wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hey boekie en vriend.

Wat een geweldig nieuws!! Oh ik ben zo blij voor jullie.
Ik hoop dat jullie dinsdag goed nieuws krijgen en dat alles ook goed gaat.
Voor jullie kan 2008 niet beter beginnen. Gefeliciteerd!

Het lijkt me zo'n mooie ervaring die  eerste positieve zwangerschapstest maar toch ook wel heel spannend.

Ik ga voor jullie duimen dat het dinsdag en top dag word!

Liefs Bontrie

@Boekie, Gefeliciteerd meid, wat een goed nieuws. Hopelijk is alles een dinsdag goed en kun je lekker gaan genieten!!!!!

Ik heb gister heel lang gepraat met mijn vriend. We willen echt heel graag een 2de kindje, dat is niet veranderd. We willen alleen stoppen met de onderzoeken in het ziekenhuis. Ik zat daar al langer over te denken en heb het er dus gister met hem over gehad. We zijn allebei van menig dat we er teveel meebezig zijn, doordat we steeds naar het ziekenhuis moeten. We geven het 6mnd hooguit, als we dan nog niet zwanger zijn gaan we weer naar het ziekenhuis. Ik denk zelf echt dat het beter is, maar vind het ook wel erg eng allemaal. Het ziekenhuis gaf mij toch ook wel een stukje zekerheid. We gaan gewoon verder met proberen. Bij mijn 1ste zwangerschap lukte het ook zonder de medicatie en de onderzoeken.

Liefs xxx

Boekie!!! GEFELICITEERD!!!

Wat geweldig!
Ik ben echt blij voor jullie!
Ik kan me voorstellen dat je het maar amper geloofd, maar geloof het maar: JE BEN ZWANGER!
GEFELICITEERD!!

Patricia het lijkt me een moeilijke keuze geweesd voor jullie, maar ergens denk ik wel dat je er goed aan doet. Vooral omdat het mij zo vreemd leek, dat je aan de medicijnen was terwijl je een regelmatige cyclus hebt. Misschien dat je lijf het zonder medicijnen wel veel kan! Ik hoop het voor je. Ik ga duimen dat het binnen nu en 6 maanden raak is voor jullie.

Ik heb ondertussen eindelijk de afspraak gemaakt. 13 Februari krijgen we een intake gesprek. Dat duurt nog een tijdje maar dat vind ik niet zo erg. Kan ik nog even wennen aan het idee. M'n vriend wilde het al weer uitstellen, maar ik heb toch gebeld en hij is bij dat we niet meteen volgende week hoeven, zodat hij ook even aan het idee kan wennen. We zijn nou eenmaal niet zo snel met dit soort dingen.
Ik vind het wel een beetje eng, maar ben blij dat de afspraak nu staat.
Nog bijna 6 weken wachten... zo klinkt het al weer veel langer dan 13 Februari....

Hoe gaat het met iedereen? Hoe bevalt 2008? Allemaal goede hoop dat dit een vruchtbaar jaar wordt?

Hoi Meiden,

Ik zit in een moeilijke situatie.
Momenteel werk ik bij een thuiszorg organisatie waar ik het niet naar mijn zin heb.
Ik heb daar een vast contract van 20 uur.
Nou heb ik 2 banen aan geboden gekregen wat me heel erg leuk lijkt.
Maaaaaaar we proberen al 2 jaar zwanger te worden en gaan in maart naar het ziekenhuis voor verdere onderzoeken.
Wat moet ik doen??? Gaan voor een van de andere banen of blijven waar ik nu zit met vast contract??
Mijn vriend werkt momenteel nog via een uitzend bureau die zijn opleiding als vrachtwagen chauffeur heeft betaald dus heeft ook geen vastigheid.
En als ik dus zwanger ben krijg ik bij mijn huidige werk dus gewoon 20 uur uit betaalt  en bij die andere bedrijven waarschijnlijk niets.
Mijn huidige werkgever kan mij niet ontslaan tijdens mijn zwangerschap en bij die andere zit ik dan waarschijnlijk nog in proeftijd of half jaar contact.

Wat zouden jullie doen??????

Liefs Bontrie

Bontrie dat is een lastige situatie.
Ik snap dat je zekerheid wilt voor het geval dat je zwanger raakt, maar een baan die je tegen staat kost vaak veel energie en die energie wil je natuurlijk liever in je kindje steken.
Ook al ga je naar het ziekenhuis het kan best zijn dat het dan alsnog een jaar duurt en tegen die tijd heb je misschien een vast contract.
Aan de andere kant als je vaak vrij moet nemen om naar het ziekenhuis te gaan, dan kan dat makkelijker bij een baan die je al langer hebt.
ai ai wat moeilijk.

Ik  ben iets minder dan een jaar geleden wel van baan gewisseld. We waren toen al wel bezig voor een kleine, maar voor mij was het duidelijk. Een baan die me tegen staat, dat kost me veel te veel energie, niets zo erg als met tegenzin naar je werk.
Maar bij m'n nieuwe baan had ik meteen een vast contract (2 maanden proeftijd) en ik ben van 40 uur naar 32 uur gegaan. Dus de situatie is wel anders.

Ik denk dat ik in jou geval wel een andere baan zou accepteren, maar ik kan de beslissing natuurlijk niet voor je maken. Praat er goed over met je vriend/man want jullie moeten er natuurlijk samen achterstaan.

Heel veel succes met het maken van deze beslissing.

Vanochtend ongesteld geworden helaas ronde 22 is begonnen.
Mijn vriend heeft vanochtend een afspraak gemaakt in het ziekenhuis.
15 februari mogen we komen Spannend!

hallo allemaal,
dank voor de felicitaties voor mijn zwangerschap, ik kan het nog steeds niet geloven.
ik barst van de pijn in mijn borsten, verder nergens last van. Het is nogal onwerkelijk allemaal. Vreselijk bang dat het toch mis gaat. Idioot he?
Bontrie: spannend, hopelijk zal hetvolgende maand toch ineens spontaan gaan!
succes allemaal
boekie

Nou Bontrie dat is vlak na mij. Fijn kunnen we er samen naar toe leven.
Ik 13 feb en jij 15 feb.
Lekker gevoel dat je niet nog langer hoef te wachten?

Boekie heb je vandaag je echo gehad?
En hoe was het?
Voel je je nu meer zwanger?
Ik hoop dat alles heel goed gaat en dat je een geweldige zwangerschap hebt.

Ik heb vandaag een pakket gehad van het ziekenhuis met 2 folders en 2 vragenlijsten die we moeten invullen. Maar ik heb er nog geen zin in. Ik ga dat denk ik van het weekend op m'n gemak doen.

Hoe gaat het verder met iedereen?

Terug
Bovenaan