wie nog meer rond 18dec nod!!!!!!!!!

Hoidames,

ik sluit me bij jullie aan, ben al even (3 weekjes) niet zo heel erg actief geweest (op het forum, haah), maar nu komt de NOD weer dichterbij (21/22 december) en deel het graag met jullie.
Ik had afgelopen vrijdag mijn eisprong (uitgeteld door babybrabbel.nl), ik voel hem zelf niet. De dag er voor gevreeen en zondags er voor, dus eigenlijk zouden we het precies goed moeten hebben gedaan, maar aangezien ik mijn eisprong niet voel, weet je het maar nooit.
Vorige maand wel wat klachten gehad, maar uiteindelijk niks. We zijn nu in ronde 3, dat is scheepsrecht hoop ik.

Ik ga weer alles ff volgen, om zo mijn vakantie door te komen, mijn vakantie eindigd 22 december, wat ook mijn NOD is.
Ik heb een cyclus van 27/28 dagen dus vrij netjes.

xxx

Hoi allemaal,het begint wel spannend te worden,nog 4 dagen voor mijn NOD.
Voel eigenlijk weinig behalve over de hele dag steken in mijn onderbuik/zijkant van de buik en heb af en toe veel afscheiding.
En heb nog wel een verhoogde temp.

Maar ik heb tegen mezelf gezegd dat ik niet eerder ga testen dan 5 dagen na mijn NOD.

Hoe gaat het met jullie??

Groetjes

hoi,
nou ik kon het niet meer houden hoor,ik heb een test gedaan,veel te vroeg natuurlijk en er kwam dan ook niet zwanger op te staan,dus mijn hoop is een beetje vervlogen ondanks dat ik dat ongi en steken gevoel blijf houden ,ook snachts ,volgens mij speelt mijn lijf weer een spelletje hoor!maar ik hou er nu maar sterk rekening mee dat het wederom niet raak is en ik op ga naar ronde 7.
ik baal wel als een stekker hoor en hoop maar dat dan de  ook op tijd komen zodat ik niet ongi ben als we volgende week vrijdag naar center parcs gaan.
groetjes romy

hoi romy
ik heb ook van die steken onder in   me buik ook bij het op staan heb ik van die dteken en trekt beetje door naar me boven been
ik heb 17 nov me nod
ben benieuwd ik ben net bezig 1 sept is me spiaal er uit gegaan
groetjes maaike

Heey Romy, jammer dat je test negatief was!
Maar misschien heb je toch te vroeg getest??

Rot is dat he,dat je lichaam je zo voor de gek kan houden.
En de meeste dingen die je voelt kunnen vaak ook met een menstruatie te maken hebben.

Engel, hoe was het bij de gyneacoloog?

Andere dames:eek:ok van harte welkom hier.

Hoi Dames,

Ik heb gisteren sollicitatie gehad, en verging vandaag van de zenuwen, totdat ik het nieuws kreeg dat ik niet aangenomen was. Stiekem maakte ik met toch druk hoe ik het zou vertellen als ik zwanger was, terwijl ik nog moest beginnen met werken bij hun, ik solliciteerde op een baan met tijdelijk contract (mogelijkheid verlenging), en heb nu een vast contract, toch wel blij dat ik niet aangenomen ben, en dat ik blijf waar ik nu werk (heb ik het ook naar mijn zin, maar gezien de toekomst wilde ik regelmatiger werken), dat is toch een zekerheid die ik dan heb als we volgende week zwanger zouden zijn.
Ik kheb 22 dec mijn nod, maar heb nog niks geen tekens, wel verminderde eetlust, vorige maanden in de week van mijn ei, dan had ik veel 'last' van witte vloed, veel naar het toilet toe voor de grote boodschap enzo, en dat heb ik nu helemaal niet gehad, ik hoop niet dat de stress van de sollicitatie ervoor gezorgd heeft dat mijn lichaam niet goed zijn werk heeft gedaan.
Ach ja alle onzeker heid is nu weg, ik blijf waar ik ben en ik geniet eerst van mijn vakantie (die notabene ook nog eens tot en met 22 december duurt).
Kerstinkopen doen enzo, stiekem ondertussen kriebels in mijn buik als ik langs die hele leuke babywinkel loop...

Vraagje: houden jullie ook bij (op papier of zo) hoeveel rondes je al gehad hebt, welke klachten je toen had en wat de eventuele geboortedag zou zijn?
Als we nu zwanger zijn dan zou ik 31 augustus uitgeteld zijn.
Hoe zit dat bij jullie?

Gr. wy2006

hoi dames
het worden er steeds meer gezellig
romy ik kon het vandaag ook niet laten was ook negahoop dat het te vroeg was
en ben bij de gyn geweest en we waren binnen 5 min weer buiten alles was goed gegaan dus ze vond dat we maar ff een paar maanden moesten wachten om volgende stappen te nemen en ook omdat ik 35 jaar ben zei ze dat het in totaal wel een jaar kon duren ik heb verteld dat me lichaam zegt dat ik wel zwanger bent en ze zei dat we het ff moesten afwachten en als het wel zo was mog ik over 4 weken terug komen voor een echo
maar ik wacht nu wel tot zaterdag om weer een test te doen al is het weer moeilijk en als ik wel zwanger zou zijn ben ik 25 aug uitgerekend

ik spreek jullie gauw weer
groetjes

hoi allemaal,
inderdaad gezellig zoveel "wachtende".ik hou het niet bij hoor iedere maand wanneer ik uitgerekend ben en zo(alleen van de maand waar we nu in bezig zijn),als de duivels tenminste niet komen,mijn buik blijft gevoelig dus we hopen maar dat we te vroeg getest hebben maar vrees het ergste helaas.
maar ja ze zeggen dat je maar 2 dagen van te voren kan testen dus zaterdag gaan we er weer voor!!!

Terug
Bovenaan