wie nog meer langer als een jaar bezig????

hallo dames

hier   ben ik ook weer eens.
nou en zal jullie zeggen mijn ongi is vandaag al gekomen op dag27 dus ik heb niks te klagen had mijn eosprong ook weer gevonden deze maand maar dat was net toen mijn mannetje een paar dagen weg was voor zijn werk  dus ja kon er vanuit gaan dat het dus deze maand weer niks werd,maar we gaan er in het nieuwe bjaar gewoon weer voor en dan moet het echt lukken bij ons allemaal want dit is niet leuk meer.

hoe is het verder met iedereen???

groetjes denkertje

p.s alvast prettige kerstdagen en een heeeeel vruchtbaar 2008

ja ben ik weer maak er toch maar 28dagen van want het zet vandaag niet echt door

groetjes

Denkertje een cyclus van 28 dagen? Dat is kort voor jou!
Balen dat je vriend er precies niet was op je vruchtbare dagen.
Er zit nog steeds niet echt regelmaat in bij jou he?
Ik ga voor je duimen dat 2008 een heel vruchtbaar jaar wordt!

Patricia Goed dat je je ei nog niet gemist hebt. Gaat die cyste vanzelf weg?
Waarom moet je clomid eigenlijk verhoogd worden? Met 100mg heb je toch een eisprong? Ik heb er geen verstand van hoor, maar ik zou denken dat als je bij 100 mg een eispromg hebt er geen reden is om meer te slikken?
In elk geval veel plezier met klussen.

M'n vriend heeft z'n potje ingeleverd, donderdag (en anders vrijdag) krijgen we de uitslag. Spannend hoor, ik hoop dat alles goed is.

Ik heb vorige week de polikliniek gebeld voor een afspraak met een gyn, maar er was niemand, dus ik moet in januari terug bellen voor een afspraak.
Mijn nod is 30 december (uitgaande van 27 dagen, al was het de laatste 2 keer korter), dus nog even geduld. Al is er weinig kans dezze keer door ziekte hebben we weinig geklust.

Prettige feestdagen!

@Deedee, Dat begrijp ik zelf eigenlijk ook niet waarom de Clomid weer moet worden verhoogd!! Ik snap eigenlijk helemaal niet waarom ik ooit aan de Clomid ben gegaan. Had namelijk al gewoon een eisprong voor de Clomid, maar ja het zal wel goed zijn!!! Heb mijn ei nog steeds niet gevonden, gelukkig maar want we slapen al de hele week apart. Ons dochtertje is/was namelijk ziek. Als het goed is dan gaat de cyste idd gewoon weer vanzef weg. Hij is er gekomen door het gebruik van de Clomid (het is een bijwerking), hij is in ieder geval niet gegroeid en nog steeds erg klein. Heb vorige week ook bloed laten prikken om te kijken of ik clamydia heb, maar daar heb ik nog geen uitslag van. Moet ook eerlijk zeggen dat ik me daar niet druk om maak hoor. Heb al ruim 10 jaar een vaste vriend en ik weet 100% zeker dat hij niet is vreemd gegaan. Ik kan het ook niet hebben van voor mijn relatie want met de zwangerschap van mijn dochter ben ik automatische getest op HIV en andere soa's, dus dan ook op clamydia!!!!!!!!!!! Vanavond word er ook weer niet geklust we zijn er gewoon ff te moe voor en we hadden afgesproken al s1 van de 2 geen zin heeft dan doen we het niet. Het werkt bij ons gewoon niet al shet verplicht moet. Heb toch nog geen posi ovitest!!! We hebben vandaag een drukke dag gehad. Wij vieren namelijkkerstavond/dag vandaag!!

Oh wat spannend!!!!! Hopelijk is alles goed met zijn zaad!!! Ik ga voor je duimen. Mijn vriend gaat als het goed is zijn zaad een donderdag na kerst inleveren!!!!! Als het valt in onze klusweek wat ik wel denk dan doet hij het een weekje later of wanneer ik ongi ben!!!! Erg spannend dus allemaal!!!!
Wat kl*te dat je moet wachten zeg tot het nieuwe jaar, Gelukkig is dat bijna!!!! Hoop dat je snel mag langskomen of dat het niet meer nodig is!!!!!!!!!!

@Denkertje, En is het doorgezet of izijn ze er nog steeds niet, hoop natuurlijk het laatste!!!!!
Liefs xxx

Patricia wat vreemd dat je gewoon een eisprong had en dan toch aan de clomid moet. Je hebt toch pco? Ik dacht dat de meeste vrouwen die pco hadden geen of maar heel af en toe een eisprong hadden. Ik heb er het een en ander over gelezen omdat een vriending van mij ook pco heeft en daarvoor clomid slikt.
Balen dat je dochtertje ziek is, ik hoop dat ze snel weer beter is.
Wij klussen ook niet als 1 vd 2 geen zin heeft, dat leid bij ons alleen maar tot irritaties en dan hebben we helemaal geen zin meer.
M'n vriend heeft nu ook gezegd dat hij liever niet weet wanneer m'n vruchtbare dagen zijn, omdat hij anders het gevoel heeft dat het "moet" en dan heeft hij al veel minder zin.
Goed dat je ei nog niet is geweest, dan ben je nog niet te laat deze maand. Mooie afsluiter voor kerst misschien? Toch een soort kerstkindje: gemaakt met de kerst hihi

Wij konden hier elke werkdag het potje inleveren, zonder afspraak. Dus dat was wel makkelijk. Ik hoop dat het goed zit. Ik hoop natuurlijk ook dat het bij jullie goed zit. Dan is de kans op zwangerschap toch een stuk groter.

PRETTIGE KERTSDAGEN ALLEMAAL!!!!

@Deedee, Nee hoor ik heb geen pco. Heb het eens aan de gyn gevraagt en zij zie dat ik dat niet heb. Wat houdt het eigenlijk in pco?? Waarom ik aan de Clomid moest weet ik dus eigenlijk ook niet. Heb er niet naar gevraagt en ben het gewoon gaan slikken!!!!

Ja dat "moeten"klussen werkt hier ook niet echt goed hoor, daarom doen we dat maar neit meer. Het moet wel leuk en gezellig blijven in de slaapkamer, hihi. Vandaag zijn we heel de dag naar de Efteling geweest en ben dus vergeten om een ovutest te doen. We hebben dus voor de zekerheid maar wel ff geklust, je weet maar nooit!!! De hele week was er nog niets van terecht gekomen natuurlijk omdat mijn dochtertje ziek was en naast mij wilde slapen. Gelukkig is ze weer opgeknapt, ga er dus vanuit dat ze niet meer overloopt vannacht!!!!

Hier kunnen we alleen het potje inleveren op dinsdag en donderdag!!!!!!!!

Fijne dagen
Liefs xxx

Uitslag is binnen: normale kwaliteit.
Lijkt me een goede uitslag, wij zijn er in elk geval erg blij mee.

Hebben jullie nog een potje ingeleverd Patricia?
pco is een syndroom waarbij er meerdere eitjes tegelijk groeien, maar niet groot genoeg worden en vaak springt er dan geen 1. Daarom wordt er vaak clomid voorgeschreven dat zorgt ervoor dat de folikels wel groot genoeg worden zodat ze wel springen.
Omdat jij Clomid slikt dacht ik eigenlijk dat je dat had, vandaar.

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad. (en een leuke dag in de efteling)
Ik wens jullie alvast een fijn uiteinde, maar ik denk dat ik voor die tijd hier nog wel even langskom.

Hoi Deedee,
Ben blij te lezen dat de uitslag goed is!!!!!
Nee wij hebben nog geen potje ingeleverd, we zijn nog aan het klussen. We gaan het potje inleveren als mijn ongi er is.
Het was echt super gezellig in de Efteling. Weer is wat anders met de kerst. Die kleine meid vond het prachtig allemaal.
Fijn uiteinde
Liefs xxx

Terug
Bovenaan