wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hoi Deedee,

Sorry dat ik een tijdje niet heb gereageert, maar mijn laptop is kapot en hij als het goed is heb ik hem volgende week weer terug, hoop ik dus. Ik mis mijn lappie echt heel erg. Maar hoe is het met jou?? Hier gaat het wel goed. Ben niet echt meer bezig met het zwanger worden. Probeer  er niet meer voortdurend aan te denken.  

Nou zodra mijn lappie gemaakt is en were terug is bij mij hoor je me weer>
Liefs xxx  

Hunter het semen onderzoek kan idd beinvloed worden door ziekte. Ik hoop dat de uitslag goed is. Anders moet wordt het wachten en weer opnieuw en dat is natuurlijk niet fijn.
Wanneer krijg je de uitslag?

Patricia is je laptop al weer gemaakt?

Hier eigenlijk geen nieuws. Ik moet van de week ongesteld worden, maar ik heb deze maand helemaal geen klachten, dus ik zal wel weer mooi op tijd ongesteld worden (woensdag of donderdag)

Ben pas op kraambezoek geweest bij een vriendin. Ze heeft weer een zoontje.
Toen zij vertelde dat ze 3 maanden zwanger was van de eerste, was ik net gestopt met de pil. Nu is wordt de eerste van de zomer 2 jaar en heeft ze al een tweede.
Wel een raar idee hoor, als het bij ons snel was gegaan hadden we dus ook al aan een tweede kunnen denken, nu lijkt de eerste gewoon nog ver weg...

Hey lieve meiden!!!

Hier weer even een update van mij.
Vandaag ben ik 9wkn en 2 dgn zwanger. En het gaat super!
Heb helemaal geen kwaaltjes meer gelukkig.
2 april hebben we de eerste echo gehad een mooi kloppend hartje gezien. Zo leuk
8 april zijn we voor het eerst naar de verloskundige geweest.
Wel gek hoor om er na zoveel tijd er zo mee bezig te zijn.

Ik hoop zo dat jullie me snel volgen ik mis jullie wel!

Liefs Inge

Hoi Deedee enn Bontrie,

Zo daar ben ik weer. Mijn laptop is gelukkig weer gemaakt.
Verder gaat het hier ook wel goed. Heb jullie wel gemist hoor. Wat een ramp zonder computer zeg. Met zwanger worden ben ik dan ook niet meer zoveel bezig. Kan het gelukkig redelijk goed van me afzetten. Ik heb nu zoiets van ik zie wel wat de toekomst ons gezin brengt. Heb gelukkig ook genoeg afleiding. Ben weer wat vaker aan het werken. Vanaf maandag gaan we beginnen met de voorbereidingen voor de verjaardag van mijn dochtertje. Ze word eind mei 4 jaar. We moeten nog een hoop doen. Traktaties maken voor school (luchtballonen) en de uitnodigingen maken en schrijven. Verder natuurlijk een lijstje maken met wat ze graag zo willen hebben. Leuk plaatje zoeken voor op de taart. Ze wilt graag een taart van Disney Belle, dus ook de uitnodigingen worden van Belle en de versieringen thuis ook.

Ben afgelopen dinsdag ongi geworden. Het was dit keer lekker optijd. Ik werd het op dag 36.

Volgende week vrijdag ga ik lekker een dagje naar de sauna met mijn vriendin. Ff een dagje relaxen. Heb er best wel zin in, vind het alleen iets minder dat ik geen badkleding aanmag en dat het gemengt is. Gelukkig mag je wel een handdoek en een duster aan. Oja 26 mei gelijk na de verjaardag van mijn dochter gaan we lekker ff een weekje naar Landal en 3 november gaan we weer naar Landal. Dan ga ik met mijn dochter een beste vriendin. Van de week ga ik het ff reserveren. Wilde het alleen via de computer doen het reserveren, maar dan is het duurder dan het boek. Dus dan maar via de telefoon bestellen.

Nou ik ga weer. Die kleine moet zo naar school
Liefs xxx

Ff weer omhoog halen.

Deedee, Bontrie, waar zijn jullie??? Alles goed???

Liefs xxx

Hey meiden,

Hoe gaat het met jullie????
Met mij/ons super!
Ben alweer 3 maanden zwanger en geloof het nog niet echt. Zeg nog elke dag tegen mijn vriend hoe kan het he? Ik snap het gewoon niet.
We hebben laatst weer een echo gehad. Echt super. Een mooi kloppend hartje en het heeft in vergelijking met het lichaam nog een heel groot hoofd.
Het was ook al heel druk aan het bewegen. Echt zo bijzonder.

Ik hoop dat jullie dit ook snel mogen mee maken!!!

Dikke kus Inge

He meiden ben ik weer een keer.
Sorry dat ik zo lang noiets van me heb laten horen, maar had ff helemaal geen zin meer in dit forum.
Ik wordt helemaal kriegelig als ik al die domme vragen hoor en al die onbenullige antwoorden.
Ik weet wel; ik zou gewoon alleen dit topic moeten lezen en verder alleen bij als het langer duurt, maar toch kan ik het niet helpen als ik een topic zie met "help!" Maar als er dan weer iemand het verschil niet kent tussen een neusgriep en een zwangerschap dan typ ik af en toe verhalen die ik dan gelukkig niet post, want dan was er meteen weer heibel hier hahaha

Bontrie: Meid wat fijn dat je zwangerschap zo voorspoedig loopt!
Echt geweldig!
De eerste drie maanden zijn voorbij, dus het grootste risico ook.
Dus nu alleen nog maar genieten he!

Patricia Ik ben er hoor, alleen niet zo vaak.
Ik ben gewoon ongesteld geworden en verwacht dat dat over 1,5 week weer gaat gebeuren, of is het nou over een week..? maakt niet uit, mijn lichaam houd dat heus wel bij voor me   dat hoef ik niet te doen.
Hoe gaat het met je dochter? Is ze net zo dol op roze als mijn petekind?
Roze en glitters = altijd goed

Groetjes allemaal
Ik probeer jullie op de hoogte te houden hoe het hier gaat als jullie hetzelfde proberen

Bijna vergeten... oeps sorry meiden

Hunter heb je de uitslag van de test van je vriend al? Was alles goed?

Fanny Heb je al een HSG gehad? Ik hoop dat het mee viel. (Ik weet hoe vervelend het kan zijn, ik had er toen best veel pijn van)

Terug
Bovenaan