wie nog meer langer als een jaar bezig????

Lieve Mamaloe,

Van harte welkom in dit knusse hoekje, alvast mijn excuses voor mijn lange verhalen, maar ik wil dan zoveel in 1 x kwijt...

Had je topic gelezen dat je dit forum wilde verlaten, fijn dat je nu even bij ons wil blijven.
Hoe is het met je? Zie je het nog een beetje zitten?

Met mij gaat het wel goed, denk eraan om toch nog even anar mijn schoonzus te gaan en erover te praten hoe ik me voel..

Liefs Mylène

Hoi Mylene,

Ja dit spreekt mij toch wel aan aangezien wij ook een jaar bezig zijn nu.
Af en toe denk ik LAAT MAAR maar goed we klussen rustig door en hou nu niet meer echt bij wanneer mn ei exact is (weet het wel een beetje hoor) en zit ook niet constant te rekenen wanneer mn nod is. (ben nogal onregelmatig)
Wordt het wel beter van, maar goed had gehoopt intussen alwel zwanger te zijn, net als de rest hier waarschijnlijk.

Je lange verhalen...maakt toch niet uit joh, knal der uit wat je kwijt wilt, daar is dit toch voor?

Liefs Mamaloe

Hey Mylène en andere meiden natuurlijk.

Dank je wel voor je lieve verhaal. Het is ook echt wel moeilijk he om je schoonzusje te feliciteren met haar zwangerschap als je het zelf ook heel graag wilt. Maar ik zou gewoon snel het kaartje schrijven dan hoef je er ook niet meer aan te denken.

Wij hebben pas heel laat vakantie laatste twee weken september eerste week oktober en dan zijn we van plan om naar griekenland te gaan of we moeten zwanger dan gaan we helemaal niet weg.

Vanaf volgende week ga ik ook ander werk doen. Want ik werk nu in de huishouding en ga vanaf 1 augustus werken in de zorg waar ik voor geleerd heb en mijn diploma voor heb. Dus weer een beetje andere afleiding. Dat is wel prettig.

Liefs Inge

Ik ben vandaag ongesteld geworden
Ik ga vanaf morgen m'n temperatuur opnemen.
Dan heb ik tenminste wat in handen als ik naar de huisarts ga.

Pff eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in.
Ik wil gewoon een kindje.
Ik wil geen doktersbezoeken en onderzoeken.

Ik weet nog niet of ik wel naar de huisarts ga.
Als ik niet zwanger wordt, dan maar niet.
Het is niet alsof m'n leven in elkaar stort als er geen kindje komt. Maar het zou wel leuk zijn als er wel een komt.

Snappen jullie me? Of praat ik onzin?

hoi deedee

nee hoor je praat geen onzin ik snap het wel.
maar een ding heb je voor jij word ongie.
ik ben het sinds 19mei niet meer geweest zeer vervelend al 2 testen gedaan maar negatief.
nou had ik al een onregelmatige cyclus maar zolang heeft het nog nooit geduurd.
nou hebik ook geen zin om naar de ha te gaan ben zo bang dat ie me afwijst en zegt van wacht maar af belachelijk natuurlijk want ben al meer dan een jaar van de pil af.
of dat ik wel voor alle onderzoeken moet en dat ik onvruchtbaar ben
nou mijn leven zal dan wel instorten want ik wil het zo graag.
heb al lang moeten wachten tot mijn vriend er mee instemde en dan zou ik ook nog zo'n bericht moeten krijgen.

word nu al gek van al die zwangeren om me heen!!!

nou groetjes denkertje

Hai,

Heb jullie verhalen allemaal wel gelezen maar vind het nu een beetje moeilijk om te reageren. Ik ga denk ik weer ongi worden en dan zit ik in ronde 20, begint bij mij altijd met bruin bloedverlies en dat heb al ik sinds maandagavond. Dan ga ik beginnen met Clomid.

Vind het dan altijd moeilijk om op dit forum te kijken. Ben gisteren de hele dag geconfronteerd met een zwangere collega van en andere vestiging en toen wist ik ook al dat ik ongi ga worden.

Morgen verjaardag van mijn nichtje die 2 wordt en haar moeder, mijn schoonzusje, is nu 6 maanden zwanger, ook dat wordt moeilijk!

Ook daar sla ik mij wel doorheen.

Veel liefs
Nataly

He Bontrie
Ik heb ffies een vraagje, ik las dat jij vriend 1 testikel heeft mijn vriend heeft dat ook hij is nooit ingedaald geweest en de andere hebben ze gelukkig nog terug kunnen plaatsen bij zijn geboorte!Hoe is dat bij jou vriend gegaan?Mijn vriend is namelijk heel bang dat ie onvruchtbaar is en dat we nooit kinderen kunnen krijgen, stiekem ben ik daar ook een beetje bang voor, maar we zijn pas bij ronde 2 dus mag niet zeuren als ik jullie verhalen zo lees!Zijn jullie trouwend bij 7 maanden naar de huisarts gegaan en toen een verwijzing gevraagd ofzo?
Ben heel benieuwd naar jou verhaal!

hallo meiden

Ben vandaag naar de huisarts geweest en heb een verwijskaart gevraagt voor de genecoloog en ik kan er 29 aug terecht. Nu voelt het wel een beetje officieel, maar we zijn wel blij dat we de stap hebben genomen.
Nu ben ik alleen een beetje zenuwachtig want we weten niet wat ons te wachten staat daar.(ga niet graag met de benen wijd alleen om te klussen:)

veel liefs voor iedereen!!!
groetjes

Terug
Bovenaan