Wie nog meer NOD rond 6 feb...???

Hoi Lientje,

Wat frustrerend voor je! Jullie pakken het wel goed op hoor!
Ik hoop dat je snel wat meer weet. We hopen natuurlijk allemaal op een positief resultaat voor jullie! Ik zal voor je duimen.

Veel sterkte!

xx

He meiden,

We zijn eerst bij opa op bezoek geweest en daarna zouden we gaan lopen met de woefjes, maar ja, inderdaad prut weer! Dus een noorderrondrit gemaakt en nog even langs m'n ouders geweest en nu dan toch weer achter de laptop.

Ik baal er zo van, waarom geen duivels of geen positieve test??? Ik hou van duidelijkheid en dat heb ik nu totaal niet!!!  HELP!!!

Ben benieuwd wat ze morgen zeggen, maar ik verwacht er eerlijk gezegd niet zoveel van...dat ik gewoon maar even moet afwachten, denk ik...

Liefs Lientje

O ja, en wat staat er op tafel????

M&M's!!!!!!!

Liefs Lientje

Hoi Meiden,

Vanmiddag spontaan geklust , wie weet, als de duivels gewoon laat zijn komt de boel nu op gang...

Liefs Lientje

Ohhh dus je hebt gelukkig een leuke dag gehad!!!! Lekker veel afleiding!
Dus het smaakt de m&m's? mmmmmmmmmmm
En spontaan klussen is ook altijd goed hoor!! En misschien komt er dan  wel iets....begrijp dat je gek wordt van die onzekerheid. Het is of wel of niet en er tussen bestaat niet... heb ik ook hoor. Nou had ik vanochtend weer bijna helemaal geen bloed meer....na 2 dagen ongi....volgens mij is iedereen van slag deze maand. Er waren er al een paar veel te vroeg met ongi, nu jij met niks....rare maand is dit hoor!
Zal wel aan het weer liggen, die geven we toch altijd de schuld van alles!
Dikke zoen maantje

Ja, al met al toch een hele fijne zondag gehad !!! Ooowww, ik moet stoppen mijn mannetje start de film weer.

Tja, alles de schuld geven behalve jezelf, hihi!!!

Liefs Lientje

Veeel plezier en tot vanaaf of morgen als je gebeld hebt!!!!!!
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii xxx

Daar was ik weer!!!

Ja, zijn beide weer aardig relaxed, gelukkig! Dat was eerst na vanochtend niet zo, behoorlijk ontdaan, maar nu gaan we er weer voor. Lekker wachten!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan