wie nog meer rond 18dec nod!!!!!!!!!

quote: engel35 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-12-2006 22:19:08'));

hoi dames
het worden er steeds meer gezellig
romy ik kon het vandaag ook niet laten was ook negahoop dat het te vroeg was
en ben bij de gyn geweest en we waren binnen 5 min weer buiten alles was goed gegaan dus ze vond dat we maar ff een paar maanden moesten wachten om volgende stappen te nemen en ook omdat ik 35 jaar ben zei ze dat het in totaal wel een jaar kon duren ik heb verteld dat me lichaam zegt dat ik wel zwanger bent en ze zei dat we het ff moesten afwachten en als het wel zo was mog ik over 4 weken terug komen voor een echo
maar ik wacht nu wel tot zaterdag om weer een test te doen al is het weer moeilijk en als ik wel zwanger zou zijn ben ik 25 aug uitgerekend
hoi,
vond ze dat je moest wachten????nou dat doe je toch zeker niet als het deze ronde niet raak is,en zeker omdat zij zegt dat het wel een jaar kan duren!!!ik hoop echt dat we te vroeg getest hebben,jij kon het toch ook niet houden,ik had dinsdag nieuwe testen gekocht en die branden gewoon in mijn zakken,stom he want eigenlijk wist ik wel dat het te vroeg was maar ja ik had de vorige keer gewoon geluk denk ik met te vroeg testen,misschien had ik toen wel een vroege eisprong ofzo.maar ja nu weer het proberen vol  te houden tot zaterdag. groetjes
ik spreek jullie gauw weer
groetjes

engel op een of andere manier is mijn tekst tussen de jouwe geraakt. sorry

quote: romy4 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('13-12-2006 10:19:42'));

engel op een of andere manier is mijn tekst tussen de jouwe geraakt. sorry

dat geeft niet
we moeten echt wachten tot zaterdag
en welke test heb jij ik heb ze van clear bleu daar zit zon stomen tekst op niet zwanger hahaha hopen dat zaterdag niet er voor weg is
maar de moed zakt een betje in mijn schoenen het voelt zo of er een kindje in mijn buik zit maar het zal wel mijn darmen zijn die mijn het gevoel geven dat ik zwanger bent maar ik begin wel steeds meer te vloeien gewoon wit geen kleurtje raar

ik spreek je gauw weer

Hoi engel, heb jij ook last van veel afscheiding??
Ik dus ook sinds gisteren,ik denk iedere keer dat ik ongesteld ben geworden,zoveel slijm is het iedere keer.

En achter mijn tepels heb ik af en toe wat druk,het voelt een beetje als stuwing.

Nou,een paar dagen geduld nog denk ik.

verdorie!!! kan mezelf wel voor mijn kop slaan!
ik hield het vanochtend niet meer en heb dus (veel te vroeg) een test gedaan! uiteraard negatief :( maar goed was te verwachten....
ik weet het; ben veel te ongeduldig, bij mijn eerste was ik het onverwacht (zwanger) dus dat werkt veel beter.
ik had ook nooit vanmijzelf verwacht dat ik er zo mee bezig zou zijn. normaal ben ik erg nuchter...maar nu??!!!
ben misselijk geweest koppijn moe 'raar' gevoel   jeuk.... maaar aan de   andere kant....kan ook allemaal gewoon ongesteldheid zijn...kweet het niet meer...
kan het echt betekene dat ik WEL zwanger ben??

liefs Stefanie

Hallo,

Stefanie, klinkt allemaal zo bekend in de oren. Je denkt vanalles in je lichaam te herkennen, en dan test je en dan is ie negatief, echt niet leuk. Voor hetzelfde geld ben je zwanger maar het kan ook net zo goed niet zo zijn. Ik heb de afgelopen keren ervaren dat ik maar niet op mijn verschijnselen moet vertrouwen. Ik zal voor je duimen en hoop heel hard dat je zwanger bent.

Als mijn RD wegblijven dan ga ik denk ik maandag testen.

Succes meiden met deze week. Volgende week weten we alweer een stuk meer, spannend ...

Liefs,
Liene

Hai Liene,

ja ik weet het...zou blij zijn als ik maandag nog niet ongesteld ben...
jij gaat dan maandag testen?
misschien kunnen we het tegelijk doen?  
dit vindi k wel heel erg leuk van dit forum omdat je elkaar al 'kent' vanuit een heeeel vroeg stadium...
ik ga ook voor jou duimen dat je niet ongesteld wordt

groetjes stefanie

hoi
ik heb 18 december mijn nod dag...
spannend......
succes allemaal

liefs silvia

Terug
Bovenaan