Wie nog meer NOD rond 18 juni

he meiden, hier ook nog niks,?? ik heb een beetje een branderig gevoel in mijn buik?
maar met plassen geen bloed of iets erbij, ik ben benieuwd maar ik heb een heel dubbel gevoel van de ene kant heb ik zoiets van ik wordt weer ong maar van de andere kant denk ik en die kwaaltjes dan allemaal, waarom zijn die er dan, ik durf nog echt niet te testen , ik heb al zo vaak in die 2,5 jaar mijn kop gestoten met die neg testen, dus ik ga nu echt tot zaterdagmiddag wachten, en als ze dan nog niet gearriveerd zijn, dan ga ik testen, en zijn ze inmiddels wel gekomen dan ga ik dinsdag gewoon weer naar de gyn en dan luister ik wel wat de volgende stappen zijn, meer kan ik nu op dit moment toch niet doen,
ik hoop voor ons allemaal op goede berichten ooit!
dikke kus wendy,

Hoi Allemaal,

Dit is wel een beetje nieuw voor mij. Ik heb niet eerder mee gedaan aan een forum over zwangerschap. Bijna niemand weet in onze omgeving dat we al een half jaar "bezig"zijn maar helaas nog geen goed nieuws. Dit weekend hopen we op meer, Ook last van vage klachten echte zere borsten, iets gezwollen,moe enz. Maar hoop maar nergens op vorige maand ook zere borsten tot dat is ongi moest worden en toen was het ineens weg, de pijn bedoel ik. We hebben deze keer ook een ovulatie test gedaan. 4 dagen later mijn eisprong dan ik dacht. Maar we hebben altijd wel iets langer door geklust. Is voor je kerel ook wat fijner dan alleen vaker te klussen rond  op de dagen rond je eisprong. Zijn er onder jullie ook meiden die de angst hebben om nooit zwanger te raken. Ik werk met iemand die al heel lang bezig is en nu nog 1 kans krijgt via het vu en daarna is het voor haar over en kan ze gaan voor adoptie.Als het zo ontzettend dicht bij is zet dat je wel aan het denken.

Nou ik heb mijn bericht volgens mij veel te lang gemaakt.

Tot horens

Groetjes

Hallo meiden!

Hoe gaat het ? Onze NOD's komen aardig dichtbij?! Erg spannend nog een paar dagen afwachten!

Hey Bizu, ja soms heb ik wel eens angst dat het niet lukt bij ons, maar ik denk dat iedereen dat wel heeft die nog niet zwanger is geweest. Maar voor de rest ben ik best wel positief en we zullen wel zien. Anders over een jaar maar eens een afspraak maken met de gyn.

Liefs Yvonne

Dag meiden

Nou ik vind het nu steeds spannender worden. Mijn geduld begint al aardig op te raken. Het is net of de laatste dagen steeds langer duurt. Ik weet moet gewoon geduld hebben maar het is zo moeilijk. Van die vaage kwaaltjes word je ook niet goed van het kan met zwanger zijn te maken hebben maar ook met ongi. Voor de rest heb ik nog niet het gevoel ongi te worden geen rugklachten en buikklachten.

Groetjes Sharine

Hallo Sharine!

Ja ik wordt er ook niet geduldiger op nou het steeds dichterbij komt. Ik heb ook weer genoeg vage kwaaltjes. Ik hoop niet weer op een teleurstelling, maar ja bij ons gaat de laatste rondes steeds hetzelfde he? Het enige wat een verschil is bij mij is dat mijn borsten niet vanaf de eisprong zeer deden. Hooguit gevoelig en met name mijn tepels. Ze zijn iets voller dan anders. Maar ja toch weer dat afwachten he?

Ik duim me te pletter dat het raak is!

Liefs Yvonne

Hallo meiden!

Hoe gaat het met iedereen? Zitten jullie al net zo in spanning als ik?

Liefs Yvonne

Hallo meiden

Het word nu inderdaad erg spannend allemaal. Krijg nu wat meer kleine klachtjes mijn rug begint iets op te spelen en mijn buik iets af en toe kleine steekjes. Al moet ik wel zeggen dat ik vanmorgen druk ben geweest en nu zit ik en merk ik het. Ben nu ook wel erg moe kan eigenlijk wel slapen maar dat heeft nog vast met het weer te maken. Maar ja nog effe geduld. Het is nu nog te vroeg om te testen.

Groetjes Sharine

Hallo,

Ik voel me vandaag ook een beetje ziekig. Ik ben misselijk, moe, duizelig, warm  en prikkelbaar.Het kan ook gewoon zijn dat ik iets onder de leden heb, want er zijn veel meer mensen ziek. Mijn borsten beginnen nu pas pijnlijk te worden, dus het kan nog beide kanten op. Of ik wordt ongi of ik ben ........., maar wat Sharine zegt het is te vroeg om te testen. Dus toch nog maar even afwachten!

Terug
Bovenaan