wie nog meer langer als een jaar bezig????

He Hunternl
Ik hoor ook meer positieve verhalen over IVF dan over IUI. De kansen daarmee zijn groter, maar aan de andere kant is het ook ingrijpender. Zo'n punctie schijnt geen pretje te zijn.
Maar ja het is voor een goed doel natuurlijk en bij sommige valt het allemaal erg mee.
Op wat voor resultaten zijn jullie nog aan het wachten?

Gaat je vriend nog extra letten op zijn gezondheid? Of leeft hij al gezond? Dat schijnt nog wel eens te helpen bij de kwaliteit van de zwemmers. Niet roken en niet drinken enzo. Alle beetjes helpen

Ik hoop dat jullie in elk geval snel duidelijkheid krijgen over wat de vervolgstappen gaan en hoe dat in z'n werk gaat. Dan kan je tenminste verder.

Mijn gevoel van; het is vast weer niet gelukt is meer gebaseerd op het idee van het is al 2,5 jaar niet gelukt dus waarom nu wel, dan op iets anders.
Ik moet  dinsdag of woensdag ongesteld worden en de klachten beginnen weer hoor. Deze maand ben ik gewoon niet echt lekker, een beetje misselijk en moe.
Maar dat praat ik dan weer goed met:het is ook een drukke tijd geweest.
Het is ook echt druk geweest de laatste tijd, dus het is waarschijnlijk ook zo dat die klachten komen van vermoeidheid en niet van een zwangerschap.
Ach nog een weekje wachten en dan heb ik weer zekeheid.

Ik zie wel op tegen volgende maand.
Als het dan niet lukt zullen we echt aan IUI moeten gaan denken.
Ik wil er eigenlijk niet aan denken. En m'n vriend ook niet, dus we hebben het er eigenlijk nog niet echt over gehad. pfff ik zie zo tegen die MMM

Hi Deedee,

Wij wachten nog op een erfelijkheidsonderzoek en ze doen het onderzoek naar zijn zaadjes opnieuw. Helaas leeft mijn vriend al heel gezond en kunnen we er dus weinig zelf aan doen....
Ik begrijp je gevoel. Denk dat het ook een soort overlevingsdrang is door te denken dat het weer niets zal zijn. Hoop voor je dat je na 2,5 jaar toch een verassing krijgt!

Hebben jullie de onderzoeken in MM al doorlopen en is daaruit gekomen dat jullie nog wel kans hebben op IUI? De MM is natuurlijk niet leuk (niemand wil dat!) maar daar krijg je misschien wel meer duidelijkheid door. Aan de andere kant wil je dat misschien helemaal niet weten.....

Houd je me op de hoogte?

groetjes

Hoi Hoi,

Hoe is het hier, alles goed?? Hier alles goed, wel heb ik vandaag en gister trouwens ook erg last van de warmte. Normaal kan ik er beter tegen hoor, hahaha. Heb nog steeds geen last van kwaaltjes en de vermoeidheid word gelukkig ook iets minder. Doe nog wel een extra dutje per dag, maar er komt in ieder geval weer wat uit mijn handen. Morgen voor de eerste keer naar de verloskundige toe, vind het echt super spannend!! Laat jullie morgen weten hoe het is gegaan en of/wanneer ik een echo krijg.

Liefs xxx
7wk,6dg

Hey meiden,

Vandaag naar de verloskundige geweest. Ze hebben heel veel vragen gesteld en ik heb dus heel veel antwoorden gegeven, hahaha. Ze konden nog niet veel doen omdat ik pas 8wk ben. Ik heb 24 juni mijn 1ste echo en 1 juli moet ik weer naar de verloskundige om het hartje te luisteren en op 15 juli heb ik een afspraak bij de verloskundige voor controle.

Ik heb een site gemaakt over mijn zwangerschap als jullie het leuk vinden is dit het adres http://www.freewebs.com/lisawordgrotezus

Liefs xxx

Hmm lekker vaag weer allemaal.
Maandag verloor ik wat bruin(oud) bloed, niet veel maar heel de dag door een klein beetje.
Dinsdag helemaal niets
Vandaag (woensdag) weer een klein beetje bruin bloed.
Ik heb wel vaker gehad dat ik 1 dag bruin bloed verloor en dan de dag er na ongesteld
en ook wel eens dat ik een dag bruin bloed verloor dan een dag niets en dan ongesteld.
Maar dit is toch wel weer vreemd.
Ach je zal zien als ik dadelijk naar de wc ga, gaan de sluizen open ...en komen de rode duivels in golven tegelijk...

Dus jullie wachten nog op een erfelijkheidsonderzoek? Wat wordt er dan onderzocht, want zo'n onderzoek hebben wij volgens mij niet gehad?
Ik hoop dat het met de zaadjes toch beter is gesteld dan ze nu denken. Soms komt uit een tweede onderzoek een beter resultaat. Maar ja, dat is maar soms he?

We zijn in februari naar de gyn geweest, hebben de onderzoeken gehad en de uitslag is:
Onverklaarbaar onvruchtbaar.
Het kan dus zijn dat we nog spontaan zwanger worden, want de gyn kan niets vinden waarom het niet zou lukken.
Maar het kan dus ook zijn dat het niet gaat lukken.
Na een HSG ben je een paar maanden vruchtbaarder, dus vandaar dat we nu nog even zelf proberen.
Ik zie niet op tegen naar de gyn gaan. Ik weet al wat die gaat zeggen, want dat heeft ze al gezegt: als het in juni/juli nog niet is gelukt dan komen jullie in aanmerking voor IUI.
Ik zie dus wel op tegen de IUI. En vooral het gedoe erom heen met hormonen.
Ik ben bang dat ik heel slecht ga reageren op hormonen.

Patricia ik hoop dat je me niet verkeerd begrijpt, ik ben namelijk echt heel blij voor je, maar ik trek het echt niet om nu naar iemand haar site te gaan om te zien hoe leuk die zwanger is en hoe fijn dat is. Ik hoop dat je me begrijpt. Maar we praten al zo lang hier met elkaar dat ik weet dat je me dit niet kwalijk gaat nemen.
Ik vind het wel leuk om te horen dat het goed met je gaat. En ik hoop dat je 24 juni even laat weten hoe de echo is gegaan.

Hey Deedee,

Ja tuurlijk begrijp ik dat. Sorry maar had er helemaal niet bij stil gestaan. Tuurlijk laat ik weten hoe het 24 juni bij de echo gaat.

Das zeker raar dat je alleen oud bruin bloed verlies. Is de echte ongi nu al doorgezet of nog niet?? Mijn duimen draaien in ieder geval door tot ik weet of je ongi er is hoor.

Hier verder alles rustig. Mijn energie komt alweer een beetje terug. Ben gelukkig nog niet echt misselijk geweest en hoop ook dat dat weg blijft, hahaha. Wel ben ik aardig dik al aan het worden. Heb gister ff gekeken in het 9mnd dagboek van mijn dochtertje en ik kom de 1ste 3mnd het meeste aan eigenlijk.

Liefsxxx

ps, Bontrie hoe is het met jou??

Heey lieve meiden,

Patricia ben net op je site geweest. Leuk hoor!
Met mij gaat het super! alweer bijna op de helft! 18 weken en 3 dagen.
En heb helemaal geen kwaaltjes meer heerlijk.
30 juni hebben we de 20 weken echo kan echt niet wachten tot we weten wat het word. We denken zelf een jongetje!
Heb helaas de kleine nog niet gevoeld. Dus zit wel steeds in onzekerheid
Maar heb af gelopen maandag het hartje weer gehoord en dat was weer super.

Deedee ik hoop echt dat je ongi weg blijft! duim duim duim duim.

Patricia hoe voel jij je?

Liefs inge

Stop maar met duimen hoor meiden, erg lief van jullie, maar donderdag heeft het toch doorgezet.
Al was het maar erg kort dit keer, want het was zondag eigenlijk al weer helemaal over.

Het zal toch IUI gaan worden voor ons.
Nu even moed gaan verzamelen om de gyn te bellen voor een afspraak.

Ik vind het wel fijn dat het bij jullie allebei zo goed gaat!
Bontrie al halverwege! Heerlijk, wanneer ben je nu precies uitgerekend?
Patricia nog lekker aan het genieten?

Terug
Bovenaan