen over ochtend misselijkheid.
Twee maanden terug ben ik ook een paar dagen misselijk geweesd, dus ik dacht dat het nu weer net zo iets zou zijn.
Ik heb verder helemaal geen klachten ofzo. Aleen een vol gevoel.
Gisteren moest ik veel naar de wc, maar vandaag ook niet.

Maar jij bent dus ook misselijk?
En nog steeds geen RD in zicht?
Spannend, ik zal voor je duimen.
Ga je zaterdag testen? Dan zou je 4 dagen overtijd zijn.

Denkertje leuk dat je zo meeleeft.

Ja dat volle gevoel heb ik ook last van. Mijn man staat nu een biefstukje te bakken voor zichzelf, nou die lucht alleen al. Ga zo ff lekker met mijn hondjes naar het park toe, lekker een frisse neus halen.
Ja een zaterdag doe ik een test, die moet ik namelijk ng halen en dat doe ik pas een vrijdag. Als ik het eerder haal kan ik hem niet laten liggen. Vind het nu ik een paar klachten heb wel erg spannend.

Liefs Patricia

Dta heb ik trouwens ook dat ik veel moet plassen, steeds een paar druppels. Het lijkt net of ik heel nodig moet. Wel spannend hoor, zeker als je broek ook niet lekker meer zit. Daar heb ik geen last van denk dat dat ook komt omdat ik bezig ben een klein beetje met Sonja Bakker dieet. In overleg met mijn gun hoor!!!!

Toen ik zwanger was van mijn 1ste dacht ik dat ik buikgriep had ik was echt heel erg ziek. Ook kwam ik al snel aan, snapte er toen niks van was toen namelijk ook op dieet. Vond het zo raar dat ik aan kwam ik dacht echt hoe kan dat nou ik ben ziek op dieet en ik kom aan. Ik was nog geen 3 mnd zwanger toen ik al in positie kleding liep, erg he. Ik ben toen ook ruim 30 kilo aangekomen!!!

Nou ik ga voor je duimen hoor.
Liefs Patricia

Ik heb geen last van etensluchtjes.
Het avond eten gisteren smaakte ook prima en tijdens het eten was ik niet misselijk.
Mijn eetlust is dus niet weg.

Ik ben de afgelopen twee maanden twee kilo afgevallen, dus erg vreemd dat m'n broek nu strak zit.

Ik zit er nu heel de tijd aan te denken.
Pfff
Ik ga gauw weer normaal doen en verder met werken, want ik ben vandaag niet erg productief (en gisteren ook al niet hahaha)

Voor jou nog vier dagen tot het testen voor mij nog vier dagen tot mijn NOD.
We kletsen elkaar er wel doorheen denk ik zo

Ja tuurlijk gaan we elkaar door de dagen heen trekken. Denk dat we dat allebei ook wel kunnen gebruiken. Nou ik ga ook ff mijn hoofd leeg maken en lekker wandelen.

Tot later en werkse!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liefs Patricia

hey hey,

Ben helaas vanochtend ongesteld geworden. Had dus mijn ei op de verkeerde dag gevoeld. Had dus gewoon een cyclus van 30 dagen.

Helaas pindakaas op naar de volgende ronde.

Terug
Bovenaan