wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hoi Deedee,

Hahahahaha, JA ik heb echt een kussen onder mijn kont gelegt. Ik dacht ach misschien helpt het wel!!!!!!! Mijn vriend lag echt in een deuk hoor, hij zei wat ga jij nou doen?? Baad het niet dan schaadt het niet, toch?? Wil deze maand alles uit de kast halen!!!! Dan weet ik zeker dat ik er alles voor heb gedaan!!! Nou maar hopen dat het werkt!!!
Nou ik ben nog steeds voor je aan het duimen hoor dat die vervelende RD's wegblijven!!!!

liefs xxx

Hey hey,

Hier ben ik ook weer een keer. Heb echt drukke dagen gehad.
Mijn vriend en ik zijn vandaag 5 weken gestopt met roken JOEPIE!!!!
Gaat ook echt super goed. Dus hoop dat het snel gaat helpen.

@ Deedee Ik hoop voor je dat het vals alarm is endat de duivels gewoon weg blijven!

@ Patricia ook ik heb al een aantal keer met een kussen onder mijn kont gelegen. Vond mijn vriend idd ook wel om te lachen. Maar het is het proberen waard toch. Ik hoop voor je dat het geholpen heeft.

Ik wens iedereen een heel vruchtbaar 2008 toe!

xxxjes

@Patricia hahaha
Ik hoop dat het werkt meid, als het deze ronde bij jou raak is gaat er volgende maand bij mij een kussen onder m'n kont!

@Bontrie Goed zo meid! Volhouden het dat niet roken!
Smaakt het eten al beter? Als het even moeilijk wordt gewoon denken aan de goede dingen van het stoppen: Het eten smaakt beter, je voelt je gezonder en je toekomstige kindje heeft die negen maanden een veel gezonder nestje om in te groeien!

Hier zijn ondertussen de rode duivels weer gearriveerd.
2007 is voor ons in elk geval geen vruchtbaar jaar gebleken, nu maar hipen dat 2008 beter wordt.

Fijne avond allemaal en alvast een gelukkig nieuwjaar!

Hey hey,

Allemaal een leuke jaar wisseling gehad? Hier was het heel erg mistig dus hebben er maar weinig van kunnen zien helaas. En om 10:30 kwamen uit het niets  dikke tranen omdat ook bij ons 2007 geen vruchtbaar jaar was.   Maar verder was het wel een gezellige avond.

Iedereen de beste wensen.

Kus Inge

EEN HEEL VRUCHTBAAR 2008 ALLEMAAL !!

Allemaal een leuk oud en nieuw gehad ?
Mijn man en ik hebben het lekker rustig gevierd met veel lekkers op de tafel en buiten mooi vuurwerk met dank aan de buren. Gelukkig was de mist opgetrokken en konden we alles goed zien. We hebben getoast en het goed voornemen afgesproken dat oud & nieuw 2008-2009 zwanger wordt doorgebracht.
Net als Bontrie waren bij ons een paar kleine traantjes dat het nog steeds niet zo heeft mogen zijn en dat we nu voor verder onderzoek moeten omdat het niet vanzelf gaat bij ons. Maar ook een beetje vreugdetraantjes dat er nu wel (eindelijk) onderzoek wordt gedaan: we staan niet meer stil maar gaan weer vooruit.

Deedee: Sterkte ! In 2007 is het ons niet gegeven maar in 2008 wordt er wel iets gebracht of verwacht......

Bontrie: O wat goed dat jullie al zolang hebben kunnen volhouden niet te roken !
Hou vol !! En nu niet teveel gaan eten of snoepen.....

Denkertje: Alvast veel succes met klussen.

Hier zijn al twee dagen tekenen van een naderende menstruatie. Vandaag of morgen zullen de RD wel arriveren. Ondanks dat ik weet dat we niet zwanger kunnen raken via de natuurlijk weg, ben ik toch verdrietig. We hadden afgelopen keer toch goed geklust, voor stel dat......
Maar nu is mijn intense verdriet wel meer omgezet in angst. Ik ben zooo bang dat er iets niet oke is bij mij. Volgende week donderdag weten we meer. Ik hoop dat de week snel voorbij gaat.
Maar wel ben ik nu een beetje gerust omdat er nu naar wordt gekeken.

Liefs, Silvia

Gelukkig Nieuwjaar allemaal!!!

@Sylvia welkom in ons groepje meid. Ik wens je veel succes met de onderzoeken.
Ik reageer heel anders op dingen dan jij doet volgens mij, want ik kan me niet echt terug vinden in jou verhalen. Maar ja iedereen reageert natuurlijk anders, en dat is maar goed ook anders werd het een saaie boel.
Maar ik wil je wel heel veel succes wensen en hoop dat je positief nieuws krijgt en dat je geen verklevingen hebt zodat je een goede kans hebt om zwanger te worden eventueel met wat hulp van het ziekenhuis.

Ik heb weer wat raars. Maandag ben ik ongesteld geworden, maar vandaag is het al bijna over. Snap er niets van. Vandaag echt maar een paar druppels.
Normaal heb ik de eerste twee dagen best heftig, dan 1 of 2 dagen gewoon en dan nog 1 of 2 dagen een beetje.
Deze keer twee dagen gewoon en nu de derde dag een beetje. Gek he?

Voel me ook niet echt lekker. Zit gewoon niet lekker in m'n vel. Ik weet ook niet wat ik heb. Iemand iets leuks te vertellen? Misschien dat ik dan weer een beetje opvrolijk.

In elk geval: Allemaal een vruchtbaar 2008 gewenst

Zo vandaag weer voor het eerst gewerkt na 1,5 week vrij te zijn geweest.
Viel vies tegen moest gelijk al om 7 uur  beginnen en was om 18 uur pas vrij.
Ook hier zijn de duivels weer in aankomst. Heb weer hele zere borsten .
Ik hoopdat het snel maart is dan mogen we hopelijk weer naar het ziekenhuis voor verder onderzoeken.

Liefs Inge

hallo allemaal,
hier ben ik weer eens. Mag ik jullie allemaal een hart onder de riem steken: na 2 jaar proberen heb ik gister voor het eerst een positieve zwangerschapstest gedaan! Ik geloof het nog steeds niet (mijn vriend: maar het staat er toch?>???) maar ik ben dus het nieuwe jaar goed begonnen: zwanger! Het idiote is dat ik alle medicatie voor ivf al in huis had gehaald want ik mocht in januari beginnen. Mijn vriend en ik hadden maar een hele kleine kans dat we spontaan zwanger zouden worden. Niet te geloven he? Dat doe ik dus ook nog niet echt. Dinsdag mogen we voor de 6 weken echo, ik ben erg benieuwd of het echt zo is. maar goed: ben nu bijna 2 weken overtijd, heb pijnlijke borsten (maar die had ik ook met ongi), niet echt misselijk nog dus tja.
Hoop dat het allemaal blijft zitten en dat jullie snel mogen volgen!!!!
boekie

Terug
Bovenaan