wie nog meer langer als een jaar bezig????

Ja het werkt!

Het geeft een beetje een vertekend beeld omdat ik pas op de 8ste dag ben begonnen met mijn temp op te nemen.
De eerste paar dagen heb ik ingevuld omdat het programma anders nooit m'n ei kan vinden. Ik heb gewoon een gemiddelde ingevuld van de vorige keer dat ik mijn temp opnam.

Hier gaat alles z'n gangetje. Druk met werken enz.
Vandaag mijn ei gehad. Was aan het werk en kreeg ineens z'n pijn in mijn buik en na een kwartier was het weer over. Dus hebben niet gelijk kunnen klussen dus dan vanaaf maar weer. (vind mijn vriend  vast niet erg) Nu al 3 dagen achter elkaar .

We hebben af gelopen weekend ons neefje hier een nacht gehad wat is het toch herlijk zo'n klein ventje Word 8 januari 2. Zo leuk.

Gaan jullie nogwat leuks doen met kerst?   Wij kerst avond met mijn  schoonfamilie pakjes onder  de boom. 1e kerstdag met mijn hele  familie  uit eten en 2e kerst dag  bij mijn ouders met opa en oma en dag na kerst lekker met z'n tweetjes goumetten en een kadotje.
Dus wel gezellig.

Liefs ingeping  

Nou Bontrie zo te horen zijn jullie weer druk bezig
Fijn dat je je ei voelt,  nu weet je tenminste zeker dat je in de juiste periode geklust hebt.

Hier gaat op zich alles zijn gangetje, al zijn we beide een beetje zenuwachtig voor morgen. Dan gaat mijn vriend zijn potje inleveren.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat er dan een uitslag komt?

Hoi Meiden,

Hier ben ik ook weer!!! Ik heb het op het moment echt heel erg druk. Tikt elke dag ergens een berichtje.Hier gaat alles goed, mijn ei nog niet gevonden. Morgen moet ik weer terug voor folikelmeting. Ook heb ik ovu testen gekregen in het ziekenhuis en daar ben ik gister mee begonnen. Voor mijn vriend heb ik ook info gehaald en spulen meegekregen om zijn zaad in te leveren. Hij kan dat elke dinsdag of donderdag gaan doen. Deze week kwam er niks van dus word het een donderdag na kerst dat hij het gaat brengen!!! Voor de rest eigenlijk geen nieuws.

Nou ik ga weer snel. Ff mijn kind ophalen van de peuterspeelzaal en naar oma brengen, ik moet werken straks!!! MIsschien tot later!!!

Liefs xxx

Hallo Allemaal,

Mag ik meekletsen ? We zijn dan wel nog geen jaar bezig deze keer, maar als ik de keren dat we twee jaar geleden hebben geprobeerd kom ik wel al in die richting.
Echter hadden we beide heel sterk het gevoel dat er iets niet goed zit bij ons en daarom hebben we de stap naar de huisarts gezet.
Gisteren kregen we dan de uitslag en die was niet goed. Het zaad van mijn man is te langzaam en ik heb glamydia gehad of nog steeds. Daardoor is de kans op onvruchtbaarheid erg groot. We zijn kapot vandit nieuws en kunnen het nog niet bevatten dat we niet via de natuurlijke weg kinderen kunnen krijgen. In januari wordt er een inwendige echo gemaakt bij mij. Onze hoop is nu dat er geen verklevingen zijn of dat het wel mee valt danwel dat ze deze weer kunnen open maken, zodat we zonder al te veel ingrijpende behandelingen zwanger kunnen raken. Maar we zijn ook bang dat IVF onze enigste oplossing is.

Zelf klets ik mee op de bezige bijtjes topic; daar vind ik veel steun en zijn ook enkele meiden aanwezig  die al lang aan het proberen zijn en vanalles hebben meegemaakt.
Zou het fijn vinden om met meer meiden te kunnen kletsen die ook in de malle molen zitten om zo doende ervaringen uit te wisselen. En om bij elkaar terecht te kunnen als het even moeilijk is.
Gelukkig vinden mijn man en ik veel steun in onze omgeving. Maar het is toch wel fijn om met lotgenoten te kunnen praten; das toch anders. Vind het fijn af en toe als ik dingen lees en herken en dan zie dat ik niet de enigste ben die zo denkt of voelt.
Het lijkt zo vanzelf sprekend en normaal allemaal als je besluit graag zwanger te willen worden, maar dat is het overduidelijk niet.

Groetjes, Silvia

En Patricia ben je al naar het ziekenhuis geweesd?
Hoe groot waren je follikels?
Of is je ei al gesprongen?

Hoi Deedee,

Ik ben vandaag idd naar het ziekenhuis geweest. Mijn ei is in ieder geval nog niet geweest, heb hem dus niet gemist, gelukkig!!! Ze kon niet goed zien hoe groot hij was, maar er zat een ei. Mijn rechtereierstok verstopt zich weleens en daar zit dus mijn ei. Daardoor kon ze niet precies zien hoe groot hij was. Het leek haar verstandig om vanaf vandaag te beginnen met klussen en dan iets langer door te klussen dan normaal. Ook moet ik natuurlijk nog de ovutesten doen!!!! Mijn cyste was nog steeds erg klein, daar hoef ik me dus geen zorgen over te maken. Deze cyclus hoef ik niet meer terug. Als het nou deze maand weer niet raak is gaan we beginnen met de clomid 150mg. Als dat ook niet werkt gaan we iets anders zoeken, want 150mg Clomid is het hoogste!!! Na de kerstdagen gaat mijn mannetje zijn zaad inleveren, spannend!!!!!!!!!!!!

Hoe is het met jou en de rest????????????

Liefs xxx

Terug
Bovenaan