Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

Nee ik weet het...ik ook altijd met die testen....haha
Ja begrijp dat je een beetje(klein beetje) zenuwachtig bent hoor tis ook niet niks he?
Je gaat gewoon positief testen!!!!
Anders even HA bellen volg week? Weet niet of ze dan al zeggen dat het te snel is....
en dat je nog maar even moet AFWACHTEN.....je doet gelukkig ook niet anders he?
Zal vast niks raars zijn  en iedereen hier duimt voor je( lekker veel duimen dus)
Trek vanaaf maar lekker alvast een zak open, mag best anders had je het vorige week zondag gedaan!!!!!!

Dank je !

Als ik niet positief test en de duivels als nog komen is er in ieder geval een leuke m&m groep, hihi Nee, nu maar even geen m&m's we hebben net gegeten, lekker ongezond patatjes gegeten, mmmm! We hadden allebei geen zin in koken, na al dat gesleep van vandaag.

Samen met mijn mannetje afgesproken, dat als de test morgen negatief is ik  maandag  even bel met de HA voor info of voor een afspraak voor woensdag middag (kan m'n mannetje mee).

Jullie alweer aan de klus? Wij durfen geloof ik niet meer te klussen...

Liefs Lientje

Oh ja leuk een M&M groep!!!!!! We zitten wel erg verkeerd dan he?
Mmm lekker patatjes, hebben we gister ook gegeten....blijft lekker als je geen zin hebt om te koken he?
Maar wel een goed idee om dan samen naar de ha te gaan hoor. Heb je in ieder geval een backup plan als plan a:positief testen en plan b: RD komen toch, niet van pas komen. Ik zit ook maar wat te roepen hoor, hoop dat het je een beetje afleid en dat je nog een beetje kan lachen!

Ben nog steeds lekker ongi dus voorlopig nog maar even niet klussen....jammer dit gaat altijd zo langzaam...

Ik ga ook lekker een filmpie kijken samen met nm mannetje en dan spreek ik je morgen weer!!!!!!
Lekker slapen straks en vooral niet piekeren!!!!!!!
xie maantje

dank je voor je lieve woorden, dat doet me goed, maar ik ben nu echt super onrustig... Daar helpt helaas geen m&m me mee

Jullie horen morgen wat de uitslag is.  

Enne niet teveel m&m's eten tijdens je filmpje he?

Liefs Lientje

Vanmorgen weer getest...weer negatief!!! We gaan nu uitwaaien met de hondjes.

Liefs Lientje

he lientje

jeetje meid , ik had toch echt gedacht dat je een positieve test in handen zou krijgen
Maar zolang de RD er nog niet zijn, is er nog hoop!!
Met welke test heb je getest?

xx Puckylief

Ach Meiske,

Wat een toestand toch. Jij weet nu ook ff niet waar je aan toe bent. Vooral omdat je RD uitblijven en je ook van je lichaam geen enkel seintje krijgt welke kant het op kan.....

Knap dat je het zo oppakt met je mannetje en lekker bent gaan wandelen met de hond(en).
Ik hoop voor je dat het nog positief uitpakt.....

Ik wens je een fijne zondag en tot schrijfs,

Liefs KIDS XX  Ik ga nu lekker een lesje spinning volgen op de sportschool.....

Wij kunnen wel een msn groepje oprichten, alleen weet ik niet hoe dat moet , haha

Lieve Lientje,
Oooohhh wat jammar weer zeg, lekker uitwaaien met het mannetje en hoop dat je niet nat geworden bent, het regent hier ontzettend!!!!
Ja misschien zolang de RD er nog niet zijn kan het wel nog, morgen lekker bellen he meid!
En ik spreek je straks nog wel!
Liefs van

Terug
Bovenaan