wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hoi P3

Nou zeker spannend maar denk meevalt bij gyneacool wellichtw el opluchtig als je weet wat en wellicht is er wel niks en gata alles vanzlef

ben benieuwd hou me op de hoogte

nadia

hoi dee dee en denkertje

ik denk dat je op een gegeven moment zelf aan voelt dat je toch 'hulp' van de dokter wilt.
ik had dat namelijk ook en je moet maar zo denken soms moet de natuur een handje geholpen worden en tegenwoordig kunnen ze zoveel.
Je moet pas gaan als jij en je vriendje er samen klaar voor zijn, hoop natuurlijk dat je niet hoeft te gaan hoor! verder heel veel geluk en sterkte

groetjes

hoi nadia

zou fijn zijn als het vanzelf gaat maar die hoop is al gaan varen, ik hou je zeker op de hoogte.
1 ding is dan wel zeker dan weten we eindelijk waar we aan toe zijn

liefs van mij

quote: p3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-07-2007 16:11:07'));

hoi nadia

zou fijn zijn als het vanzelf gaat maar die hoop is al gaan varen, ik hou je zeker op de hoogte.
1 ding is dan wel zeker dan weten we eindelijk waar we aan toe zijn

liefs van mij

Hoi P3

ikz al voor je duimen

nadia

Hoi P3,

Goed van jullie dat jullie die stap hebben genomen!!
Het lijkt me niet dat je gelijk bij de eerste afspraak al met je benen wijd moet liggen. Of wel??? Ik ben zelf nooit naar een gyn geweest maar naar de fertiliteitsarts.
Nou nog even geduld hebben tot 29 aug. En dan maar hopen dat jullie goed nieuws krijgen.

Ik zal voor jullie duimen!

Liefs Inge

hoi meiden,

hier ook weer iemand. inmiddels al ruim anderhalf jaar bezig, maar nog steeds niets.
gelukkig heb ik een hele goede vriendin die in het zelfde schuitje zit en we kunnen er goed samen over praten.
eerst wilde mijn wederhelft het nog niet, maar nu wel en dan duurt wachten wel heel lang
maar we kunnen niet meer doen dan eerst maar afwachten en dan eens naar een huisarts gaan.
ik hoop dat iedereen die hier schrijft en leest snel zwanger word!
en speciaal mijn vriendin, gnoetje

groetjes marina

hey hallo meiden,

Ik wist toch niet dat er zoveel meiden waren die met het zelfde lopen als ik......... heel graag zwanger willen worden! het is wel heel fijn, om hier je verhaal te doen zeg.
want ja je kan er met niemand over praten, behalve je partner dan.
heb wel een hele lieve buurvrouw die al een zoontje heeft, waar ik goed mee kan praten, maar ja jullie weten hoe het voelt als weer die rode duivels er aan komen,

Steeds als ik naar mijn buik kijk lijk ik wel zwanger, (hoop dat nu een keer raak is!)
Moet maar afwachten wanneer ik ongi word, heb daar geen zicht meer in. wie kan mij iets meer vertellen van Comid? Want dan wil ik daar naar vragen maandag bij de HA.
Kijken of hij mij dat voorschrijft.........
Soms heb ik ook een steek in mijn onderbuik heel ff, is ook zoiets wat ik niet kan plaatsen. Maar gewoon ga vragen maandag

Alleen ga ik nu ff naar beneden bij mijn kerel op de bank hangen..........

tot horens allemaal

liefs san

Hai,

Ik heb Clomid voorgeschreven gekregen van de gyn. Ik heb het nog niet gebruikt maar zal er dit weekend mee beginnen.

Het is voor het opwekken van een eisprong en voor het reguleren van je cyclus. Ik heb van mijzelf een eisprong maar de periode tussen mijn ei en ongi is erg kort, 9 of 10 dagen. De gyn heeft mij dus clomid voorgeschreven om te kijken of dit die periode wat langer kan maken en mijn cyclussen wat regelmatiger want nu schommelen die tussen de 24 en 36 dagen.

Anders kijk je eens op google en typ je daar clomid in. Veel succes.

Veel liefs
Nataly

Terug
Bovenaan