Wie nog meer NOD rond 18 juni

Hoi Yvonne

Wat vervelend voor je dat je je niet lekker voelt. Hoop voor je dat je niet de griep krijgt hoor. Al zul je dat wel krijgen met dit weer. En dat je dan anders maar weer snel opknapt.

Even een vraagje: Wat denk je zelf deze maand denk je dat het nu raak is. Ik heb een heel sterk gevoel dat het dit keer wel raak is ( kan het niet beschrijven) voel me vreemd een vreemd gevoel. Ik weet dat heb ik ervaren in de eerste ronde dat mijn gevoel me vreselijk in de steek heeft gelaten en dat kan nu ook hoor. Probeer ook tegen me zelf te zeggen dat ik niet teleurgesteld moet zijn als ik toch ongi wordt. Maar kan het niet uit mijn hoofd zetten.

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ik heb precies hetzelfde gevoel en ben ook erg bang dat ik toch ongi wordt, want zou denk ik de ergste teleurstelling zijn die ik gehad heb. Ik denk ook dat het raak is, want het gevoel is nu anders als anders, ja toch! Heel appart, ik merk aan mezelf dat het anders voelt, maar die twijfel van... straks komt mijn ongi toch gewoon!
Ik slaap deze maand ook minder goed, terwijl ik best wel moe ben steeds.

Liefs Yvonne

Hoi Yvonne

Ik slaap deze maand ook zo ontzettend slecht wordt s'nachts geregeld wakker lig dat ook vreselijk te woelen. Terwijl ik nooit op die tijd wakker word. Ben daardoor ook overdag extra vermoeid. Maar dat gevoel dat het raak is kan ik gewoonweg niet uit mijn hoofd zetten. Probeer het wel vooral als ik negatief ga testen of toch ongi word. Maar gelukkig ben ik niet de enigste die dat voelt.

Toi Toi Toi voor ons

Liefs Sharine

Hallo Sharine,

Ja, ik slaap normaal ook goed, maar nu lig ik ook steeds te woelen net als jij. En die steekjes wat  je bij bepaalde bewegingen krijgt. Ben ook al een s'nachts wakker geworden van een scheurend gevoel  linksonderin mijn buik. Dat was heel pijnlijk en in de eventuele innestelperiode.  Ik hoop het zo!  
Laat ons gevoel nu maar een de waarheid zijn!

Liefs Yvonne  

Hoi Yvonne

Ja inderdaad laat het nu maar raak zijn. Ik word die vage klachtjes langzamerhand beu. Als je nu zwanger bent dan weet je waarvoor je dat hebt, maar als je van de vervelende kwaaltjes hebt de hele cyclus door en je bent dan ook niet zwanger word je er niet goed van.

liefs sharine

Hallo Sharine

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens! Al die vage klachtjes daar heb je niks aan, die heb ik liever allemaal tegelijk als ik dan wel zwanger ben!
Maar dat gevoel dat het raak is gaat bij mij ook maar niet weg, ik denk er ook steeds aan.

Liefs Yvonne

Hoi,

Hier ook nog steeds afwachten. Heb nog steeds een wat zeurderig/trekkerig gevoel in de onderbuik. Vandaag een heeeeeel klein beetje beige afscheiding. Zoals jullie al zeiden, wordt er niet erg veel wijzer van, kan 2 kanten op. Alhoewel ik toch bang ben gezien de afscheiding dat mijn ongi eraan komt.

Pfff, wordt gek van dat onzeker...

Liefs,
Jazz

He meiden ben ik weer even. Nog een paar spannende dagen voor ons. Ik heb a.s. maandag mijn NOD. Ik heb nu juist sterk het gevoel dat ik ongesteld moet worden. Heb erge menstruatiekrampen.
Even een vraagje. Mijn afscheiding is nu ook beige, en meer dan anders . Is dit nu een teken dat je ongesteldheid begint te komen. Ik heb er de voorgaande maanden nooit zo opgelet.
Gr. Tessa

Terug
Bovenaan