wie nog meer langer als een jaar bezig????

Potje inleveren midden in je klusweek is idd niet handig.
Er moet namelijk eerst minimaal 48 uur gespaard worden.

Ja, daarom doen we het maar als ik ongi ben. Hopelijk word ik dat dus deze keer niet!!!! Heb mijn ei nog niet gevonden, maar eerlijk gezegt heb ik ook niet elke dag een ovutest gedaan. Ik vergat het steeds!!!!!!!!!!!! We klussen nu dus om de dag.

Liefs xxx

Hey allemaal,

Weer ff een kort berichtje van mij. Heb net jullie verhaaltjes gelezen.
Vandaag een soort van uitstrijkje laten maken bij de huisarts om te kijken of ik nu glamydia heb of een bacterie. Volgende week levert mijn man weer zijn aandeel in en de week daarna wordt er een inwendige echo gemaakt. Dan krijgen we ook de uitslag van het tweede sperma onderzoek en mijn "uitstrijkjes".
De huisarts wist me wel te vertellen dat mijn bloedwaarde zo laag is dat de kans op verklevingen klein is. Dat gaf me meteen een sprankje hoop. Het is nu afwachten of het zaad inderdaad matig is: te langzaam en of ze iets afwijkends zien bij de echo.
Ik hoop dat als de echo goed is, ze zeer snel een nieuwe datum kunnen prikken voor een contrastecho. Als die ook goed is en verder is alles goed dan kunnen we worden geholpen middels IUI. Heeft een van jullie daar ervaring mee of kent iemand die dat heeft gehad ? Het schijnt dat ze dat maar een half jaar proberen.....
Ach ik wacht maar af. Eerst gezellig oud en nieuw vieren en dan toosten dat 2008 ons een zwangerschap brengt.

Voor jullie allemaal: Een heel fijne jaarwisseling en dat voor ons allemaal de babywens mag uitkomen in 2008 ! PROOST .

Liefs, Silvia  

Hoi Meiden,

Vannacht heb ik erg last gehad van pijn in mijn onderbuik. Ik dacht eerst dat ik ongi ging worden, maar ja dat is dan wel een beetje vroeg. Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus!!! Het deed echt zo'n zeer dat ik amper kon lopen. Vanmorgen geen bloedverlies bij het naar de wc gaan, dus geen ongi!!! Daarnet een ovutest gedaan en JA hoor heb mijn ei gevonden. De test was positief, vanaaf dus aan de klus!!!! Heb net mijn vriend gebeld dat hij niet zo laat thuis moet komen, wil deze kans niet voorbij laten gaan. De pijn van vannacht is dus waarschijnlijk mijn ei geweest. Het is dan voor het eerst dat ik hem heb gevoeld!!!!!!!

Liefs xxx

Wat fijn dat je je ei hebt gevonden!
Wel laat hoor op dag 22, maar dat is natuurlijk bij iedereen anders.
Nog even goed klussen voor de zekerheid, dan heb je er deze maand weer alles aan gedaan.

Ik heb vandaag een druppel bloed verleren, dus ik dacht dat ik ongesteld zou worden.
Maar m'n temp was vanmorgen nog hoog, dus vandaag zal het nog niet doorzetten.

hallo dames

hoe staat het er hier voor??

deedee ben je al ongie of nog niet hoop het voor je dat het niet zo is natuurlijk ben benieuwd.

patricia heb je het er even goed van genomen hopen dat die clomid 150 niet meer nodig is.

nou ja hier is verders alles goed mijn ongie is weer voorbij dus wij kunnen er bijna weer tegenaan.en hopen dat het bij ieder van ons een vruchtbaar 2008 wordt.

groetjes en tot horens denkertje

@Deedee, Ja het is idd wel een beetje laat, ik moest al testen vanaf dag 15.Ik heb dan ook een lange cyclus. Ben echt blij dat ik hem gevonden heb en gister dus aan de klus. Het was niet echt geweldig, raar maar waar we hadden eigenlijk allebei geen zin, maar wilde deze kans niet laten lopen natuurlijk. Vanavond ook nog ff klussen en dan hopen dat het raak is. Afwachten dus maar weer!!!
Ben je nu al ongi, ik hoop het niet natuurlijk!!!!! Ik ga voor je duimen dat ze wegblijven!!!!

@Denkertje, Het is wel anders hoor nou dat ik weet dat ik mijn ei heb. Ik ben deze keer ook wat zenuwachtiger dan anders. Gister na de klus ook ff een kussen onder mijn kont gelegt, hihi.

@Hoe is het met de rest????

Idd hopend op een vruchtbaar 2008!!!!!!!!!!!!!!!
Liefs xxx

Ben ik weer

Ik ben nog niet ongesteld, maar heb wel bruin bloedverlies. Dat heb ik elke maand 1 of 2 dagen voordat ik ongesteld wordt, dus ik denk dat de rode duivels niet lang op zich zullen laten wachten.

haha Patricia heb je echt een kussen onder je kont gelegt? Wat dacht je: deze maand geen risico's? Fijn dat je je ei gevonden hebt en zo te horen benut je de mogelijkheid voor 100%

Denkertje zo te horen ben jij klaar voor een nieuwe ronde in het nieuwe jaar, ik hoop dat je nu eens een keer meer gelukt hebt want het wordt wel een tijd he?

Verder wil ik me aansluiten bij denkertje en jullie allemaal een heel fijn en vruchtbaar 2008 wensen!.

Terug
Bovenaan