wie nog meer langer als een jaar bezig????

Hey lieve meiden,

Hier een foto van mijn kleine uk.

Hier 10 weken en 3 dagen 3,55cm

Dikke kus Inge

Hoi Hoi,

Hier alles goed. Ben lekker aan het genieten van het mooie weer!! Heerlijk gewoon. Van mij mag het zo blijven tot eind september. Ben vandaag ff een paar uurtjes naar zuidplein (winkelcentrum)  geweest. Moest nodig een paar nieuwe truitjes hebben. Gelijk een paar zomer schoenen gekocht. Ik ga ook mijn best doen om hier vaker te tikken, maar met dit weer zit ik er maar weinig achter, achter de laptop.

@Bontrie, Kan me voorstellen dat het nog een beetje onwerkelijk is, maar het is echt zo hoor meid. Die mooie echo's van je kleine uk bewijzen dat. Ga lekker genieten, de 1ste 3 mnd zitten erop. Nu gaat het snel hoor!!

@Deedee, Mijn dochter is idd erg maf van roze. Alles vind ze leuk zolang het maar roze is, hahaha. Ik kan me eigen ook erg irriteren hoor aan al die mensen die net bezig zijn voor de 1ste. Al die domme bragen ook. Moet me eigen ook echt inhouden om niks te tikken dan hoor.

Liefs xxx

Hi meiden,

Had gister ook al even een berichtje geplaatst maar deze ging niet goed toen ik hem daadwerkelijk wilde plaatsen dus hoop dat het nu goed gaat.

Wij hebben inmiddels uitslag gehad en had nog even geen zin om het te vermelden. Het is geen goed nieuws. De uitslag van mijn vriend was slecht en dat had niets met ziekte te maken. Het goede nieuws is dat ze wel een behandelmogelijkheid zien maar alleen maar via IVF. Er worden nu nog wat erfelijke onderzoeken gedaan en daar krijgen we over 2 maanden pas weer uitslag over en dan kunnen we ons eventueel inschrijven voor IVF. Ze zijn nu ook nog aan het beoordelen of eventueel inseminatie nog een optie is en ook op welke manier IVF ze het best vinden. Er zijn blijkbaar 2 mogelijkheden daarmee. Helaas staat mijn vriend nog niet achter een behandeling maar we hebben nog even om daarover na te denken. Jullie begrijpen dat ik niet in opperste stemming ben geweest de afgelopen dagen. En dat terwijl we juist veel vakantiedagen hadden op het werk en zo mooi weer erbij hebben gehad.....

We hadden de familie nog niet ingelicht over ons medische molen avontuur maar denk dat we dat toch maar eens moeten gaan doen maar hoe vertel je zoiets? Hebben jullie tips?

Hoe is het verder bij jullie? Al iemand een beetje positiever nieuws?

groetjes

He Hunter, wat balen voor je meid!!
Dikke knuffel van mij
Dat zal wel zwaar tegengevallen zijn!
Je doet zo'n test toch met het gevoel van: het zal wel goed zijn.

Meteen IVF? jeetje, meestal wordt er eerst IUI geprobeert, maar blijkbaar heeft dat bij jullie geen zin.
Ik hoop dat je er goed over kan praten met je vriend.

Ik snap best dat hij geen zin heeft om ook echt de MMM in te stappen, maar als jullie kinderen willen dan zal dat helaas wel moeten.

Wij zitten er nu ook tegen aan te hikken.
Ik wil in elk geval nog tot Juli zelf proberen, maar mijn vriend ziet de IUI op dit moment ook helemaal niet zitten. Misschien dat hij er tegen die tijd anders over denkt.

Tja hoe je het je familie moet vertellen? Geen idee eigenlijk.
Ik denk dat ik gewoon langs zou gaan en zeggen: We proberen al twee jaar kinderen te krijgen en zijn er pas achter gekomen dat het zonder medische hulp niet gaat lukken.
Gewoon in 1 keer eruit floepen, niet erom heen draaien.
Maar zo ben ik.

Heel veel succes meid
Ik ben niet zo vaak meer hier op het forum, maar als je er over wilt praten, kan je altijd mailen: deedee73@live.nl

Patricia jij nog nieuws?
Ik zit weer op het wachtbankje, we hebben goed ons best gedaan dus nu maar afwachten de komende twee weken.

Hey Meiden,

Ik ben ZWANGER!!!!!! Had het helemaal niet verwacht en helemaal niet voor bezig geweest de afgelopen maand. Het kwam dus ook erg onverwachts en ik kan het nog steeds niet helemaal bevatte. Heb 2 testen gedaan en allebei gaven ze gelijk 2 dikke vette strepen. Heb een woensdag een test gedaan omdat ik erg moe was en nergens zin in had en ik was overtijd. Heb trouwens uitgerekent en ik ben al 7weken zwanger. Zit nu nog in Landal tot maandag, dus dindsdag als ik thuis ben bel ik gelijk naar de verloskundige en moeders voor moeders.

Liefs xxx

joepieeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echt geweldig. Ben echt heel erg blij voor jullie.

Hoe voel je je? Erg veel last van kwaaltjes?

Met mij gaat het super! zit alweer op 16 weken en 4 dagen. Gaat echt snel. De kleine is ook al druk aan het bewegen heerlijk is dat.
De 9e mogen we weer naar de verloskundige en gaan we weer het hartje luisteren kan niet wachten!

Deedee hoe gaat het met jou???

Patricia GEFELICITEERD!!

Al 7 weken? Dat schiet al op, dan was je er wel laat achter.
Maar dat maakt niet uit: je bent ZWANGER!!!!

Van harte meid het is je gegunt!
Laat je af en toe weten hoe het gaat?
Net als Bontrie, want ik wil wel op de hoogte blijven natuurlijk.

Bontrie wat fijn dat het zo goed gaat meid. 16 weken alweer, wat gaat dat toch hard.
Krijgt zeker al een lekkere buik?

Met mij gaat het goed hoor. Al bekruipt me nu eerlijk gezegt wel het "10-kleine-negertjes-verhaal"-gevoel als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik zit op het wachtbankje met het gevoel van: het zal deze keer wel weer niet raak zijn.
Ik wacht deze en komende ronde nog af en dan maar weer terug naar de gyn.

Hi meiden,

Patricia: VAN HARTE! Super hoor! geniet van je Landal daagjes en natuurlijk van je zwangerschap. Hoop dat je een goede zwangerschap zult hebben met niet te veel kwaaltjes.
Inge: gaat met jou ook nog steeds goed, las ik. Ook niet teveel last van kwaaltjes?

Deedee: ja, ik herken je gevoel...... Hoezo heb je het gevoel dat het weer niet gelukt is?

Bij ons is het inderdaad waarschijnlijk te slecht voor IUI. We wachten nog op de laatste onderzoeken voor de definitieve keuze voor een behandeling gemaakt wordt maar ze gaf aan dat ze meer in de richting van IVF keken. Het positieve nieuws was dat ze daar in ieder geval wel kansen mee zag en dat het niet helemaal einde verhaal zou zijn....., daar houd ik me dan maar aan vast.

groetjes,

Terug
Bovenaan