Wie nog meer NOD rond 18 juni

Hallo allemaal,

Ik vrees het ergste, heb wel allemaal vage klachten maar vrees dat ik morgen gewoon ongi ga worden. Had het zo gehoopt en had ook precies rond de innesteling een kleine bloeding gehad van bijna 1 dag (eerste keer trouwens). Gelukkig heb ik een hele regelmatige cyclus van 28 dagen en hoef daarom niet heel lang te wachten tot  mijn volgende eisprong. Maar ik wil helemaal niet wachten tot de volgende keer en hoop ook echt dat de klachten die ik nu heb niets met mijn ongi te maken heeft maar dat we zwanger zijn. Morgen  hoop ik meer te  weten.
Als  het bij mij niet mag lukken deze maand hoop ik dat jullie meer geluk hebben.

Good luck!!!

Groetjes BIZU

Ik had a.s. maandag mijn NOD. Jullie lezen het goed had. Ben vanochtend wakker geworden met de RD, snik snik. Ik wist gewoon dat het deze maand niet raak was. Ik weet niet waarom. Wel heb ik de laatste paar weken allemaal vage klachten gehad. Maar je maakt jezelf gek.
Voor de rest van de meiden, ik hoop dat jullie wel een goeie week hebben, duim duim
Wij gaan weer door naar de volgende ronde. Succes iedereen.
Liefs Tessa

Hoi meiden,

Bizu en Jazz, spannend! Weten jullie al meer?
Tessa, jammer. Succes in de volgende ronde!
Sharine en Yvonne, al meer kwaaltjes/duidelijkheid?

Ik heb in tegenstelling tot de afgelopen maanden op dit moment nog helemaal geen buikpijn ofzo. De afgelopen maanden had ik elke keer 5 dagen van te voren al buikpijn. Nu nog helemaal niks. Nou ja, af en toe voel ik een beetje gezeur, maar dat is echt geen kramp te noemen. Ik ga zondag of maandag een test doen.

Succes allemaal.

Liefs,

Sara

Hoi meiden,

Nou ik ben vanmorgen wakker geworden met de rd. Baal er ontzettend van had het zo geweldig gevonden om op vaderdag een test te kunnen doen die dan ook nog een positief zou zijn. Zo is er iedere maand wel wat maar toch. Ik had denk ik onbewust wel het gevoel dat het deze maand niet raak was maar wilde daar niet naar luisteren hoopte op roze wolken en niet op regen. We gaan gewoon voor ronde 8 misschien dat 8 meer geluk brengt dan zeven.

Ik  wens jullie allemaal alle geluk van de wereld en voor de gene die ook niet zwanger zijn. Wij gaan gewoon weer aan klus en hopen er het beste van,

Ga vanavond uit eten en ga is lekker aan de borrel.

Succes allemaal en veel liefs Bizu

Hallo,

Ik denk dat het hier ook niet zo positief uitpakt. Zo had ik gisteren nog twijfels over een vage zwangerschapstest en nu denk ik toch dat ik ongi ga worden. Ik ga al steeds meer vloeien en het wordt ook steeds roder (sorry voor het detail). Ook heb een vreselijke ongi pijn in mijn buik. Ik baal er wel een beetje van. Je hoopt er zo op dat het deze keer wel raak, het is dan toch een teleurstelling...

Liefs,
Jazz

vanmorgen ook bij mij RD
tegenvaller, maar ga wel met volle moed weer verder klussen.
volgende ei komt als het goed is 4 juli, dus flink klussen en hopen dat het lukt!
ik duim voor de rest dat het wel raak is hoor!!!!
ik ga alvast nieuw onderwerp starten

groetjes dimka

Hoi meiden,
Bizu en dimka, wat jammer. Succes in de volgende ronde.
Jazz, heb je dan deze keer weer een langere cyclus of weer normaal? Er jammer. Ik had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn.

Ik ben inmiddels weer een dag overtijd. Ik heb nog geen ongi krampen of rugpijn. Wel al 2 weken een zeurderig gevoel in mijn buik. Was gisteravond ook flink misselijk. Ik heb de voorgaande maanden een heeele regelmatoge cyclus gehad, maar ik durf nog niet te blij te zijn. Vorige maand was ik ook 2 dagen overtijd voordat ik ongi werd. Misschien wordt mijn cyclus dan toch langer. Voor het slikken van de pil had ik een hele onregelmatige cyclus tussen de 30 en de 50 dagen.

Mocht het deze maand niet gelukt mijn denk ik dat ik monnikspeper ga slikken.

Liefs,

Sara

Hoi Meiden

Hoe is het bij jullie
Hier nog geen ongi te bekennen, mijn temp was vanmorgen nog hoog. Alleen heb ik sterk het vermoeden dat ik ongi ga worden krijg nu erge last van mijn borsten en mijn buik begint nu op te spelen en ik heb wat last van bruine afscheiding en dat is geen goed teken. Na ja laat dan de ongi maar weer komen en dan maar weer hop naar de volgende ronde.

Liefs Sharine

Terug
Bovenaan